Zoover

7,9

Een redelijke camping

Marc Kemps
13-6-2015

zeer vriendelijke ontvangst, maar wat een gedoe met het inschrijven. Dat neemt ongeveer een kwartier in beslag. Goede sanitaire installaties die mooi onderhouden worden. In juni was ongeveer 2/3 van de camping afgesloten wegens "gereserveerd", maar wij hebben geen enkele kampeerder zien toekomen. Spijtig dat deze camping niet meedoet met het kortingkaartje van Acsi in het voor en naseizoen, hun camping zou vol staan!

Leuke camping met zeer luidruchtige animatie

Wout
24-7-2014

Iedere avond vanaf negen uur dezelfde schreeuwerige discjocky/entertainer die zijn best doet de kleinere kinderen op de voorste plekken uit hun slaap te houden. De muziek en microfoon staan echt veel te hard. Dit duurt tot elf a twaalf uur. S'morgens laden en lossen er vrachtwagens van een transportbedrijf dat daar ook zit om een uur of zeven....

Sanitair kan schoner

Goede camping om van hieruit Bonifacio te bezoeken

Lex
13-12-2012

Wij hebben hier twee nachten gekampeerd tijdens een camperrondreis op Corsica. De camping ligt in de buurt van Bonifacio aan een vrij drukke weg. Op de camping valt weinig aan te merken. Er zijn ruime schaduwrijke plaatsen, sanitair is oké evenals het zwembad. Het is o.i. geen camping om er langer dan 2 à 3 dagen te verblijven. Voor een bezoek aan een strand of aan Bonifacio ben je altijd aangewezen op je auto (of fiets). Er zijn op Corsica heel wat campings die gunstiger gelegen zijn.

Mooie camping in prachtige omgeving

Sonneveld
7-8-2012

Goede camping. Ideale uitvalsbasis om de prachtige stranden rond bonifacio te maken. Het campingteam is jong, vrolijk en enthausiast.

Wij bezochten de camping met een tent. De camping werkt met een vrije staplaatsen.Dit kan zowel voordelig zijn als nadelig.Wij hadden een mooie plek.Het sanitair is ok, heerlijk warm water. We vonden het 1 van de beteren van de vakanties die we in zuid europa hebben gedaan maar er zijn betere en schonere. Er zijn koelkastkluizen te huur. Actieve animatie.

Voor ons voor herhaling vatbaar.

Dit is het niet.

E.J.Looijestijn
4-8-2012

Wat een afknapper na eerst op een andere camping te zijn geweest op Corsica.

Gehuurde accomodatie niet schoon, slechte bedden en onderhoud plegen is een paar jaar geleden gestopt lijk wel.

Een week lang rioollucht mogen opsnuiven, de huisjes (waar wij zaten), zo opgesteld dat je bijna met de buurman kan mee eten.

Zwembad veel te klein voor alle campinggasten.

Pizza's waren wel prima!

goede uitvalsbasis naar bonifacio en stranden

anneke
27-7-2012

camping is uitstekend, goed sanitair, leuk zwembad, goed restaurant, prima winkel, ook een goede winkel om de hoek van de camping, aan de doorgaande weg!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

geen value for money

J van Geest
20-6-2012

Ik ben zeer ontevredenover de leenhuisjes: zeer slechte matrassen in de bungalows/mobil homes, geen normale stoel te vinden, ingewikkelde afwerkprocedures bij het weggaan, moeilijk afspraken kunnen maken/wijzigen, luidruchtige barmannen die hun eigen muziek te gek vinden, etc. Kortom; bedenk je tweemaal voordat je hier heengaat, het maakt bij de meisjes bij de receptie een prima indruk, maar zodra je ergens een punt over maakt verandert de toon snel in het negatieve.

Fantastisch ( als je van rust houd )

Jacqueline
4-9-2009

Wij hebben een caravan geboekt bij de camping zelf, scheelde veel geld in vergelijking met een touroperator vanuit Ned.; wel moet je goed frans spreken / mailen want op engelse mailtjes werd niet gerageerd !! Ook ter plekke bij de receptie sprak er 1 receptionist redelijk engels, en verder helemaal niemand op de hele camping niet ! Het was, toen wij er de tweede helft van augustus '09 waren rustig, terwijl de camping wel helemaal volgeboekt was ; er was geen animatie, geen luide muziek in de avond o.i.d. Je moet het vertier zelf zoeken, maar dat was niet zo moeilijk voor ons met Bonifacio op 4 km afstand ! Erg leuk om 's avonds (ook ) te vertoeven. Caravan was prima, met 41 uur airco per week gratis ( was ons niet verteld van te voren ) meer uren moet je er evt. bij kopen. Ruime plekken.

Zwembad was prima met lekkere ligbedden en schaduw van de bomen als je wilde.

Prachtige stranden in de omgeving.......zoek maar uit !

zeker een aanrader

B&T
7-7-2009

Campo di liccia is een leuke familie camping. Het zwembad is wel een beetje druk en klein, maar de camping is echt gezellig. En dichtbij mooie baaien en Bonifacio (dat moet je gezien hebben). Verder is alles verzorgt en netjes. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009