Zoover

Leonie
20-8-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Uitgestrekt maar rustig en heel mooi landelijk gelegen park. Door de vele bijzondere accommodaties heeft het een leuke sfeer. Onze "maison dans les arbres" beviel heel goed, comfortabel en ruim genoeg, met een balkonnetje om s'-ochtends tussen het gebladerte te ontbijten. Het themapark dat naast het vakantiepark ligt is leuk om te bezoeken. Op het park is ook een klimparcours in de bomen, met verschillende niveaus en enkele tokkelbanen (betaald). Zwembad (binnen en buiten) is niet heel groot, maar kinderen vermaakten zich er prima. Wifi niet in het huisje, alleen bij het zwembad en de receptie. Je kunt iedere ochtend brood laten bezorgen bij je accommodatie. Voor kinderen tot 12 jaar een hele leuke bestemming, voor ouder denk ik wat minder. Futuroscope druk maar heel leuk. Poitiers en Chauvigny ook het bezoeken waard.

Prachtig park!

remco1977
4-8-2014
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Voor een overnachting geweest op doorreis naar Zuid Frankijk. We verbleven in een Pipowagen. De kinderen van 4, 7 en 10 jaar wilde hier wel langer blijven. Je kunt hier ook makkelijk een week verblijven. Heel mooi park, veel te doen, leuk zwembad(je), klimpark is 1 van de mooiste die ik gezien heb en de accommodaties zijn allemaal prachtig! De pipowagen was klein maar heel netjes en compleet en je kon er met 5 personen slapen, erg gezellige accommodatie en park!

Helemaal geweldig, wat een ontzettend leuk park.

Monique Hodde
31-7-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

Wij zaten een week in een pipowagen en hebben het super gehad. Klein, maar schoon en netjes. We zijn het park alleen af geweest om boodschappen te doen, maar verder was er veel te doen op het park. Zwemmen in het (half)overdekte of buitenzwembad, klauteren in het boomklimpark (verschillende niveaus voor jong tot oud), het themapark Defi Planet met sprookjesbos, paardrijden, spelletjes, funtrampoline enz. Alles tegen betaling, maar echt de moeite waard. Ze hebben zelfs een kleinschalig dierenpension als je je poes of hond niet wilt achterlaten. Overal in het park gratis Wifi. Bij de receptie vriendelijk en Engels sprekend personeel. Eén van de managers is zelfs een Brit. Superleuke onderkomens van pipowagen tot boomhut en van Yurt tot slakkenhuis. Echt heel leuk! Ik ga voor volgend jaar vast boeken! Boodschappen moet je buiten de deur halen (20 minuten rijden voor een supermarché en een Lidl). Verder is er een restaurant en een snackbar om uit eten te gaan. Broodjesservice aan huis!

Een héél erg leuke week

Tom Waasdorp
5-8-2012
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het park heeft onderkomens als pipowagens, boomhuizen, aardwoningen en champignons (in aanbouw). We hebben een week met de twee kinderen (10 en 13) in een pipowagen vertoefd. De accomodatie was beperkt in grootte maar erg netjes. De meeste gasten waren Fransen en een handvol Nederlanders en Engelsen. Het vriendelijke personeel was erg behulpzaam waarbij ze direct probeerden in het Engesl te communiceren. De betaalde activiteiten in het park zoals een survival bomentocht, boogschieten, paardrijden en het dierenpark met boswandeling zijn aanbevelenswaardig en met een meerdagenkaart is de prijs-kwaliteitverhouding meer dan goed.

Het zwembad is klein maar netjes met een overdekt bad(je) en een buitenbad(je). Voor de echte kleintjes is er een apart ondiep badje.

Een heerlijk rustig park met veel mogelijkheden.

In de omgeving is, op afstand, ook het een en ander te bezoeken.

Heerlijke unieke vakantie

Marianne
8-8-2011
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We hadden een pipowagen gehuurd en dat is met kleine kinderen (2+5jr) superleuk. Het zwembad is klein maar niet druk, dus goed te doen. Leuke speeltuin voor de kinderen. Je kunt hier een klim en klettersteig-parcours volgen door de bosrijke omgeving, fietsen huren, paardrijlessen volgen en er is een soort van dier/natuurpark. Het restaurant is qua keuze wat te chic voor kleine kinderen (Foie Gras e.d.). Het park is heel rustig, ligt in de middle of nowhere en de dichtsbijzijnde hypermarché/pinautomaat is zo'n 20 minuten autorijden. Wij hebben een geweldige vakantie hier gehad!

hier kent men nog gastheerschap

fam. Polman
17-8-2009
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park is inderdaad nog in ontwikkeling. Maar wat er al af is is prima. Wij hebben overnacht in een boomhut en dat is een ontzettend leuke ervaring.

Ook een pipowagen gehuurd (wij hadden een nieuwe en die was volgens ons groter dan de andere types) en die was heel compleet ingericht.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is klein, maar voor ons was het prima.

De informatie in de reisgids van touroperator klopt niet. Er is nog geen meer en ook geen kinderboerderij oid.

In de omgeving is veel te doen en te zien. Maar nog niet heel toeristisch.

Wij hebben er genoten en zijn helemaal tot rust gekomen.

Als je iets zoekt waar veel georganiseerd wordt, dan ben je hier op het verkeerde adres. Maar als je het kunt waarderen dat je bestelde broodjes aan je pipowagen of boomhut bezorgd worden, dan is dit een heerlijke plek.

Park nog niet af

Familie Oostenbrug
12-8-2009

Jammer dat het park nog niet af was. Dat leek namelijk wel zo op de site. Ook voor kleine kinderen weinig mogelijkheden. Zwembad is te diep (vanaf 1 meter).

Restaurant is te sjiek om met kleine kinderen te eten.

De accomodaties zijn wel heel bijzonder. Wij verbleven in een roulotte (pipowagen). Klein, maar wel compleet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

veelbelovend, maar nog lang niet klaar.

Fam. van Straaten
10-8-2009

Park is nog lang niet af, ondanks de website anders doet vermoeden.

Gereisd anders in augustus 2009