Zoover

7,4

Niet boeken

Selma
6-9-2017

Weinig goeds te zeggen over dit hotel. Oud hotel met verouderde kamers,kleine badkamer, geen normale deur bij de badkamer maar 'uitklapdeuren', wat je privacy belemmerd. Geen tweepersoonsbed maar twee losse eenpersoonsbedden, personeel dat heel gebrekkig engels spreekt, studenten die elke avond voor overlast zorgden. Enige pluspunten zijn de ligging (metrohalte dichtbij) en het eten van het ontbijt. Over het ontbijt gesproken, je wordt er weggejaagd na 10 uur mag je niet eens je eten opeten. Kortom: dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard, ik zou eerder zeggen 2.

Perfect

H. Brauckmann v. Sinderen
13-3-2017

Jammer, dat je daar niet kon eten

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Goed basis-hotel. Wel wat verouderd en gedateerd.

Sandra en Jos
1-12-2015

Snel en praktisch inchecken. Het lijkt op een soort low-budget-hotel. Komen en gaan van gasten. Eenvoudige kamers. Her en der wat stoffig. Wel elke dag schone handdoeken en toiletartikelen. Ontbijt was goed maar eetzaal was wel erg vol. Wij boekten een arrangement met optreden Bocelli. Normale prijs voor een 2-p kamer was ruim 100 euro. Dat is het niet waard. Supermarkt vlakbij (Albert). Metro ook vlakbij dat was prima. Hierdoor is dit hotel strategisch prima gelegen. Uit de drukte maar in 5 minuten in hartje Praag. Metro kost bijna niets.

Netjes hotel voor de basis behoeftes

Miranda Panse
3-8-2015

De ligging van het hotel ligt in een van de buitenwijken van Praag. Ligt op een paar minuten afstand van de metro, tram en bus halte. Met het openbaar vervoer ben je binnen 5 minuten in het centrum van Praag. Geen lawaai 's avonds.

De service was prima, geen problemen mee. Een grote minpunt was dat wij in het weekend buiten moesten eten, omdat de eetzaal te klein was. Buiten was het erg winderig en koud.

De kamers waren schoon. Iedere dag kwam er iemand langs om de bedden op te maken en de handdoeken te verschonen.

Prima uitvalsbasis voor een stedentrip Praag

Jasper Bommeljé
31-12-2014

Prima hotel voor een aantrekkelijke prijs als men boekt via de reisorganisatie. Het hotel ligt vlakbij het metrostation en een tramhalte en binnen 10 minuten is men in de stad. Het ontbijt was ruim voldoende. Genoeg vleeswaren, kaas, worstjes en ei. Daarnaast ook pannenkoekjes en kleine gebakjes. Met andere woorden, voor ieder wat wils. We hebben hier vier nachten verbleven en het is ons uitstekend bevallen. Voor een paar dagen Praag is het een prima uitvalsbasis. De kamers waren schoon en de handdoeken werden iedere dag verschoond. De bedden zijn wat hard, of dat fijn is of niet is subjectief. Enige nadeel is de hoeveelheid liften. Dit zijn er wat weinig en ze zijn vrij klein. Soms dus een geruime tijd wachten. Vooral lastig voor de mensen die slecht ter been zijn.

Een citytrip-hotel net buiten de stad

Marc
3-5-2014

We verbleven in april 2014 4 nachten in hotel Olympik. Het ging om een

georganiseerde citytrip per bus.

Olympik is een gerenoveerde hotelbuilding op enkele kilometers van het historische Praag. Tram- en metrohalte voor rechtstreekse verbinding is op 150 meter van het hotel. Daar is ook een supermarkt.

De kamers zijn basic maar worden goed onderhouden. Er is een gratis safe op de kamer. Wifi moet worden betaald (ongeveer 4 euro per dag). Het ontbijtbuffet is goed.

Het enige probleem tijdens ons verblijf was de centraal geregelde verwarming. Het is niet gelukt om te temperatuur in de kamer onder de 25 graden te krijgen (tenzij met raam open).

Olympik biedt touroperators blijkbaar scherpe prijzen. Onze citytrip was budgetvriendelijk, wat de prijs-kwaliteitsverhouding van het hotel hoog doet scoren. De in het hotel geafficheerde prijzen zijn te hoog.

Wil je niet perse in het centrum te verblijven, dan is Olympik is een goed hotel voor een citytrip.

prima plek

jvd
1-11-2013

prima, om hier te overnachten, niet gehorig, lift soms een probleem, prima bedden, prima douche, elke dag schone handdoeken, elke dag opgemaakte bedden, prima en volop ontbijt.

Zeker een aanrader voor een kort verblijf.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Goed overnachtings- en ontbijt hotel

Carlaatje
28-10-2013

Hotel Olympik in Praag is ons goed bevallen. Wij waren met touroperator 4 dagen in Praag. Wij zaten 15 hoog en hadden een geweldig uitzicht over de stad, 's avonds een prachtig gezicht met al die lichtjes. Wij hadden geen tijd om de omgeving te verkennen. We waren 2 dagen echt in Praag (2 busdagen) en hadden een vol programma. Kamer was prima, schoon en douche wat klein, maar alles voorhanden. Niet gehorig! Ontbijt uitgebreid en lekker van brood tot muesli, taartjes, fruit, yoghurt enz. Hotel ligt stukje buiten centrum, maar vanuit metrostation Invalidovna, naast hotel, ben je snel in centrum (station Republicky). Enige nadeel is de TRAGE lift (3 stuks), zodat je, als je met een groep bent, lang moet wachten. Dit was onze chauffeur met ons eens, maar verder wel aan te raden. Prijs/kwaliteit prima. Goede bedden, dagelijks schone handdoeken.

Goed hotel met een goede ligging

sandertjuh1
31-3-2013

Ligging is goed, dichtbij het metrostation Invalidovna ( 5 min lopen). Bij het metrostation is een supermarkt (Albert). Ideale ligging dus. Met de metro naar het centrum is hooguit 8 minuten..

Prijs/kwaliteit: ZEER goed. We hadden 4 nachten en 5 dagen in Praag. We gingen met het vliegtuig ( cityhopper), met overnachtingen + ontbijt (wat heel goed te doen was! ) voor ongeveer 200 euro per persoon. Dat is geen geld als je het aan mij vraagt. Helemaal niet rond de kerst periode.

Het ontbijt was goed. Ruime keuze uit verschillende broodjes, vleeswaren , scrambled eggs. Er werden ook pannenkoeken en omeletten gebakken

Kamers waren goed, ruim. Heel prettig verblijf.

Prima uitvalsbasis, GEEN 4*!

saartje71
19-8-2012

Hotel doet nog wel erg oostblok aan. Veel studenten en oostblokkers die kwamen voor e.o.a. Turnkampioenschap?

Prima hotel als uitvalsbasis, metro en tram stappen voor de deur en je zit met 10 minuten in hartje centrum. Prima schone kamers. Veel te weinig liften, te klein en te druk, lange wachttijd.

Ontbijtbuffet was uitgebreid maar niet echt lekker te noemen.

We waren er met een (gewonnen) goedkope busreis, dus ik neem aan dat prijs/kwaliteit verhouding uitstekend is.

Daarbij, is een fijn bed, schone kamer niet belangrijkste als je verder toch hele dag op pad bent?