Zoover

Gereisd Anders in augustus 2018

Goede camping

zippora
25-7-2015

Fijne camping nabij het strand met leuk zwembad. Erg vriendelijk personeel. Er wordt iedere dag wel wat georganiseerd. Grote plekken voor de tent. Veel al Franse gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prima 'Franse' camping

hvhaaften
12-8-2013

Wij verbleven 1 week in een chalet (opgeleverd april 2013). Deze staan in een cirkel opgesteld. Chalet is ruim en schoon.

De camping is niet heel groot en vrij rustig. Zwembad is niet overbevolkt.

Er is een omheind speeltuintje met een springkussen naast het zwembad.

Er is een broodjesservice (reserveren niet nodig) en een restaurant (niet beoordeeld) en een bar.

Publiek bestaat nagenoeg geheel uit Fransen. Wij waren zelfs de enige buitenlanders.

Personeel/eigenaren behulpzaam en erg vriendelijk.

Strand is op plm 15min loopafstand. Er bevinden zich een paar soevenirwinkels en een hele kleine supermarkt op loopafstand.

Activiteiten op loopafstand: quad rijden, een waterpark en wat kermisachtige attracties. Er is ook een evenemententerrein vlakbij. Hier was de eerste week van augustus een circus/kermis.

Omgeving / cultuur niet noemenswaardig. Ile de Noirmoutier was interessant. Heen via de brug, terug bij laag water via passage du Gois

heerlijke vakantie op deze franse camping

j. bosma
25-7-2013

Leuke camping. Met mooi zwembad. De nieuwe chalets zijn echt schitterend. Eigenlijk alleen maar fransen op de camping, dus wil je echt even weg zijn van nederland, dan is deze camping een aanrader. Vooral de nieuwe chalets met drie slaapkamers zijn geweldig. We hebben dan ook twee weken mooi weer gehad, en vaak naar strand geweest en verkoeling gezocht in het zwembad. Onze kinderen van 3 en 7 jaar vonden het geweldig. Er is veel te doen op de

camping, maar wel allemaal in het frans. Wij hebben dan ook niet aan de activiteiten meegedaan. De omgeving is te vergelijken met de waddeneilanden, je kan er wel mooi fietsen. Mooie boulevard in st jean de

monts en daar ook een erg moi strand.