Zoover

8,6

Geweldig

Charlotte
19-5-2019

We hebben het heerlijk gehad in Fantazia resort. Het hotel ligt in the middle of nowhere, maar daar heb je geen last van aangezien het hotel veel te bieden heeft. Vooral het snorkelen vonden we geweldig, het koraalrif is super groot en we hebben hele mooie vissen gezien. Het is daarom aan te raden om zowel waterschoenen als een snorkelset mee te nemen.

Het personeel was super vriendelijk. Het eten was erg goed: genoeg keus. Goede koffie en goede wijn. Het bier is echter niet zo lekker, slaat snel dood en wordt geschonken in limonade glazen.

De kamers zijn prima, schoon, iedere dag schone handdoeken. Alleen het derde bed op een drie persoonskamer is erg hard.

Wij hebben erg genoten en we hopen hier snel terug te keren!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig! Komen zeker terug!!

Jeanine Dekker
19-5-2019

Gister terug gekomen van een geweldige vakantie. Wij gezin, vader, moeder, dochter 23,dochter 25, schoonzoon 28. Wij zaten in het oude gedeelte.Kamers: goede bedden, ruime douche, uitzicht optuin en zee. Aangezien wij de busreis die we apart moesten boeken erg duur vonden en het veel langer duurt zijn wij met de taxi gegaan. Meteen als je de aankomsthal uitloopt Egyptische ponden gepint(bij bank aangeven dat je in Afrika bent), je kunt ook met euro betalen,maar voor Egyptenaren is dat lastig om te wisselen. Taxi staat ook meteen buiten (goede prijs+1 uur in een busje gezeten). Verder super goed eten en gevarieerd. Goede wijn, koffie en thee. Resort: schoon en goed onderhouden. Personeel: Zeer vriendelijk en veel humor. Er zijn twee soorten animatieteams (1 Italiaans en 1 Engels). Sergey doet erg zijn best al is dit best moeilijk. Aangezien er in deze week 10% niet Italiaans was. Strand: prachtig en groot huisrif. Tip:waterschoenen mee!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Fantastisch!

Jacqueline
3-4-2019

Fantastisch resort! Wel midden in de Sahara. In de verre omgeving...niks, alleen zand. Wij zaten in het nieuwe gedeelte! Super mooie kamers, schoon, mooi uitzicht, geen animatie, geen kinderen, heerlijk rustig! Eigen strand voor de gasten van het nieuwe gedeelte.Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten. 90% van de gasten is Italiaans en het personeel, animatieteam en het eten is hierop aangepast. Heerlijke (italiaanse) koffie, heerlijke pasta en pizza gerechten, super mooi toetjes buffet! Veel vers fruit, vis, vlees… Schitterende tuinen! Heerlijk voor een weekje rust!

Gereisd Met partner in maart 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 5-4-2019

Geachte Jacqueline,

Een echte aanrader

Jeroen
24-3-2019

Wat een mooi resort! Bijna alles tot in de puntjes verzorgt. Personeel is zeer vriendelijk, pro-actief en hebben plezier in hun werk. Dat straalt er vanaf. Verder beschikt het hotel over een huisrif. Erg mooi om te snorkelen.

Kamers: groot, prima bed (niet hard), brandschoon

Eten: heerlijk, gevarieerd en vers

Drank: rosé en wit waren erg lekker. Bier is ook goed. Er is verder een espressobar. Prima bak.

Complex: groot, keurig onderhouden

Publiek: gemêleerd. Jong en oud. Veel Italianen. Niet storend

Activiteiten: er is een animatieteam en zat excursiemogelijkheden

Wifi: gratis, beetje traag. Als je wil internetten ga dan even in de ontvangsthal zitten. Prima internet.

