Zoover

9,3

Niet voor campers/caravans

Rianne
26-8-2015

De camping heeft een aantal staanplaatsen voor caravans/campers. Dit is echt voor 1 nachtje. Je staat op grind en de plaatsen zijn totaal niet aantrekkelijk. Zo stonden wij achter het sanitair. Omdat we op doortocht waren wilden we 's avonds niet koken. Er is een restaurant maar hier konden we niet terecht. Er hangt wel leuk een take away menu, maar dit deden ze die avond niet! Heel vreemd, het was hoogseizoen. Er werden wel allemaal tafels gedekt op dat moment. Ik geloof dus alleen op reservering.

Camping is trouwens ook slecht te bereiken als je camper/caravan wat breder is. De weg er naartoe is super smal en stijl. We moesten tussen 2 huisjes door en dit kon alleen door een spiegel in te klappen. Het enige voordeel was dat we er zo waren vanaf de a89, dus ook zo weer weg waren de volgende ochtend.

wat een rust!

Connie Bonnes
18-8-2009

Leuk zeg, zo'n franse camping! Er waren geen andere nederlanders en de fransen waren rustige vriendelijke mensen. In het dorpje zeker ook. Fietsen was een hele uitdaging maar zeker de moeite waard om eens te proberen. In de omgeving was er vanalles te doen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2009