Zoover

Appartement

fijn appartement

wilma nelissen
28-7-2017

Hebben alweer voor de derde keer op rij dit appartement geboekt.

Niets op aan te merken

Schoon,lekker bed , genoeg potten en pannen, dicht bij twee supermarkten, het park ,winkels de zee en bus en treinstation

Gereisd Met partner in februari 2017

Top appartement

Marco Braam
11-10-2016

Vorigjaar oktober we zaten nog in Benidorm dit appartement al geboekt in dat het zo geliefd is dat het zo uitverkocht is.

Op 24 september aangekomen rond 17 uur een hele aardige man checkte ons in en we hadden appartement 4B een net appartement met nieuwe banken, eettafel snel alles neergezet en naar de supermarkt die vlakbij zit, verder hebben we 18 fantastisch dagen daar gehad veel bij zwembad gezeten niet groot harde, ligbedden, heerlijke kuipstoeltjes vanmorgen uitgecheckt en we hadden de indruk dat kamer meteen gerenoveerd werd we zagen kamers met nieuwe kookplaat

Van Paula kregen we de borg 150 euro keurig terug

We komen zeker hier weer terug

Nooit meer

Annedeer
24-2-2016

Het was een zeer sober appartement!

Niks nieuwe spullen een koelkast die vriest, een bank die niet zit en keiharde bedden. De badkamer stonk naar riool! De beheerster is zeer onvriendelijk. Met de borgsom werden wij opgelicht: er werd een schade in rekening gebracht die er al zat toen wij kwamen. Nooit meer hier naar toe!!!

Gereisd Met partner in februari 2016

heel erg goed

frieda
3-2-2015

benimar is heel erg schoon, alles is aanwezig en ze zijn alles aan het vernieuwen, ook prima kachel. Mevrouw Paula doet erg haar best om de gasten het naar de zin te maken erg behulpzaam.

we zijn er de hele maand januari geweest en komen beslist in 2016 weer terug. Hele goede parkeergelegenheid kost 5 euro per nacht maar is het dik waard. ook kan je het appartement heel veilig afsluiten.

zeker voor herhaling vatbaar

Bertus
8-12-2014

We zijn hier 11 dagen geweest in een schoon en fris appartement, die werd bijgehouden door Paula alle lof voor deze mevrouw, en ook de hostess van touroperator Cisca die alles goed uitlegde en de tijd voor iedereen nam. Je bent snel in het centrum de hellende weg af en je bent in het centrum en bij het strand

Gereisd Met partner in november 2014

klaase

cor
27-12-2013

net terug van een maand benimar.Klasse top wifi gratis.Alles voor een goed voor die prijs.!

Gereisd Met vrienden in november 2013

zeer goed

Henri
1-8-2012

alles wat je nodig hebt vind je in benimar , ik ga beslist weer terug de volgende keer , zeer vriendelijke en hardwerkende beheerders

Gereisd Alleenreizend in juli 2012

Leuk appartement

Sillie
10-8-2011

Deze appartement liggen vrij centraal, vlakbij restaurants winkels en uitgaans gelegenheden. Lift was wat verouderd maar verder prima plek.

Gereisd Met vrienden in juli 1987

Voor die prijs... helemaal TOP!

an_ya
27-4-2010

Benimar ligt ongeveer 700 meter van de zee en van het stadscentrum af. Je bent dus snel op het strand en in het gezellige centrum. Wij betaalde 25 euro per nacht. Het appartement ligt lekker centraal. Wij miste alleen het koffiezetapparaat (of filterhouder, met kan). De bedden hebben geen vering, en liggen daardoor vrij hard.

Het balkon daarentegen is heerlijk groot en het appartement heeft een wasmachine. De wifi deed het niet toen wij er waren. (Booking.com adverteert met gratis shuttel, maar die is er ook niet).

Des al niet te min, door de prijs-kwaliteitverhouding een heerlijke plek om zeker nog eens naar toe te gaan.

Goede appartementen en erg centraal, top

Ferrian
9-5-2009

Zo gezellig Benidorm, voor mij een grote familie daar. Complex en appartementen zijn nieuw en worden prima onderhouden, dat zie je direct. Verder veel Engelsen in Benidorm. Stranis er heerlijk en de boulevard vind ik zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in april 2009