Zoover
Camping Le Sainte Marie

Camping Le Sainte Marie

7,7

Het was een topvakantie, mooie, schone camping!

Kim,
1-9-2018

Het is een leuke, nette camping, niet heel groot, maar daardoor juist heel knus. De stacaravan Premium van reisorganisatie zijn echt top, hebben ook mooie plekken op de camping. Het zwembad is geweldig voor de kids en ook erg schoon allemaal, alleen mannen, let wel op dat je een strakke zwembroek bij je hebt, want daar wordt streng op gelet;-) De omgeving is perfect, genoeg winkels e.d. in de buurt, strand van Canet is perfect en max 10 min rijden! Dagje Spanje is ook goed te doen. Verder kun je serieus echt heerlijk eten bij het restaurant op de camping zelf, de mensen daar zijn ook echt erg vriendelijk en de prijzen zijn ook prima te doen, ook voldoende keus voor de kids, voor €7,50 heb je een kindermenu (drinken, eten en een ijsje). Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat alles erg gericht is op de Fransen zelf. Dus verwacht geen animatie of show in het Engels of welke andere taal dan ook. Wij vonden dat niet zo erg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtig zwembad wel een Frans gerichte camping

Fam. Steenweg,
19-8-2018

Deze zomer een leuke vakantie gehad op deze 90% Franse camping. Super zwembad en strand van Canet heel mooi en lang aflopend! Bij aankomst bleek er net extreem regen te zijn gevallen, de eigenaren waren heel behulpzaam en kwamen meteen een lading zand neer leggen. De plaats was helaas niet heel ruim, dit hadden we met boeken in december wel gevraagd gezien de grote van onze tent. De auto moest op de parkeerplaats, anders was er geen zitplaats, minpuntje (parkeerplaats op camping). De plaatsten worden netjes aangeveegd voor je arriveert, receptiepersoneel spreekt goed Engels en behulpzaam. Wat wij jammer vonden was dat het sanitair gebouw net te ver lag, en afwas plekken op camping geen warm water meer hebben. Wij vonden dat alles een beurt extra kon gebruiken op de dag, dit gebouw (bij centraal punt camping) word te intensief gebruikt en vaak niet schoon. Veel animatie, in Frans, leuke shows bij het prima restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vekantie gehad.

C. Martens,
7-8-2018

Mooie camping met een prachtig zwembad. Niet te groot, ruime plekken en vriendelijk personeel. Minpuntje is de weg naar de camping, deze is slecht en smal. Er is een strand nabij de camping (1 km), maar dit is een onbewaakt strand en wordt niet onderhouden. Voor het strand van Sainte Marie (en de leuke boulevard) moet je met de auto. Bij het strand is een grote parking en kun je gratis parkeren. Hier vind je ook diverse restaurantjes en barretjes. Op de camping is veel animatie, maar helaas alleen in het Frans. Op de camping kun je afhaalgerechten halen (pizza, panini's, friet etc) en er eten. De kaart is simpel, maar het eten is goed. In de omgeving zijn veel badplaatsen. Canet ligt naast Sainte Marie, heeft een grote boulevard en leuke winkelstraatjes. Wij vonden het zeer de moeite waard en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gewoon subliem meer doenf

F Demartelaere,
5-8-2018

Een heel schone streek veel natuur veel mooie dorpen en bezienswaardig heden lekker eten lekker wijntjes gratis stiergevechten worden geen dieren verwond kan ook gratis gaan kijken paard rijden met gids door de natuur te veel om op te noemen de streek

Gereisd met partner in september 2017

Mooie gemoedelijke camping

Fam. R.,
24-7-2018

Goed bereikbaar. Laatste stuk is weg minder goed asfalt.

Vriendelijk personeel.

Schaduwrijk.

Grote plaatsen.

Gemoedelijk.

Zeer mooi zwembad, tussen 13 en 14.30 dicht.

Winkeltje aanwezig.

Net sanitair, na 23 uur douche/was gedeelte gesloten. Mag vernieuwd worden.

Leuke activiteiten, wel Franstalig

Mooi speelveld

Dieren

Animatie begint laat en duurt tot 24 uur, soms zeer luid.

Veel Fransen.

Prima restaurant.

WiFi met hotspots, dus betaald.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

nooit en zeker nooit meer

arnoldus,
22-7-2018

dat ik door deze camping legionella heb opgelopen ,en zeer slecht heb gelegen.

heb ik ziekenhuis gelegen enkel en alleen maar omdat ,men de leidingen niet doorspoelt.Het had mij mijn leven kunnen kosten.

gelukkig heeft een ziekenhuis een meldingsplicht en meld dit ik werd gebeld door GGD midden nederland.Die heeft het adres opgeschreven etc waar wij waren.Gelukkig geven die dat weer door aan een Franse autoriteit die de camping een bezoek brengt en de eigenaar alsnog verplicht word gesteld om alle leidingen door te spoelen met name douches..Van het zwembad kon niet want die was nog niet met water gevuld.Was ons tweede bezoek camping op zich nog rustig.

Gereisd met partner in mei 2018

Theo Muit,
19-6-2018

Dat er geen disco is verder prima camping zwembad kinderbad vriendelijke eigenaren

Gereisd met partner in juni 2018

zeker voor herhaling .

eric,
8-3-2018

We waren positief verrast door wat we aantroffen op de camping. Vriendelijk personeel, mooi zwembad en leuk terras. We hadden een mooie grote plaats en sanitair was netjes. Animatie was tot 12 u maar weinig last van gehad, je hoort het natuurlijk wel maar was geen probleem. We zagen wel dat het terras dan gezellig druk was. Onze kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt in het zwembad en op de goed gelegen speelvelden. Overigens een tip, je kunt kijken op de plattegrond waar je kunt gaan staan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super mooi

Daphne,
10-1-2018

Het was heel mooi schoon en goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel gezellig

Ann,
24-10-2017

Bon Jour!

Gezellige ontvangst en leuke animatie ook eind augustus (soms wat luidruchtig) . Schoonmaak was goed en prijs kwaliteitverhouding helemaal top. Het zwembad kon niet beter en de strand redelijk in de buurt.

De weg naar de camping iets problematisch maar best te doen. Een aanrader voor mensen die niet alleen stil in een hoekje of op het strand wil zitten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017