Zoover

8,2

Super verblijf gehad!

Anoniem
17-5-2019

Wij verbleven 6 dagen in de dependence/prestigegebouw met zeezicht. Mooi nieuw, ongeveer een jaar oud. Wel een beetje gehorig, maar verder geen last van gehad. Voor het inchecken stonden we in het hotel zelf, zoals de buschauffeur zei, maar dit moest in het prestigegebouw.

Ruim opgezet, schoon appartement. Badkamer heeft een raam, half mat tussen slaapkamer en badkamer en een matglazen deur naar de gang.

Personeel wil je graag helpen. Handdoekenservice was prima.

Wij waren dik tevreden over het verblijf en zouden hier zo weer heen gaan!

Supermarktje zit dichtbij, 5 minuten lopen.

Op het strand ben je zo. Met een trap kun je naar beneden. Mooi strand! Zwembaden waren super en bedjes waren er nog genoeg. Bedje reserveren met handdoek mag niet. Nieuw Albufeira lopend 20 min. Auto gehuurd en mooi rond gereden overal, ook met de auto naar oud Albufeira gegaan. Dit is iets verder.

Gereisd Met partner in mei 2019

Ruim opgezet veel zwembaden maar erg gehorig

Anne
28-4-2019

Alfagar bestaat uit verschillende accomodaties:

1) Alfagar Village

2) alfagar II Aparthotel

3) Alfagar Prestige

In principe mag je van alle faciliteiten van alle accomodaties gebruik maken. Het park is mooi rustig gelegen maar je bent zo in het centrum en bij de winkels en je loopt in 5 min naar het strand.

Er zijn veel zwembaden verspreid over het hele terrein. De buitenbaden zijn niet verwarmd maar het binnenzwembad en overdekte zwembad buiten wel. Binnenzwembad is badmuts verplicht.

Er is een voetbalveld waar veel kinderen spelen.

Appartementen (voor 4 pers) zijn ruim, redelijk nieuw en hebben een goede keuken.

Het restaurant is erg klein. Aanbod van eten is niet heel erg groots maar kwaliteit is redelijk - goed. Een volgende keer boek ik zonder eten.

-/- Het aparthotel is wel heel erg gehorig. Je hoort je buren lopen, de jeugd die buiten bij het voetbalveld blijft hangen etc echt alles.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fantastisch!!

Ans Dekker
24-3-2019

Het is prachtig resort met een ruime kamer en slaapkamer en groot balkon.

Een grote keuken met voldoende kasten, koelkast, koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker en een 4pits keramische-plaat. Ook heeft dit appartement, airco. In de slaapkamer lagen de bedden heerlijk. Op het balkon stonden naast de tafel + stoelen ook nog 2 ligbedden. Er was een kleine supermarkt op het terrein waar ook een Alfagar-Village aan grenst. Er zijn 3 zwembaden: 1 binnenbad en 2 buiten baden waarvan 1 met glijbaan. Bij de buitenbar is een groot terras met gezellige zitjes. En er is een tennisbaan.

Als je dicht in de buurt wilt gaan eten dan wandel je de heuvel af naar beneden. Daar zijn goedkope en gezellige restaurants. Het strand is niet ver weg en een leuke wandeling. Men moet wel wat traptreden af om op het strand te komen. De afstand naar Albufelra is ongeveer 5 km. Even de receptie de taxi laten bellen. Een auto huren kan daar ook.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Super ruim appartementen complex

Lobke Verhoeven
2-12-2018

Het is een heel mooi ruim appartementen complex wat bestaat uit 3 delen 1-2-3. Er zijn super mooie appartementen die uitzicht hebben op de zee. Vooral in rij 109 lig je heerlijk met een zwembad onder de appartementen en een grasveld om op te liggen onder de appartementen. In de herfstvakantie was er ook elke dag een potje voetbal voor de kids dit vond mijn zoon geweldig.

Helaas hadeen we een week waarin het weer niet echt mooi was. Jammer want de zwembaden zijn super mooi.

Op loop afstand van albufeira. Echt een plaats om in de zomer een keer terug te komen.

