Zoover
Hotel Marine Club Beach Resort

Hotel Marine Club Beach Resort

8,2

Hotel is prima het eten is matig tot slecht.

Wichers
1-9-2016

Hotel Marine club ligt tegen een berg aan zo'n 20 minuten lopen van Sal Rei, wij hadden een bungalow met zeezicht wel even klimmen maar prima. Bedden zijn goed het ontbijt was redelijk goed.

Wij hadden een upgrade voor All inclusieve maar dat kon helemaal niet!

Koffie s'avonds en ieder flesje water moet je allemaal apart betalen zeer teleurstellend.

Lunch en avond eten is te triest voor woorden iedere avond kale pasta en de rest is ondefinieerbaar en lauw.

Wij zijn uit ellende maar in het stadje gaan eten en bij de beach bars waar je wel goed eten krijgt.

Wij hebben binnen 3 dagen een klacht neer gelegd bij de mevrouw van de touroperator maar die doet niks ze is zelfs nog door haar Duitse collega die wel wilde helpen ons naar een ander hotel te boeken, gebeld en per SMS verwittigd maar niks geen reactie.

Ze geeft alles en iedereen de schuld maar lost niks op ook vanuit Nederland van de touroperator niks gehoord.

Een keer nooit meer, prijs kwaliteit verhouding is slecht en de verwachtingen die je hebt als je de brochure leest zijn helemaal niet haalbaar.

Een rustige aanrader.

Boerjan Antoon
23-5-2016

Op Boa Vista moet ge niet gaan zoeken naar veel cultuur , tenzij ge u richt op de mensen en hun leefgewoonten. Uitermate interessant op dat vlak. Tracht een beetje te verbroederen en ge hebt een heel leuke reis. Eens het vertrouwen gewonnen wordt ge overal op de meest vriendelijke , belangloze wijze ontvangen.

Het weer is buitengewoon aangenaam. De zee , wel die is voor de zwemmer die geen schrik heeft van krachtige golven, anders beperkt de zee zich tot pootje baden .Als ge zwemt , wel even opletten hoe de stromingen lopen, dat verandert nl. geregeld , met de windrichting.

Het hotel op zich is zeer goed; halpension , maar eigenlijk is he(t volpension, aangezien ge ook s'middags het buikje kunt vullen ; Het is zelfs een kleine all inn , daar frisdraken en water de ganse dag gratis zijn.

Wilt ge toch wat alcohol , wel geef dan even instructies aan het personeel wat ge precies wilt en zij danken je tenvolle voor een beetje " pourboire". Geven en nemen is de boodschap. Dat is trouwens zoals overal.

nooit meer

Mvr Hilde
18-4-2016

Verblijf van 10 tot 17 april. Personeel zeer vriendelijk! Bungalows volledig!! gedateerd. Kussens op stoelen stuk, badkamer niet proper met een douchedeur die zeer moeilijk open en dicht gaat (je vingers raken al eens geplet, eten (wij hadden half-pension en zijn één maal 's avonds in het hotel gaan eten, voor de rest taxi genomen naar Sal Rei en daar gaan eten). Ontbijt minimaal en de hele week hetzelfde. Tefal pan waarin ze eieren bakken is schandalig, het metaal ligt op sommige plaatsen volledig bloot;

Neem alleen platte schoenen mee, met een hieltje heb je kans om zowel in als buiten het hotel een voet te breken en vergeet geen zaklamp als je na zonsondergang het hotel wil verlaten. Pluspunt : de squad-tour aangeraden door receptie met CaboComfortQuad met Belgische uitbater dit was het hoogtepunt van onze week.

Nooit meer....

Michelle Keus
31-1-2016

Het Resort is erg Italiaans. Het wordt ook gerund door Italianen die helaas de Italiaanse gasten het belangrijkst vinden. Het entertainment is ook in het... Italiaans. Men spreekt er nauwelijks Engels.

De bungalows zijn minimalistisch ingericht en hebben weliswaar een keuken met werkende apparatuur maar geen pannen, servies e.d.

Het "lagere" personeel (bediening en schoonmaak) doet alles voor je, de receptie probeert dat ook maar mag niets.

Met andere woorden: zeker geen 4 sterren!

Als je de zee in wilt, moet je iets verder lopen, het eigen strand bestaat uit rotsen, je kunt daar het water niet in.

Wat wel mooi is, is het uitzicht, spectaculaire zonsondergang!

Mooi plek om het eiland te verkenne

Jan
16-2-2014

De accomodatie is aardig gedateerd en een renovatie is nodig vereist. Maar desondanks heeft ie een mooie ligging en het weer is er fantatastisch. Je moet er wel voor de rust komen want er is verder weinig te doen.

Gereisd Met partner in februari 2014

dit nooit meer

Anton Bitter
16-1-2014

Hotel Marine club ligt tegen een berg aan niets is daar vlak veel trapjes en treden bestrating is gemaakt van plakjes rotsblok die erg ongelijk zijn dus lastig lopen,de kamers zijn erg basic het enige goede is het bed dat is goed,en het ontbijt was redelijk goed.

Het strandje ligt vol met stenen en de zee is er erg wild niet verantwoord om er in te gaan.Als je buiten de poort komt en naar het stadje wil wandelen moet dat wel overdag overal gaten en kuilen s,avonds is het overal erg donker ook in het plaatsje zelf,ik heb er mijn enkel gebroken een foto maken in het ziekenhuis kon niet apparaat was al een week kapot,de dokter van het hotel heeft er gipsverband om gedaan maar moest weer open omdat ik anders niet mocht vliegen.Via reisverzekering ben ik zittend terug gevlogen naar n.l met vliegmaatschappij welke mij zeer goed verzorgd hebben dit is zeker een compliment waard.Hotel Marina Club is zeker geen 4 sterren waard 2 is voldoende.