Zoover
Camping Les Tamaris

Camping Les Tamaris

7,6

Nette camping, maar wel een beetje saai.

Paul
12-7-2018

Camping heeft alleen mobil-homes en kent geen plaatsen voor tenten of caravans. Enkele mobil-homes worden verhuurd, de andere zijn particulier eigendom. Nauwelijks buitenlanders op de camping, alleen Fransen. Dat is jammer. Prachtig zwembad, alleen wat klein voor zo'n grote camping. Wij kunnen ons voorstellen dat er in het hoogseizoen nauwelijks plek is in het zwembad. Winkeltje is piepklein en levert in de ochtend afbak stokbrood voor een dure prijs. Beter brood halen bij de vlakbij gelegen LIDL, ALDI of Supermarché.

Met de auto ben je binnen 5 minuten in Les Barcares en aan de Middelandse Zee. Overal in de omgeving zijn mooie stranden.

Gereisd Met partner in juni 2018

We hadden een mooi plekje op de camping. Zeer goed

Bezemer
21-5-2017

Accommodatie en ligging zeer goed.

Spreken weinig/geen Engels.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Prima

M. v.h. S.
14-2-2016

Prima: dichtbij winkels, McDonalds, kermis, markt. Leuk fietspad langs de kust. Kust is ook dichtbij. Zwembad is ook goed.

Minder: weinig Nederlanders, stacaravans zijn prima maar weinig ruimte erom heen en ik vond het benauwd en wat afgezonderd. Veel vaste bewoners en het is dan ook niet een seizoenscamping. Hoog Hi-de-hi gehalte.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Franstalig schone camping

Jaap Beek
12-8-2013

Camping Les Tamaris in Les Bacares (eind juli/begin augustus 2013). Caravan netjes. Animatie spreekt drie woorden Engels. Onze kinderen hierdoor niet gebracht. Zwembad is leuk. Buitenrand zwembad is bobbelig beton, hierdoor haal je makkelijk je tenen open. Er zijn flink wat pleisters door de badmeester geplakt. Merendeel Franse toeristen. Nederlanders misschien 2%. Bij de receptie spreekt men Engels. Klein campingwinkeltje met de eerste levensbehoefte. Iedere dag verse baguette/croissantjes op bestelling. Bij warme windstille dagen, hadden we vanaf 20:00 last van (prik)muggen.Deet muggenspray is geen overbodige luxe. Daarnaast waren we blij dat we aan de rand van de camping zaten, anders hadden we waarschijnlijk last gehad van de avond entertainment. Nu hoorden we alleen op de achtergrond nog de snelweg dit er langs loopt. De markten in het dorpje zijn gezellig. Het strand van Le Bacares loop snel diep af. Het strand van Canet en Roussillon loopt het strand geleidelijker af.

Alleen reizend veel te duur

Harrie Loonen
23-12-2012

Op 10 juni heb k een bezoek gebracht aan deze camping

Wandelend met rugzak en tent hoefde ik geen electra en een klein plaatsje bovendien heb ik geen vervoermiddel bij

Toen ik mij melde kreeg ik een klein plaatsje toegewezen dat € 30.00 koste.

Ik kreeg geen kwitantie.

Ik heb tijdens mijn tocht veel meegemaakt maar zo duur was ik nergens uit.

Er waren toen ik er kwam meer ( gastvrije ) Nederlanders en die betaalde minder als men alle regelingen bij elkaar optelde.

Het is een onoverzichtelijke camping.