Zoover

8,3

Très bien

Freek
5-8-2018

Eigenlijk geen min punten alleen maar plussen

Vriendelijkheid voert de boventoon

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

zeer vriendelijke en behulpzame mensen bij de rece

C.D. den Heten-de Lang
26-6-2018

Toiletgebouwen erg verouderd, water temperatuur van douche en afwas veel te koud. Tegenvaller was dat het winkeltje niet open was voor brood.

Gereisd Anders in juni 2018

Teleurstellend

Peter
14-8-2017

Er waren veel jongeren die versterkte muziek draaiden en met met n leren knikker voetbalden tussen de kampeerplaatsen

Naastgelegen campings met discotheken met avondvullend keiharde dancemuziek

Na afloop trokken dejongeren en masse naar t strand en bij terugkeer veel kabaal bij thuiskomst

Geen licht aan in t sanitair? Geen schoonmaak waar we vertrouwen in hadden Geen beheerder gezien die opmerkingen er over serieus nam

Plek was voldoende zwembad heerlijk

We gaan er niet meer heen

Na 1 week hadden we ,na nachten met oordoppen op,het wel gezien

Gereisd Met partner in juli 2017

prima camping

FransV
8-6-2016

Een fantastisch groot zwembad, prima sanitair. Zeer aardige familie die de camping runt. Geweldige plek voor onze tent. Vanuit de camping direct op het Vende fietsroutepad zowel naar noord als naar zuid. Groot bos achter de camping.

Gereisd Met partner in juni 2016

Knusse, Franse familiecamping.

Aletta
12-7-2010

Wij kwamen in 2007 bij toeval op deze camping terecht toen we via internet een tent huurden. Wat bleek: een echt Franse familiecamping. Gezellig, maar niet rumoerig. De eerste twee weken waren we de enige Nederlanders, maar we hebben enorm veel plezier gehad met de Fransen: gezamenlijke barbecues, pétanque-wedstrijdjes etc. Onze kinderen (toen vierenhalf en twee) hebben zich goed vermaakt met de Franse kinderen.

De wandeling naar het strand (800 m) voert over een mooi zandpad door het bos. Ideaal tochtje en geen 'stranddrukte' op de camping.