Zoover

7,4

Prima camping, complexe ontvangst

Rien
31-7-2016

Ok camping. Lekker zwembad, mooie bosplekken. Wij hebben hier 1 overnachting gehad tijdens onze gezinsfietsvakantie langs de Atlantische kust. Ok om 1 nacht te staan met tent. Sanitair was ok. Wel hadden kinderen de toiletpot met bladeren en steentjes gevuld ;-(. Ontvangst bij receptie duurde erg lang (medewerker sprak geen Engels). Ik moest twee formulieren invullen met onze gegevens en ze wilden 200 euro borg (nooit eerder meegemaakt), toen dit niet met pin betaald kon worden, mocht ik mijn id-kaart als borg achterlaten.

Vlakbij strand nw caravans avond teveel herrie

fam vd B
27-8-2012

Mooi groene locatie, wel bijna achteraf ergens dus moeilijk te vinden. Aan de overkant van de weg loop je meteen de duinen in en dan het strand op. De caravans waren volgens mij net nieuw dus super mooi en echt alles is aanwezig, kurketrekker, slacentrifuge, rasp, uitgebreid servies en pannen. Er is 1 wasmachine en 1 droger op het park voor 2 euro per keer per stuk. 1 snackbar bij het zwembad waar je ook vers stokbrood kunt bestellen voor de dag erna. Ook kun je er crepes, frites, churros enz bestellen. Geen campingwinkel aanwezig. Doordat er geen kantine is maar een soort grote tent is er savonds tot gemiddeld 1 uur wel veel lawaai van de disco/optredens enz. Het zwembad is lekker verwarmd en er is een groot apart kinderbadje. Helaas is er verder helemaal niks voor de kids, geen glijbaan niks. Kleine investering toch?

Mooi rustige camping in het bos

Gilbert
30-7-2011