Zoover

7,3

Geen aanrader

Fam Grezel
9-8-2018

Niet echt bijzondere camping.

We hadden een plekje aan de visvijver, maar dat was erg ondiep en visloos. Veel vaste gasten die je niet groeten en vreemd aankijken.

Klein zwembadje wat steeds overvol zat.

Omgeving: Dieppe is geen aantrekkelijke stad, maar het strand van Hautot s Mèr was erg mooi, met stenen en krijtrotsen.

Zijn na twee nachten weer vertrokken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping

Karlijn
28-8-2015

3 nachten op deze camping gestaan en redelijk goed bevallen. We hadden een prachtige en grote staanplaats aan een van de meertjes op de camping met uitzicht op het eilandje in het meertje. Verder was het uitzicht ook erg mooi door het glooiende landschap er om heen waar je koeien en geiten zag grazen. Staanplaats was dus echt top! Verder heeft de camping een barretje met een terras, een mooi zwembad en een fijne receptie met super vriendelijke dames. Broodjes moest je ook bij de receptie bestellen en ophalen. Het strand van Pourville is op loopafstand maar het is niet echt een strand waar je gaat zwemmen en zeker niet zonnen door de stenen. Het strand van Dieppe is precies hetzelfde maar daar is wel een gedeelte waar je onder toezicht kan zwemmen. Dieppe is een leuk stadje met mooie uitzichten en een leuk kasteeltje. Wel erg druk qua verkeer en moeilijk om je auto te parkeren. Fietsend naar Dieppe gaan is helaas echt geen optie. Sanitair is oud en vies, dat was een tegenvaller.

Voor wie van vissen houdt

S
19-7-2015

Hou je van vissen zit je hier goed. Prachtige vijvers vol met vis. Wij zijn hier beland omdat we Dieppe wilden bezoeken. Wij hebben hier 1 nachtje gestaan met een kleine camper. De camperplek was klein, zonder watertwppunt in een straal van 50m en met een prijs van bijna 30 euro aan de dure kant. Vers brood te verkrijgen en de hoognodige dingetjes zoals boter en melk. Mooi zwembad met een leuke bar. Sanitair is oud en was tijdens ons bezoek erg smerig. Douches prima. Sanitair gaat om 23.00 uur dicht dus buiten je tanden poetsen. Was prima voor een nachtje maar langer wilden wij hier ook niet blijven. Voor kinderen en volwassenen is et zo nu en dan animatie zagen wij. Speelveld voor jongelui aanwezig. Ongeveer 6 km van Dieppe.

leuke camping

chauffeur
20-8-2014

Goede camping voor een goede prijs. Sanitair is oud maar wordt elke morgen perfect geboend. Zwembad erg mooi, en erg goed onderhouden mooi schoon water. Kleinschalige snackbar met beperkt assortiment. Mooie ligging om de omgeving te ontdekken. Strand op loopafstand, kiezelstrand.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Nooit meer

Kristof
3-8-2014

Wij twijfelen zelfs dat sommige beoordelingen hier wel over dezelfde camping gaan!?

Voor ons was deze camping het toppunt van marginaliteit. Vol met luidruchtige Fransen die niet veel respect tonen voor rust, veel luidruchtige Franse jongeren, echt degoutant vuil zwaar verouderd sanitair, onverzorgde indelingen met vele oude stacaravans en vervallen caravans. Afwisselend discoavond (start op 22h30!) of een live optreden, rust en stilte voor 12h moet je dus niet verwachten om uw kindjes te laten slapen. (Al moeten we wel toegeven dat het na 12h wel rustig was)

Echt zonde, het is een hele mooie omgeving in een groen dal, de camping zelf heeft mooie (vis) vijvers met eiland waar paardjes, geitjes en een ezeltje op staan. Het zwembad is vrij nieuw en ziet er helemaal niet slecht uit, ook staat er een springkasteel en is er een speeltuin, dus op dat vlak helemaal niet slecht. De eigenaar zou er iets heel mooi van kunnen maken...

Mooie grote plaatsen

roosdirk
20-9-2013

Een leuke, en gezellige camping op korte afstand van Pourville-sur-Mer. Grote plaatsen langs de visvijver. Moeite met lopen? Zoek dan een plaats uit dichtbij het enige sanitairgebouw. Dat is schoon, zelf toiletpapier meenemen. Vissen hadden het seizoen genoeg te eten gehad want bijten was er niet (meer) bij. Leuke camping voor een week!

Gereisd Met partner in augustus 2013

fantastische plek

Lenaerts
14-9-2013

deze camping is een aanrader , wij komen hier al 7jaar en kunnen onze gading hier nog steeds vinden ;

in de jaren hebben wij deze camping zien groeien en de accomodatie zien moderniseren.

echt een aanrader voor mensen die een mondje frans kunnen.

Gereisd Met partner in juni 2006

Mooi gelegen camping met gemoedelijke sfeer

T en M
27-7-2013

Grote afgebakende kampeerplaatsen gelegen aan een visvijver. Personeel erg aardig en behulpzaam! Leuk en schoon zwembad. Er is een oud en een nieuw sanitairgebouw en beiden worden goed onderhouden. 's Nachts heerlijk rustig op de camping.

De zee ligt op 1,5 km van de camping, deze is via een nieuw aangelegd fietspad te bereiken.

De weg naar de vlakbij gelegen havenstad Dieppe loopt over een berg en is met de fiets amper te doen. Wel een prachtige omgeving!!

Een echte aanrader.

Zeer leuke camping

Mirjam Elswijk
11-7-2013

Camping le Marqueval in Hautot sur Mer is zeer leuk! erg kleinschalig en frans georienteerd. Dat vind ik juist leuk op vakantie. De chalet was nieuw en schoon en toen de gasfles leeg was werd deze binnen 10 min. vervangen. Zwembad schoon, vriendelijk personeel en prachtige omgeving. Met zowel kleine als grote kinderen goed te doen. Wij waren hier 2 weken en hadden best langer willen blijven. Prijs/ kwaliteitverhouding was prima.

Nooit meer!

Anita
18-9-2011

We wilden een huisje huren voor 4 personen, (ouder echtpaar met 2 jong volwassenen) maar werden bij binnenkomst al bijna bang van de norse blikken van de dame bij de receptie. Alles was leeg op 3 huisjes na, maar de Franse dame deed er zuchtend 10 minuten over om ons een huisje te geven. We bleven beleefd en kregen gelukkig een piepkleine stacaravan. Eigenlijk bedoeld voor 2 personen en 2 kinderen. Omdat het warme water het niet deed, moesten we terug naar de receptie. In ons beste Frans uitgelegd, maar als blikken konden doden, waren we nooit meer thuisgekomen. Bizar!! De beschrijving in de campinggids klopt ook niet goed. Er wordt geen woord Engels gesproken bijv.