Zoover

8,9

Mooi en goed hotel

Paul
28-6-2019

Mooi en net hotel. Goed en vriendelijk personeel. Groot maar rustig complex. Ook drinken bij het strand. Goed eten en prachtig uitzicht...bus stopt bij hotel dus snel in Kos stad.

Gereisd Met partner in juni 2019

Gewoon doen!!

Gaby
25-6-2019

Heerlijk genoten in deze fantastische accomodatie. Prachtige zwembaden, voortreffelijk, gevarieerd en lekker eten, zeer vriendelijke mensen. Kortom een aanrader op een prachtige lokatie!

Gereisd Met vrienden in september 2018

De Infinity Pool en het uitzicht is echt héél mooi

KR
14-6-2019

Ligging:

Het hotel ligt bijna boven op een berg. Een hele klim om er te komen, maar gelukkig stopt de bus voor de deur. Het ligt wel ver van Kos stad af, je gaat er niet een ommetje maken. Vanuit de Infinity Pool heb je een prachtig uitzicht.

Hygiëne: er wordt vanaf s morgens al gepoetst, maar echt heel schoon vonden wij het niet. Als je ziet dat alles met één emmertje sop wordt gedaan en ze ook niet achter en onder je bed schoonmaken, dan vinden we dat toch niet zo schoon.

Eten was lekker, genoeg en smaakvol. Het personeel in het restaurant was érg vriendelijk. Altijd een smile op het gezicht in tegenstelling tot de poolbar. Die kunnen nog iets van 'boven' leren. Met boven, bedoelen we ook boven want het hotel ligt tegen een berg. Van de Infinity Pool tot het restaurant/receptie/lounge moet je 83(!) treden lopen. Ben je slecht ter been, kies dan een ander hotel.

Animatie was er 6 dagen p.w. maar niet geweldig.

Gereisd Met partner in juni 2019

in één woord het was fantastisch.

Rein
8-5-2019

Heerlijke vakantie samen met de kinderen en kleinzoon gehad. Zeer goede verzorging met uitermate zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Dit hotel verdient een dikke 10!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

W.H
1-11-2018

Dat de keuze voor all inn niet zo moeilijk is .Wij hadden H.P. maar de drankjes zijn best prijzig dus dan kun je beter direct all inn boeken.Verder een prachtig resort met vriendelijk en behulpzaam personeel.Er is alle avonden animatie voor de volwassenen,maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.Voor mensen die slecht ter been zijn is het wel veel trappen lopen.Er is een mooie spa,kapper en fitness.De kosten voor de spa en fitness zijn 12 euro per dag.Het buffet is gevarieerd en 3 keer per week is er een themabuffet.De transfer naar het hotel duurde in ons geval een uur,maar is afhankelijk hoeveel hotels de bus bij langs moet.Voor herhaling vatbaar maar dan wel All Inn.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Goed hotel, niks op aan te merken.

Annelies Begas
31-10-2018

Er is in de buurt van het hotel niks te doen.De stad Kos is ver van het hotel.All inclusive hadden wij beter niet kunnen nemen omdat we elke dag op pad gingen en er maar 1 keer geluncht hebben.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Absoluut een tophotel om te verblijven.

Rob
27-9-2018

Een echt 5☆ hotel. De kamers zijn goed ingericht. Goed bed. Koffie en thee wordt dagelijks bijgevuld. Mooi balkon. Meeste kamers hebben zeezicht. Mooie zwembaden (niet verwarmd) bedjes met parasols en gratis handdoekservice. Wij hadden half pension. All inclusief is mogelijk. Geweldig ontbijt. Het dinerbuffet was geen dag hetzelfde en van uitstekende kwaliteit en zeer ruime keuze. Er wordt goed aangevuld als iets dreigt op te raken. Er wordt verwacht dat je normaal gekleed het restaurant betreed.

Het personeel is in het gehele hotel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Absoluut een tophotel.

De locatie kan voor sommige mensen een probleem zijn. Het hotel ligt zón 7 km vanaf Kos stad. In de omgeving is er helemaal niets te doen. Je bent dus op het hotel aangewezen. 'S avonds is er wel muziek of dans optreden. Er is wel een busverbinding met Kos stad. Maar aan te raden is een auto of scooter te huren.

Gereisd Met partner in september 2018
Michelangelo Resort & SPA, Manager, 1-10-2018

Dear Rob,

Thank you for being our guest and for posting your wonderful comments.

We look forward to hosting you again, whenever your future travel plans bring you back to Kos.

With Kind Regards,

Michelangelo Resort & SPA

prijs-kwaliteit niet ok

Tanja
4-10-2017

Ruime kamer met een prachtig uitzicht en een heel mooi zwembad. Verder kon het hotel ons niet bekoren.

De kamer heeft zijn glorietijd gehad (mankementjes en vuile plekken).

Het zwembadwater was ijskoud. Aan het zwembad lag men als sardientjes op een hoop, niet erg gezellig. Ook aan het strand is weinig plaats om te liggen.

Aan het restaurant heel weinig plaats om buiten te zitten. Vaak moet je echt staan wachten tot er een plaats vrijkomt. Binnen is er dan wel weer meer dan plaats genoeg. Het eten is wel lekker en veel keuze.

Personeel aan de receptie is erg vriendelijk, in het restaurant minder.

Gereisd Met partner in september 2017

Vercammen Dirk
30-3-2017

Heel goed hotel op alle gebied.Vriendelijk personeel ,lekker eten ,verzorgde kamers en fantastisch zwembad met personeel dat elke seconde klaar voor je stond.Volgend jaar gaan we zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in september 2015

Goed maar geen 5 sterren waard

Marion
6-11-2016

Hotel is mooi, zeker het zwembad. Maar ik vond het geen 5 sterren waard.

Je moest helemaal naar beneden lopen om een flesje water te halen omdat je dit niet kreeg in de lobby bar. Poolbar was rommelig en er werd slecht schoongemaakt. Poolbar in de avond gesloten terwijl hij nog open zou moeten zijn. Matrassen van de ligbedden waren zeer smerig. Handdoeken aan het zwembad waren nooit op tijd en nog nat als je ze kreeg en dan ook vaak nog niet schoon.

Eten was goed.