Zoover
Camping Ensoya

Camping Ensoya

5,7

Niet geschikt voor kleine kinderen

Aalders
9-8-2017

2 weken een mobile Home geboekt. De mobile home's staan hutje mutje op elkaar, je kijkt naar elkaar als je buiten zit. Wij hadden geluk met ons plekje wat meer 'privé' gevoel gaf.

Het zwembad is overdekt en diep, echt niet fijn met kleine kinderen (van ons 0 en 2) er ligt dor gras of steentjes. De site is veeeel mooier dan de werkelijkheid. Er is een mini speeltuintje maar Ah begin van de camping, er zijn geen verspreide speeltuintjes of een pierenbadje. De omgeving is daarentegen erg mooi, veel zandstranden en veel leuke dingen te doen tussen de 15 / 30 minuten rijden.

Zuid Frankrijk is prachtig en zullen er opnieuw een keer naartoe gaan, maar noooit meer naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Afrika

roselmac
6-2-2015

Een heel Afrikaanse sfeer, vooral het nabijgelegen Sigean reservaat…Je waant je op safari in Kenia :d…Door in de goed uitgeruste tenten te slapen hebben we dit gevoel behouden, het was origineel en het leek in de verste verte niet op klassiek kamperen…Over het algemeen zijn de service en faciliteiten goed…Alleen jammer dat ik mijn camera was vergeten, we hadden graag wat leuke foto’s gemaakt : /

Maar ik kom zeker terug!

Goed, maar niet bijzonder

maxknoester
27-7-2014

De camping ligt ideaal ten opzichte van het dorp, waar je door een wirwar van straatjes kunt dwalen maar altijd weer centraal uitkomt. Verderop beschikt Port-la-Nouvelle over een uitstekend zandstrand met schoon, rustig water. Als de wind opsteekt (en dat gebeurt zo nu en dan zeker) kan het water wat ruiger zijn.

De douches bij het sanitairblok zijn ruim en schoon, alleen wil het warme water niet altijd meewerken. Op de toiletten is de hygiëne iets verder te zoeken. Bovendien is bij de afwerking van de camping weinig oog voor detail geweest. Zo steken hier en daar vervaarlijk rubberen slangen boven de grond uit. Daarbij moet ik wel zeggen dat het allemaal nog een beetje 'work in progress' lijkt. Bij onze aankomst stonden er bijvoorbeeld niet eens slagbomen in de grond. Die werden een week later geplaatst.

Nog één minpunt: het zwembad is niet privé, niet geschikt voor kleine kinderen (zonder bandjes althans) en niet toegankelijk met een lange zwembroek.

niet weer

Rene
18-7-2014

camping die beloftes absoluut niet waarmaakt.

Er is GEEN juniorclub en dus geen kinderanimatie!

Het zwembad (met alleen een binnenbad) van de plaatselijke bevolking -waar camping Ensoya gebruik van maakt- is net zo oud als de camping zelf en vaker gesloten dan open in de periode dat wij er waren. Het ´´speeltuintje´´ bestaat uit 1 klimrek die tegen een stoffige toegangsweg ligt en er was GEEN wifi. Deze camping is totaal ongeschikt voor mensen met kleine kinderen.

Formidabele

Emi-Dub
2-8-2012

Formidabele ontvangst en onvergetelijke ervaring. Tweede vakantie hier en opnieuw heel aangenaam. We komen snel terug voor een volgende vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

mooie plek

Jani
20-7-2012

Echt een plek om te ontspannen en te relaxen, ik raad deze plek absoluut aan iedereen aan : )

Gereisd Met partner in juni 2012