Zoover

Goed Hotel

Barry Stet
23-7-2019

Mooi en netjes hotel.

Mooie zwembaden, met een leuk waterpark!

Bij het eten gebeurde het regelmatig dat borden, glazen, wijn niet tijdig werden aangevuld. Wij kregen het idee dat ze de drukte tijdens het eten niet aan konden.

De Bar bij het zwembad kon dit ook regelmatig niet aan met regelmatig een wachtrij van 10 personen.

Qua omgeving is het stadje Lardos de moeite waard om daar een keer heen te gaan om lekker te zitten/eten (20 min wandelen), verder is een bustochtje naar Lindos ook een aanrader!

Strand is niet bijzonder, kiezelstrand.

Gereisd Met partner in juli 2019

Leuke vakantie gehad! volgend jaar gaan we weer!

Fam. Kranendonk
16-7-2019

Wij hebben een leuke en fijne vakantie gehad. Personeel is allemaal even vriendelijk. Wij hadden een auto gehuurd en dat is wel een aanrader. Je bent dan zo in bijvoorbeeld Lindos. Eten is prima, en keus genoeg. Animatie en het aquapark is echt een aanrader voor als met kids gaat. Wij gaan het missen als we straks weer in Nederland zijn en gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima

Daphne
3-10-2017

Prima hotel , de kamer had een fijn bed en douche. Maria achter de receptie was erg behulpzaam vriendelijk en professioneel.

En Emiel en Giovanni achter de bar ook super vriendelijk/gezellig. Schrijf je niet in voor een avond uit bij de animatie want als je later toch niet mee wil (zoals wij) ben je je geld kwijt 40,- euro. En krijg je een zielig verhaal te horen dat ze dat uit eigen zak moeten betalen omdat het voor de bus was. Niet zo netjes. Uiteindelijk hebben we er een cocktail en een 10tje van terug gehad.

Voor een kleine meer prijs boek je all-inn verwacht niets van het eten. Dan kan het alleen maar mee vallen ;) Er is geen water op de kamer dus koop een flesje water voordat je gaat slapen.

Lardos is piep klein maar je kan er lekker eten. Alles is bereikbaar met de bus maar wij vonden het toch erg rustig/afgelegen.

Huur een auto op rhodos zijn de wegen prima!

Schoon eenvoudig complex, rumoerige Engelsen !!

diana.r
23-9-2016

Het complex is zeer schoon, personeel is vriendelijk, eten is sober maar voldoende. Wij hadden de pech dat er voornamelijk Engelse gasten waren die in de avonduren veel te veel alcohol hadden genuttigd en tot diep in de nacht het volkslied scandeerden. Strand moet je de bedjes huren en verder geen vertier. Leuk voor een week maar niet meer voor ons.

een aanrader

Antoinette
12-7-2015

Mooi schoon hotel en klantvriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in juni 2015

moie rustige kleinschalige locatie.

lentfert
22-10-2014

ligging is buitenaf, in een fraaie natuurlijke omgeving.

Er loopt een snelweg langs, niet echt irritant.

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, stralen een huiselijke sfeer uit.

Prijs - kwaliteit is prima, voor diegene die bekend is met Griekenland, verwacht geen 5 sterren hotel, maar wel een locatie met sfeer, goed eten,

mooi zwembad en elke avond is het gezellig aan de bar.

Vanaf het hotel kun je een auto huren, iets wat je moet doen, wil je iets zien van het mooie Rhodos.

Restaurant is op de 3e etage, eenvoudig maar wel gezellig.

Kamers worden elke dag opgeruimd, schone handdoeken en regelmatig schoon bed.

Voor kinderen is dit een rustige locatie, bijna elke avond entertaimen.

Prima hotel; eten en vriendelijk personeel

Dave
15-10-2013

Hotel is gelegen tussen twee rustige wegen die onder andere naar het strand lopen. Het strand is ongeveer 400-500 meter verder gelegen.

Mooie kamers met een voor Griekenland zeer ruime en luxe douche.

Om de dag schone lakens en handdoeken. Prima eten en ruim voldoende keus.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Gezien de prijs kun en mag je over het hotel, personeel, het eten en dergelijke echt niet klagen. Jammer dat de gezellige bar aan het eerste zwembad na enkele dagen werd gesloten en je dan aangewezen bent op de andere, minder gezellige bar/ruimte voor je drankjes.