Zoover

7,2

Afrader

Hoedru
30-6-2017

Wij boekten voor 3 nachten en hebben na 2 nachten onze spullen gepakt en zijn vertrokken. Wel heel plezierig personeel, maar smerig en voor caravans heel onplezierige plekken. Ons advies : sla deze camping over. Positief is het zwembad. Rookverbod in het restaurant werd door het personeel genegeerd. De afwasbakken waren smerig.

Gereisd Met partner in juni 2017

Geen familiecamping. Erg luidruchtige camping

Martijn
22-7-2016

De camping is inderdaad erg luidruchtig. Jongeren met autoradio's aan, veel lawaai. Geen camping waar je met je tweejarige zoon naar toe wilt gaan. Wij huurden een tent op de camping die van alle gemakken voorzien was voor onze zoon. De camping had geen mogelijkheden om ons kind te wassen, er is geen wc papier en zelfs een plek om je handen te wassen met bijv. zeep was niet aanwezig. Op een municipal camping is dit voor mij geen probleem maar voor € 300,- per week is dit een ander verhaal en zeker op een drie sterren camping. Verder liet het sanitair te wensen over, een paar keer per week was er geen warm water. Al met al niet tevreden en blij om een doorreis tent bij ons te hebben gehad.. Zodat we de laatste dagen elders toch genoeg tot rust te zijn gekomen ( rust vonden we vooral buiten de camping)

Werkelijk zeer prettig.

Juste-ope
30-1-2014

De camping is in een hele prettige omgeving gelegen. Wat ons het meeste bekoorde was het regelmatig onderhouden van het terrein en de camping arrangementen. En ook de vriendelijkheid van het personeel, vooral Amandine van de receptie ;)

Bedankt voor alles !

Gereisd Met partner in januari 2013

Mooie terrassen, 's avonds aangeschoten jongeren

Marny
18-8-2013

Camping met steile weg en mooie terrassen (nauwelijks caravans dus). Op de meeste plekken dus wel een 'zware' wandeling naar het sanitair.

Een paar keer per dag gaat de trein vlak langs de camping. De camping is op loopafstand van la Baule met een mooi strand en toeristische winkeltjes. Op de camping staan veel jongeren met een fles drank naast hun tent... Tot laat lawaai. Voor doorreis was de camping goed.

Camping Bois D'amour

Saulnier
29-4-2013

Heel schoon en vriendelijk. Familiesfeer met geweldig zwembad, speeltuin, entertainment en goede standplaats

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

A terrible camping

Joppe
13-8-2011

The camping is very noisy.

A lot of groups of youth celebrating their first holiday.

Definately not in line with wath they offer on the website.

We had no sleep and went to another camping the next day.

Gereisd Met partner in juli 2011