Al met al een heerlijke vakantie

Gereisd Met partner in maart 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 26-3-2019

Geachte Jeroen,

Goed hotel

Thea Brouwer
28-2-2019

Hotel is prima. All-in-clusive is echt geweldig zelfs op het strand. Jammer dat als je een late vlucht hebt je geen gebruik kan maken van het restaurant maar dat je droge broodjes voorgeschoteld krijgt. De transfer van de luchthaven naar het hotel is wel erg lang. Tevens hanteert het hotel een andere tijd dan in Egypte. Ook jammer dat er een animatie team is voor speciaal voor de Italiaanse gasten waardoor wij compleet genegeerd werden.

Gereisd Met partner in februari 2019

Geachte Thea,

we zijn heel blij dat u een aangenaam verblijf in ons hotel hebt doorgebracht.

Fantazia Resort Team

Een heerlijk relaxresort voor één week!!

Louis van Nimwegen
28-2-2019

Het resort is in één woord ‘geweldig’. Prachtig aangelegd, zowel gebouwen als de omliggende tuinen zijn prachtig! De kamers, wij zaten in het oudere gedeelte, zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Ook de keuze voor het liggen/zitten aan één van de zwembaden of aan het strand is luxe. Bedjes en parasols in overvloed. Prachtige snorkelkust. Het eten was overvloedig en bood voldoende keuze. Ook het personeel verdient een pluim. Als relaxvakantie is dit resort een heerlijke plek. Toch één minpuntje: de WiFi behoeft echt verbetering!!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Geachte Louis,

Fantazia Resort Team

Mooi, goed verzorgd resort!

Rianne
23-2-2019

Mooi, goed verzorgd resort. Eten was fantastisch! Wel veel italianen en daar is het entertainment ook voornamelijk op gericht.

Gereisd Met partner in maart 2018
Fantazia Resort, Rooms Division, 28-2-2019

Geachte Rianne,

geweldig

Lida
19-2-2019

Het was een Super vakantie een goed hotel het is zeker een 10 waart en het eten Super het is wel een lange busreis maar wel de moeite waard zeker gaan we er nog eens heen

Gereisd Met partner in februari 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 22-2-2019

Geachte Lida,

Fantazia Resort Team

Leuk voor 1 keer maar voor ons geen Fantazia meer!

L.K
17-2-2019

Plus punten:

- Mooi strand met azur blauw water!

- Kamers prima zonder overbodige luxe.

(Wij hadden een kamer op de begane grond wat uitzicht had op de mooie tuin en zee)

- Kamers werden goed schoongemaakt.

- Aardig personeel (met enkele rotte appels)

- Mooie zwembaden en mooie tuinen.

Min punten:

- Busreis vanaf het vliegveld is 1,5 uur.

- Eten is heel slecht! (Terwijl het hotel vol zit met Italianen.. Was een simpele pasta zelfs niet te eten)

- Entertainment shows van het Engels sprekende team ging vaak niet door.

- Savonds is hier dus niks te beleven.

- Geen supermarkt bij het hotel of in de omgeving.

- Hele harde bedden!

Wij hebben maar €400 p.p voor 8 dagen betaald.. Meer is dit hotel ook echt niet waard!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Geachte gasten,

bedankt voor uw feedback en voor het nemen van de tijd om uw indrukken te beschrijven. Het is erg belangrijk voor het hele team en voor mij om elke gast een perfecte vakantie-ervaring te bieden. Dat we hierin niet zijn geslaagd en we hebben niet voldaan aan je verwachtingen is heel jammer. We leggen graag uw opmerkingen vast om onze service in de toekomst uit te breiden en te verbeteren. Wij danken u dat u onze gast bent en wensen u het allerbeste.

Fantasia is Fantastisch

Henk
5-2-2019

Fantazia Resort ligt ruim een uur rijden van Marsa Alam airport: door rotswoestijn met op enige afstand steeds de Rode Zee. Het resort was perfect. Goede kamers, prachtige tuinen, mooi strand enz. Zeer Italiaans, maar ook veel Nederlanders, Belgen en Duitsers. Midden in de winter een weekje naar de zon: het was daar in een woord geweldig. Fantazia is fantastisch.

Gereisd Met partner in januari 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 14-2-2019