Zoover

9,3

zeer vriendelijk personeel.

Eveline
1-11-2018

de kamer had een badkamer zonder muren, niet handig met een baby.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018

Top hotel, top peroneel, top staf en

Walter en Wiske
    11-9-2018

Alles hier is goed, geen opmerkingen qua het negarieve, is er niet.

Gereisd Met partner in september 2018

super goed hotel

yves vannuffel
      31-5-2018

kamers zijn heel mooi goede bediening prima keuken heel vriendelijkpersoneel topper

Gereisd Met partner in mei 2018

Heel goed hotel, om zeker naar terug te keren.

Inge en Laurent
        16-9-2017

We hadden een kamer geboekt met lateraal zeezicht en toen we toekwamen kregen we een verassing, een kamer met zicht op zee en een privézwembad. Zalig want door de warme temperaturen hebben we er echt van kunnen genieten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was simpel maar lekker en het avondeten was zeer gevarieerd, elke dag keuze uit vis, vlees, stoofpotjes en lekkere groenten, lekkere soep en heel lekkere desserten. Het koude buffet was ook heel lekker en een vriendelijk kok die iedereen een goede avond wenste.

Wat ook tof was onze vrienden zaten in hotel pearl beach dat vlak naast het onze lag en 's avonds konden we samen op hetzelfde terras zitten om naar de shows te kijken.

De bedjes aan het strand vlakbij zijn gratis wat zeker ook een meerwaarde is. Tof om 's avonds naar Rethymnon stad te wandelen langs de wandelboulevard. Gezellige terrasjes en heel vriendelijke Grieken.

Prima hotel

GeePee
        15-6-2017

Gewoon goed hotel. Eten was goed, voor ieder wat wils en genoeg variatie. Supervriendelijk personeel vooral in het restaurant. Regelmatig activiteiten. Voldoende bedjes op het strand. We hebben niet bij het zwembad gezeten dus daar geen ervaring mee. Qau publiek was het niet geheel wat we verwacht hadden. Best wel redelijk chique. Mannen mogen alleen met een lange broek dineren. Verwarrend was wel dat het naburig gelegen hotel Pearl Beach, wat gebruikt maakt van hetzelfde terras, wel all inclusive aanbiedt waardoor wij moesten betalen voor drankjes en de gasten die in het andere hotel zaten niet. Daarentegen konden wij gratis gebruik maken van de bedjes op het strand en de gasten van Pearl Beach weer niet! Kamer was goed maar niet bijzonder luxe.

Cools michel
        23-5-2017

Prachtig hotel, supervriendelijke mensen, echt een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2017

Nooit meer

Mariella Bracke
        4-5-2017

Kamers zijn super, en heel proper. Dikke duim voor het kamer personeel. Het eten trekt absoluut op niks, en dit voor een 5 sterren hotel. Steeds hetzelfde koud buffet, geen variaties in het warm buffet en het eten is koud. Of je nu komt om 18h30, 19h00, 19h30 . Er wordt weinig terug aangevuld. Personeel die je moet bedienen ziet geen werk maar loopt zich wel de benen onder hun lijf maar zonder organisatie. Als je s'morgens bij het ontbijt moet vragen of ze koffie willen brengen, of als je bijna gedaan hebt , dat ze komen vragen of je koffie wil, dat zegt al genoeg. De service laat heel veel te wensen over. Je moet heel lang wachten op je drinken. Zelfs als je op het terras zit kan je daar gemakkelijk een half uur zitten voor er iemand komt vragen wat je wil drinken. Als je dit hotel aan de volle pot moet betalen ben je bedrogen. Wij hebben een promotie genomen via touroperator en dit was met half pension. Als je dan nog veel moet betalen voor je extra's vind ik dit schandalig. Ik heb al andere 5 sterren hotels bezocht in andere landen, wel hier moeten ze nog veel leren. Klein zwembad, bijna geen plaats om te liggen rond het zwembad. Kortom het lijkt mooi op de website maar in het echt is het totaal iets anders. Zo jammer, gelukkig hadden we lekker warm weer.

absoluut geen 5 sterren waard

Rita
        13-2-2017

ronduit slecht:

- kamer in maisonnette: klein, donker, wij hadden de indruk in een kelder te verblijven ipv een 5-sterrenkamer, geen uitzicht, geen mogelijkheid om te zitten (geen zetel, 1 stoel voor 2 personen door gebrek aan plaats), geen verlichting, kapotte schuifdeurkast, vuile badkamer, terrastransats elke nacht ingenomen door katten en stonken naar urine

- zwembad niet bruikbaar door reservaties, transats op elkaar geplakt, te klein

- eten: monotoon buffet, halfgare groenten, gedurende 10 dagen werd dezelfde smakelose diepvriesvis geserveerd

- buitenfaciliteiten: vuile stoelen, zetels (stonken naar urine) en erg ongemakkelijk

Yiannis Katsoulis, General Manager, Holiday Concierge, 16-2-2017
        Good afternoon and thank you for staying at Sentido Aegean Pearl and for taking the time to review our Hotel. We take negative reviews very seriously in our constant attempt to further improve our services. We would want to note that Aegean Pearl Hotel and its Departments such as the Restaurant, Cleaning etc are very highly ranked by the vast majority of our clients at all travel review platforms. We are sorry that you did not talk to us to express your complaints during your stay, as you could have given us the opportunity to satisfy your needs as much as possible. With our best wishes and warm greetings from Rethymno, Crete.

Zeker voor herhaling vatbaar

Erwin
        22-8-2016

Zeer goed en mooi hotel met swim-up kamers met privezwembad,gelegen aan de wandelboulevard op 2 km afstand van het centrum van Rethymnon.

Eten is goed en afwisselend met altijd wel iets dat je lust, ook zijn er thema avonden zoals Greek Night met dans en muziek.Als je Half pension boekt kan je zeer goed Grieks eten in 1 van de vele taverna's in de nabije omgeving aan democratische prijzen.Cocktails,wijn en andere dranken zijn wel duur in het hotel maar wel van goede kwaliteit.Het personeel is zeer vriendelijk en de bediening is top enkel de poetsploeg is wat nonchalant wat het poetsen van de kamer betreft.Enige minpuntjes die wij ondervonden waren de te kleine zwembaden met beperkte uren zon en de gekende reservatie van de ligbedden d.m.v het handboek leggen op de plaatsen waar de zon wel scheen.Ook de privacy vonden wij een probleem omdat de terrassen zo gelegen zijn dat de ene bij de andere de kamer kan binnenkijken.Voor ons was dit een zeer goed gelegen en mooi hotel met een uitstekende service en lekkere maaltijden,mocht ik in de toekomst nogmaals terug gaan naar Kreta is het zeker terug naar dit hotel.

We loved Aegean Pearl!!

Kaif
        11-8-2016

Aankomst na wat vertraging op de luchthaven geweldig. Ontvangen zoals je in een 5 sterren complex mag verwachten.

Top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam, attent.

Rethymno is een prachtig stadje, mooi en gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016