Zoover

8,2

Boven verwachting goed

Enrico van Breen
21-4-2019

De Marina Club is heel mooi gelegen tegen een berg en heeft een heerlijk eigen strand. Mooie huisjes en een goed restaurant. Zeer behulpzaam en aardig personeel .

Gereisd Met partner in maart 2019

Helemaal uitgerust en opgeladen!

Kim
14-3-2019

Een hotel op een prachtige locatie. Schuin tegen een berg aan en gelijk aan de zee. Een heel mooi uitzicht vanaf de ruime hotelkamer! Ook leuk dat het restaurant zo dicht aan zee gelegen is. Je moet wel goed ter been zijn.

Een vakantie om uit te rusten en helemaal niets te doen! Er is dan ook echt niets te doen op het eiland. Dus vooral genieten van het weer, het zwembad, de zee en wandelen in de natuur of door het stadje.

Het eten is niet zo lekker maar ook niet slecht of vies. Vriendelijk animatie team bij het hotel. Het was in december niet te druk dus maar wel druk genoeg. Overal genoeg plek om te zitten of liggen op een ligbedje.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Ik kom terug

Marco Arts
3-12-2018

Met touroperator 8 dagen Marine Club geweest.. Netjes, mooi en schoon appartement. De prijs kwaliteitsverhouding was een 10. Maar er zijn voor me gevoel verbeterpunten. Bij aankomst voelde het alsof je een soort melkkoe zou gaan worden. Vooraf betalen met een pasje voor je drankjes, die pas moest dus eerst op gewaardeerd worden bij de receptie.. Ook kregen we een lijstje mee waar de kosten op stonden als je bijv. je handdoek (25eur) , Sleutel appartement (100eur) en kluissleutel (200eur)kwijt zal raken.. Voelde niet echt prettig.. Kwam er nog eens bij dat je bij elk drankje een handtekening, Kamernummer en je naam moest zetten.. Ik hoop dat de eigenaar van Marine Club dit leest.. Hij richt zich op Italianen die geen cent uitgeven en alleen maar gebruik maken van in all inn koffie bandje. Als ik hem was zou ik wat vriendelijker omgaan met de Duitse, Engelse en Nederlandse gasten.

Gereisd Met partner in november 2018

Mooie vakantie en omgeving, maar geen Marine Club.

Jurgen
4-9-2018

Het hotel/ resort was erg mooi aangelegd en aan de zee gelegen. De kamer was schoon en werd elke dag voorzien van schone handdoeken etc.

Opvallend was dat er veel italianen verbleven, vermoedelijk omdat het resort ook van een italiaan is (???).

We zaten (gelukkig) niet all in maar hebben voor het gemak een avond in het hotel gegeten. Het buffet was erg beperkt (slecht) en gericht op de italiaanse gasten.

Het ontbijt was prima, maar wel elke dag hetzelfde.

Nou zijn we zelf niet van de animatie, maar deze is ook weer alleen gericht op de italiaanse gasten.

Personeel over het algemeen vriendelijk en behulpzaam, alleen een enkeling kon geen woord engels verstaan of spreken. Lunch (broodje kaas) duurde een 1.5uur.

Wij reisden met touroperator, prima vlucht etc. De tours die ze aanbieden zijn duur en vertellen ook nog eens onjuiste “feiten” over het eiland en de bevolking.

Wij hebben bij lokaal bureau geboekt (aanrader).

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastich

Kim
1-5-2018

Leuk hotel. Mooie schone kamers en vriendelijk personeel. Toen ik daar alleen was en ziek werd kwam de schoonmaaksters zelf af en toe kijken of ze nog wat voor me kon doen, super! Openingstijden van de restaurants waren niet helemaal duidelijk en vrij beperkt.

Ontbijt was goed.

Sommige mannelijke personeelsleden waren wat opdringerig naar alleen reizende vrouwen.

Mooie omgeving en vlakbij het dorp waar ook allemaal leuke restaurantjes zitten.

Ik heb er echt een super vakantie gehad. 16 dagen geweest en ik had me er nog wel een week kunnen vermaken.

Leuke tours en zelf de berg op geklommen naar een waterval. Helaas was het al een tijd droog en was er niet veel water, maar wel een prachtige ervaring in de bergen met wat geiten.

Verder zijn er ook talloze leuke excursies om te doen.

En dan is het ook nog eens lekker goedkoop!

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Ervaring rijker

Sandra
23-4-2018

Supermooi appartementencomplex. Aardige mensen. Verder is het dorp erg ver lopen en is er weinig te doen maar de zee is prachtig. Wel goede loopschoenen aandoen😁 zit een leuke poolbar en strandtent in de buurt maar meer niet. Je moet echt van zonnebaden houden als je hier heen gaat.

Gereisd Met partner in april 2018

perfect gelegen hotel

elzapaenen
4-4-2017

het hotel ligt mooi tegen een berg.mooie uiutzichten.kamer is netjes en groot genoeg .wordt iedere dag gepoetst

eigen terrasje dat heel fijn is

ontbijt is goed en uitgebreid

op wandelafstand van sal rei

mooi om te wandelen richting het kerkje

Gereisd Met partner in maart 2017

Kole
15-2-2017

Fijn hotel, goede service, prima schoonmaak, lekker uitgebreid ontbijt, grappig animatie team, mooie stranden, leuke stad Sal Rei met heel veel leuke restaurantjes

Gereisd Met partner in januari 2017

Viel tegen omdat we er te lang waren m.b.t. de exc

Fam. Rörik
23-10-2016

Goed: vriendelijke mensen, kleinschalig hotel, rustiek aangelegd met terrassenbouw, weer.

Sal Rey, een rustig dorpje waar je je best op je gemak en veilig voelt.

Het receptie personeel is wel vriendelijk, assertief en behulpzaam.

Minder: personeel moet je echt zelf aanspreken, niet erg extrovert. Bedienend personeel spreekt nauwelijks over de grens als alleen het Creools.

Sommigen een enkel woord Italiaans, Portugees of een enkel woordje Engels.

En toch, als er iets mis gaat is binnen een dag alle personeel ingelicht en proberen ze je te helpen!

Alle personeel, security, winkel, receptie en bediening moet je echt zelf benaderen en aanspreken. Fooien doen overal en altijd wonderen!

De kamers zijn erg minimaal uitgerust. Matras zakt vreselijk door.

Het buffet is eentonig en minimaal.

Inderdaad erg op Italiaans toerisme gericht.

Vanwege de vulkanische en rotsachtige ondergrond kunnen excurssies letterlijk in het water vallen als het flink heeft geregend in het (korte) regenseizoen.

Zo'n mooie plek voor de wintermaanden... :-)

M.Louwen
6-9-2016

We hebben genoten op Boa Vista...Hotel zag er sfeervol uit voor een overheerlijke week opladen...naast de geboekte bungalow eerst 2 dagen in ander appartement geplaatst zonder ingelicht te zijn...jammer dat de animatie alleen maar gericht is op Italiaanse gasten,informatie kreeg je er niet... Eten toch een beetje eentonig...Vlees in flauwe saus....Veel verse vis....gegrilde tonijn...tonijn in de salade en bij de pasta..Vaak alles zelfde manier klaargemaakt elke dag...Kan toch iets verbeteren

Heerlijk kunnen genieten van de zon...strand...zee is beetje ruw...Maar in afgesloten baaien weer veel onderwater te zien...😍