De algarve is prachtig en heeft super mooie stranden

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Leuke vakantie voor goede prijs in de winter

J.
28-11-2018

Prima verblijf in Alfagar 2. In de winter weinig te doen voor kinderen. Omgeving weinig te doen. Ligt aan vrij drukke weg. Kamers aan de zijkanten toch last van verkeersgeluid. Avondeten niet heel uitgebreid maar goed voor de prijs. 49.50 voor 3x p.p in winter. Uitchecken 11.00 ,in- om 16.00 uur. Auto gehuurd schuin t.o in kiosk. Goede prijs en service. Correct personeel. Zwembad binnen klein, Alfagar er naast is binnenbad groter en mag ook gebruikt worden. Buitenbad ijskoud. Supermarkt medewerkster Alfagar 1 probeerde me 2X met wisseltruc geld te ontfutselen, beter altijd pinnen. Laatste dagen gezin met luidruchtige kids als buren en dan is het best gehorig.

Gereisd Met partner in november 2018

Heerlijke vakantie met veel te doen in de omgeving

Jeannette Kok
29-10-2018

Super verzorgd resort. Mooi aangelegde tuinen met verschillende zwembaden. Fijn appartement met goede bedden en badkamer. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Rustige ligging maar met hotel busje of taxi kan je voordelig naar centrum. Veel leuke excursies te doen. Aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie en prachtige herinneringen!

Naomi Blanken
10-9-2018

Wij hebben 11 dagen alleen maar genoten van ons verblijf in Alfagar II. Ons appartement was ook zo geweldig en heel schoon! Onze kinderen sliepen op een slaapbank deze lag heerlijk ha, ha.. en ze hebben zelfs 1 nachtje op het balkon met de matrassen gelegen hier was gewoon ruimte voor. Echt een feestje voor kids!

Ook zijn de eetgelegenheden binnen het resort geweldig (vlakbij het zwembad)! de ander restaurantje op het resort vonden wij niet echt lekker.

Ook was halfpension heerlijk.. heel veel keuze eten was goed warm en er werd continu bijgevuld (eten etc.) heel goed geregeld allemaal. Ontzettende lieve mensen die daar werken altijd vrolijk en behulpzaam.

Een dikke aanrader is Martins een restaurantje op 5 minuten afstand (lopend) en Portobello is ook heerlijk. Tevens is het leuk om met de boot te gaan.. zeker met kinderen. En de dolfijnen spotten was ook onvergetelijk. Wij gaan zeker weer hierheen in 2020. Aanrader voor gezinnen!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk genoten

Linda
18-8-2018

Complex is super. Erg groot, 3 lokaties met buitenzwembaden, dus nooit hutje mutje op elkaar. Veel groen rondom het mooi aangelegde park. Wij hadden logies, dus zaten niet in het hotel. Wel 3 keer gegeten aldaar, en diner was goed. Om de dag werd ons app schoongemaakt. Ons balkon was te klein, dus helaas niet buiten kunnen zitten. Ook badkamer was krap. Wij hadden kamer 301, vlakbij zee. Ook bij de zwembaden voldoende bedjes, en je kunt ook op het gras in de schaduw liggen, heerlijk. Supermarkt op 15 min lopen (links v.a hotel Spar en Intermarche). Rechts v.a hotel zit tankstation en daarvoor nog een kleine supermarkt. Op het complex zelf ook een kleine supermarkt aanwezig, met elke dag verse broodjes. Is veel te halen. Autoverhuur 2x gedaan op het complex zelf. Was goed en zo kom je nog eens ergens. De volgende dag rond 11.30 kon de auto weer retour. Restaurants genoeg in de omgeving. Portobello en Martins, links, zijn heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Kim van Beijsterveldt
11-8-2018

Het hotel was super! Ik bezocht mijn opa en oma die daar zaten, en heb er genoten!

Geen op of aanmerkingen aan het hotel. Alles was goed geregeld en heb een heerlijke vakantie gehad! En zou graag mijn opa en oma hiermee willen verrassen om weer lekker naar portugal af te reizen!

Gereisd Alleenreizend in februari 2018

Beauty

wim sangen
11-8-2018

Een prachtige accomodatie voor jong en oud. UItgebreid park, voldoende zwembaden zowel binnen als buiten. Prachtige sfeer met vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in mei 2018