Zoover
Camping Ker Vella

Camping Ker Vella

8,1

Een aanrader voor een rustige vakantie

Jos
28-8-2009

Komen reeds 23 jaar naar Plomodiern en 6 maal op camping Ker-Vella en zijn van plan de volgende jaren nog terug te gaan. De eerst 3 maal op de camping met eigen caravan en daarna huurden we een stacaravan. Zijn zeer tevreden over deze camping die beschikt over grote staanplaatsen voor caravans en tenten (ten minste 120 m²). De stacaravans die te huur zijn, zijn zeer mooi en volledig uitgerust. Het strand is op loopafstand (500 meter). Op de camping is er een prachtig overdekt en verwarmd zwemdok met een whirlpool. Wij zijn daar de laatste jaren in juni en juli geweest en het was er zeer rustig: geen lawaai op de camping en een uitgestrekt strand om heerlijk te wandelen. Ook in de omgeving zijn er genoeg mogelijkheden om uitstappen te maken. Supermarkt en andere winkels in de onmiddellijke omgeving. In één woord deze camping is een aanrader. Wens je nog meer inlichtingen kun je mij mailen: [email protected]

Een keer daar geweest, dan ga je terug!

chris graus
11-7-2009

Een camping, 500 meter van de zee en aan de andere kant de Menez Hom, een paradijs voor de modelbouwers om helling te gaan vliegen.

Gereisd Met partner in juli 2009