Zoover

Taal

Sorteren

Ineke Huart-Rentema
27-6-2018

Geweldige plek voor kinderen die veilig kunnen spelen terwijl de ouders vanaf een mooie zithoek kunnen toekijken. De accommodatie is prima met voldoende ruimte, goede keuken met apparatuur en schone slaapkamers met doucheruimtes en toiletten. En niet onbelangrijk, fantastische gastheer en gastvrouw.

Super accommodatie, voor herhaling vatbaar!

van Til
15-3-2018

Super gastvrij. Erg mooie locatie. Perfect voor grote groepen tot 40 personen. Wij hebben een erg leuk familieweekend gehad!!

Ruime en Flexibele Accomodatie: Fantastisch

Alies
16-2-2018

Fantastisch accomodatie voor een groep met gemengde leeftijden (wij hadden 7 tot 85 jaar in ons gezelschap). Genoeg comfortabele zitruimte voor iedereen. Alles in de keuken is in ruime mate aanwezig. En last but not least Leo en Henriëtte Lubberink zijn erg goed gastheer en gast vrouw en zijn bereid van alles en nog wat van te voren voor je te regelen.

Fantastisch verblijf!

België groep
31-12-2017

Een prachtige luxe accommodatie waar we met onze groep ontzettend hartelijk zijn ontvangen.

Goede bedden, zeer ruime woonkamer en een super ruime keuken. Alle apparatuur is in de keuken aanwezig en de gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Er is een quad, een trampoline, een voetbalveld en een welness en dit alles met een fantastisch uitzicht. Wij komen zeker weer terug naar deze heerlijke plek!

Leo for President!!!

Jet
24-7-2017

Beste gastheer/vrouw. Waar krijg je als je savonds laat of s'nachts als je van concours komt de heerlijkste speklappen, hapjes, gezelligheid. Bij Leo en Harriet. Geen vraag teveel. Volgend jaar zijn wij weer van de partij. Eric en Jet

Hele mooie locatie, heel schoon, goed voor elkaar

Fam. Neuvel Grootebroek
10-4-2017

Heel netjes en schoon, als er een probleem is wordt het meteen opgelost. Mooie slaapkamers,schoon, goede bedden. Alles i de keuken aanwezig. Genoeg ruimte voor buitenactiviteit . Een echte aanrader.

Top locatie met genoeg faciliteiten

Brent Stevens
31-8-2014

Een geweldige locatie met genoeg faciliteiten die beheerd wordt door Leo Lubberink, een meer dan uitstekende gastheer, die helpt bij al uw vragen.

Wij hebben met een groep van 40+ man een heerlijk weekend gehad hier. Een aanrader dus.

Prima mooi groot huis zeer geschikt voor groep

Maai
29-6-2014

We logeerden met elf personen in De Deel. Veel zitruimte, prima keuken, vier slaapkamers begane grond met eigen douche en toilet en boven nog meer kamers. Prima service toen de TV niet bleek te functioneren (WK voetbal!) door de naastgelegen accommodatie open te stellen zodat hier gekeken kon worden. Veel te doen ook in de omgeving; een stek om op je favorietenlijstje te plaatsen.

Echt helemaal TOP

Manita van de Laar
10-12-2013

Wij waren hier in november met familie en kinderen voor een lang weekend. Wat een toplocatie!!

Heel erg ruim, super schoon, geweldig voor kinderen (zandbak, speeltoestellen etc) en de sauna en hottub voor volwassenen!

De ligging is perfect, dichtbij Hoogeveen, leuk om even te gaan shoppen. Wat je bijna nergens tegenkomt is dat ook mensen in een rolstoel hier alle ruimte hebben!! Deze accommodatie verdient echt een dikke tien!!

Wij komen hier dan ook zeker weer terug!! Bedankt voor jullie geweldige gastvrijheid!!

Karel en Manita

Uitstekend verblijf en voor herhaling vatbaar!

Chris van Oijen
20-11-2013

Wij hebben in november een weekend met familie en kleine kinderen in deze prachtige accommodatie doorgebracht, waar we van alle gemakken waren voorzien!

De accommodatie is ruim opgezet en uiterst sfeervol ingericht en op niets hoef je mis te pakken.

Een dagje lekker luieren met sauna en hottub was heerlijk maar zo was het ook leuk om even naar het nabij gelegen en gezellige stadje Hoogeveen te gaan.

Leo en Henriette, super bedankt voor het uiterst gezellig en gastvrij weekend!! Je gaat ons zeker weer een keer terug zien!!

Groetjes Chris, Sharon, Liz en Juul