Zoover

9,4

Geweldig

Wil Hamers
12-7-2019

Hotel is rustig gelegen aan strand van Lara. Winkeltjes vind je op ca 10 minuten loopafstand.

Hotel is zeer schoon, eten is super en gevarieerd, bediening is vriendelijk en gastvrij.

Guest relations is top.

We zijn al diverse keren geweest en het voelt steeds meer als thuiskomen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste...

M.
12-7-2019

Aangename binnenkomst in het hotel, vriendelijk personeel en bagage werd direct naar de kamers gebracht. Wel geen welkomstdrankje.

Kleine shop in het hotel. Duur en onbeleefd. Ga er niet heen!

De familiekamers zijn fantastisch. Ruim, proper, 2 airco's en mooi terras. Badkamer is ok, enkel de douche is nogal hard, en kan je moeilijk zachter laten sproeien. Kamers worden zeer proper gepoetst. Er is een ruime kluis aanwezig in de kamers.

Zwembad en strand zijn uitermate proper. Mooi, groot zwembad, dat ondanks complete bezetting van het hotel nooit druk aanvoelt.

Tip voor het hotel: zorg voor een punt waar de matrassen kunnen worden opgeblazen.

Ontbijt en lunch zijn heel goed. Vooral pizza's 's middags zijn aan te raden.

Het diner is teleurstellend. Het is lekker en correct van temp. maar na 5 dagen snacken we naar meer variatie. A la carte resto is bij te betalen (€10pp), en dat voor een ultra-all-in?

Hotel is goed gelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Tot de volgende keer

HAGBO
4-7-2019

Geweldig hotel, wij waren er voor de 3e maal. Paar veranderingen zijn er, maar vooral positief. A la carte restaurant in de middag hebben ze verplaatst naar het strand. Service was weer geweldig, mensen werken hard voor je. Genoeg plek aan het strand of zwembad. Wij gaan graag weer terug.

Supper

Wilfred
2-7-2019

Het eten is super , alles netjes schoon een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2019

Zeer goed ondanks een paar minpunten

Ria
27-6-2019

Het onthaal was heel zakelijk ,er werd ons geen welkomstdrankjes aangeboden

Voor de rest was iedereen super vriendelijk , je werd direct bediend ook aan het zwembad kwamen ze op rollerskates je een drankje brengen ,het eten was ok maar de thema avonden zag je weinig verschil de presentatie was gewoon zoals in een kantine,de kamers werden 2 keer per dag bezocht s morgens gepoetst en de handdoeken ververst en s avonds kwamen ze je bed openleggen en een chocolaatje leggen en weer de handdoeken verversen ,14 jaar Turkije maar dit hebben we nergens anders al meegemaakt was super , dan het zwembad : genoeg bedjes maar toch werd er al van 5 u s morgens handdoeken gelegd ,in de meeste hotels waar wij geweest zijn is dit pas vanaf 7 of 8 u , als je geen trappen kunt doen is het zwembad niet toegankelijk omdat het overal 1.40 m diep is ...ook zijn er te weinig ladders om in het water te gaan. Ondanks deze kleine minpunten was het wel aangenaam

Prijs/kwaliteit goed

Louis Van Hespe
17-6-2019

Ik geef dit hotel een welverdiende "7".

Prijs kwaliteit was het in orde maar voor deze prijs zijn er andere betere hotels.

Het eten was heel repetitief en van de themamaaltijden (Italiaans, Turks, Aziatisch) was weinig of niks te merken in het hoofdrestaurant.

Voor de à la carte restaurants moest er 10 euro reservatiekosten per persoon extra worden betaald en dit voor een ultra all in hotel???

Voor de avondmaaltijden was er een dresscode maar daar werd weinig gevolg aan gegeven. Bijgevolg liepen de mannen rond in short en mouwloos T-shirt… jammer

De animatie organiseerde 2 keer per week een party (baywatch party en white party). De decoratie was top maar de muziek was bedroevend en er ging dan ook bijna niemand dansen. Een gemiste kans.

Over het algemeen was alles goed maar ik begrijp niet waarom "9" en "10" gegeven worden.

Gereisd Met partner in juni 2019

een prachtig verzorgd en geweldig hotel toppie

danielle en danny
15-6-2019

het reeds de 4e keer in nog geen 2 jaar tijd dat wij hier verbleven en volgende maand zijn wij weer weg met de kleinkinderen

dus als het niet top was zouden wij zeker niet terug keren

ook hebben wij reeds geboekt voor oktober ,joepie!!!!!!

alles is hier tip top de kamers ,het eten en drinken ,de bediening en de animatie

iedereen is hier super vriendelijk van het management ,de guest realations tot het personeel

hier wordt echt naar je geluisterd en de problemen onmiddellijk aan gepakt

het is een top hotel in Turkije ,het beste wat wij ooit hebben bezocht en wij zijn reeds vele malen naar Turkije gereisd

en als het goed waarom veranderen

een dikke aanrader

Kwaliteit in alles

luc en agnes
3-6-2019

Onze 7de keer Baia Lara is spijtig genoeg weeral achter de rug maar de 8ste keer zit in de pijplijn. Wie hier ontevreden is weet niet wat een goede vakantie is en wat een prachtige service er hier gegeven wordt. Bovendien geeft men hier iedere dag de samenstelling van de aanwezige nationaliteiten, iets wat andere hotels niet durven doen. Op 28 mei bestonden op een totaal van 377 kamers, de grootste groepen uit 99 uit Duitsland, 83 uit Engeland, 55 uit België en 44 uit Nederland.

Ieder jaar zijn er nieuwigheden of vernieuwingen omdat de lat zeer hoog gehouden wordt. Het woord ' verveling ' is hier onbestaande. Iedere keer horen we hier dat nieuwe vakantiegangers positief verbaasd zijn en willen terugkomen en het mag gezegd: op die manier worden de vriendengroepen ( personeel en gasten ) steeds groter. Tot de volgende!

Topper

Alfons 64
24-5-2019

Wat een geweldig hotel in Lara. Kort bij vliegveld. Hotel is van alle gemakken voorzien.

Sinds 2019 nieuwe Lake View kamers, vanuit je kamer stap je zo in het zwembad. Geweldig entertainment 's middag en 's avonds, Liveband, DJ of Party! Voor elk wat wils.

perfect hotel!

van dessel
18-5-2019

in mei 1 week verbleven,geen megagroot hotel maar dat maakt het wel gezelliger,alles wat je nodig hebt is aanwezig,geen mega afstanden lopen om eten of drinken te gaan halen, dus pluspunt,alles tip top in orde, overal alles heel proper,zijn heel de dag aan het poetsen,heel vriendelijk personeel,zowel management als obers en poetsdienst,guest relation komen steeds vragen of alles in orde is,eten in overvloed en heel lekker,keuze genoeg, is ook steeds goed warm,animatieteam top,niet opdringerig en altijd lachen en tijd voor een praatje,kamers ook netjes en minibar dagelijks bijgevuld,alleen zwembadwater was aan de koude kant maar dat heb je overal als je zo vroeg op het jaar gaat,gisteren 17mei was het al beter,perfecte vakantie gehad,wij gaan zeker terug gaan