Zoover
Hotel Marine Club Beach Resort

Hotel Marine Club Beach Resort

8,2

Helemaal uitgerust en opgeladen!

Kim
14-3-2019

Een hotel op een prachtige locatie. Schuin tegen een berg aan en gelijk aan de zee. Een heel mooi uitzicht vanaf de ruime hotelkamer! Ook leuk dat het restaurant zo dicht aan zee gelegen is. Je moet wel goed ter been zijn.

Een vakantie om uit te rusten en helemaal niets te doen! Er is dan ook echt niets te doen op het eiland. Dus vooral genieten van het weer, het zwembad, de zee en wandelen in de natuur of door het stadje.

Het eten is niet zo lekker maar ook niet slecht of vies. Vriendelijk animatie team bij het hotel. Het was in december niet te druk dus maar wel druk genoeg. Overal genoeg plek om te zitten of liggen op een ligbedje.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Fantastich

Kim
1-5-2018

Leuk hotel. Mooie schone kamers en vriendelijk personeel. Toen ik daar alleen was en ziek werd kwam de schoonmaaksters zelf af en toe kijken of ze nog wat voor me kon doen, super! Openingstijden van de restaurants waren niet helemaal duidelijk en vrij beperkt.

Ontbijt was goed.

Sommige mannelijke personeelsleden waren wat opdringerig naar alleen reizende vrouwen.

Mooie omgeving en vlakbij het dorp waar ook allemaal leuke restaurantjes zitten.

Ik heb er echt een super vakantie gehad. 16 dagen geweest en ik had me er nog wel een week kunnen vermaken.

Leuke tours en zelf de berg op geklommen naar een waterval. Helaas was het al een tijd droog en was er niet veel water, maar wel een prachtige ervaring in de bergen met wat geiten.

Verder zijn er ook talloze leuke excursies om te doen.

En dan is het ook nog eens lekker goedkoop!

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Hotel is prima het eten is matig tot slecht.

Wichers
1-9-2016

Hotel Marine club ligt tegen een berg aan zo'n 20 minuten lopen van Sal Rei, wij hadden een bungalow met zeezicht wel even klimmen maar prima. Bedden zijn goed het ontbijt was redelijk goed.

Wij hadden een upgrade voor All inclusieve maar dat kon helemaal niet!

Koffie s'avonds en ieder flesje water moet je allemaal apart betalen zeer teleurstellend.

Lunch en avond eten is te triest voor woorden iedere avond kale pasta en de rest is ondefinieerbaar en lauw.

Wij zijn uit ellende maar in het stadje gaan eten en bij de beach bars waar je wel goed eten krijgt.

Wij hebben binnen 3 dagen een klacht neer gelegd bij de mevrouw van de touroperator maar die doet niks ze is zelfs nog door haar Duitse collega die wel wilde helpen ons naar een ander hotel te boeken, gebeld en per SMS verwittigd maar niks geen reactie.

Ze geeft alles en iedereen de schuld maar lost niks op ook vanuit Nederland van de touroperator niks gehoord.

Een keer nooit meer, prijs kwaliteit verhouding is slecht en de verwachtingen die je hebt als je de brochure leest zijn helemaal niet haalbaar.

nooit meer

Mvr Hilde
18-4-2016

Verblijf van 10 tot 17 april. Personeel zeer vriendelijk! Bungalows volledig!! gedateerd. Kussens op stoelen stuk, badkamer niet proper met een douchedeur die zeer moeilijk open en dicht gaat (je vingers raken al eens geplet, eten (wij hadden half-pension en zijn één maal 's avonds in het hotel gaan eten, voor de rest taxi genomen naar Sal Rei en daar gaan eten). Ontbijt minimaal en de hele week hetzelfde. Tefal pan waarin ze eieren bakken is schandalig, het metaal ligt op sommige plaatsen volledig bloot;

Neem alleen platte schoenen mee, met een hieltje heb je kans om zowel in als buiten het hotel een voet te breken en vergeet geen zaklamp als je na zonsondergang het hotel wil verlaten. Pluspunt : de squad-tour aangeraden door receptie met CaboComfortQuad met Belgische uitbater dit was het hoogtepunt van onze week.