Zoover

Vakantiepark
7,2

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten2,3

mooi park, slechte service restaurant

heeremans
12-8-2013
  • Activiteiten5

Het park is mooi, heerlijk rustig. sAvonds nog lekker zwemmen in het meer..Alleen de service in het restaurant is niet om over naar huis te schrijven: groepen kunnen ze niet aan, zeker als het " druk" is worden er fouten gemaakt. Wij gaven aan dat onze kinderen savonds op tijd weer terug naar nederland zouden rijden, maar we hebben evengoed 1,5 uur op ons eten moeten wachten. De ene helft van ons gezelschap kreeg zijn eten, de anderen moesten weer wachten of kreeg het verkeerde. Fouten op de bon, niet alleen bij ons maar ook bij andere gasten zagen we dat...mensen die lang op hun eerste drankje moesten wachten..uiteindelijk hoorden we het personeel ruzie maken in de keuken.. de rest van de tijd zijn we elders gaan eten. Volgend jaar weer dit park,maar geen restaurant..

Prima locatie, slechte service en schoonmaak

J. Vredevoogd
23-8-2012
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

Het ferienpark waldsee ligt aan de rand van Clausthal, op circa 2,5km van de dichtstbijzijnde supermarkt. Er ligt een openbaar (gratis) buitenzwembad bij het park. Op het park zelf is niets te beleven, er wordt niets georganiseerd, is geen speeltuin. De locatie is prima centraal voor wandelingen en bezienswaardigheden in de omgeving. De ontvangst is matig, of je even borg en schoonmaak wil betalen (€ 40), terwijl huisje slecht schoon is, spinnenwebben aan plafond, vettige keuken en veel stof op de vloer in het hoogseizoen!. Handdoekenpakket moet je ook voor betalen, krijg je oude troep mee. Welprima italiaanse pizzeria op het park met erg goed eten!

dit nooit meer

j.penning
7-3-2011
  • Onderkomen7

huisje niet echt schoon(spinnerag aan het plafond).rekening gas/stroom hoog doordat cv-ketel doorlopend aanslaat ook al staat verwarming uit geen kamerthermostaat.

zeer onvriendelijke mensen achter receptie.

Gereisd met partner in oktober 2010

rustig ruim opgezet park

Lieneke
27-7-2010

Twee mooie weken op dit rustige park gehad. Huisje 18 is een prima huisje aan het meer. Clausthal heeft een paar leuke terrasjes (vooral de italiaanse ijssalon) en restaurants. Erg mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Vooral het Okertal.

Gereisd met partner in juli 2010

Eenvoudig, wat verouderd maar toch leuk park

Geert
15-5-2010
  • Activiteiten1

De huisjes in het park zijn wat gedateerd, maar wel goed. Vlakbij het park zijn twee eenvoudige speeltuintjes, er is een restaurant en bij mooi weer kan je zwemmen in het meer waar het park aan ligt. Vanuit het park zijn vele wandelingen te maken. Claustal Zellerfeld stelt weinig voor, maar in de omgeving zijn mooie plaatsen als Osterode, Goslar en Quedlinburg echte aanraders.

2007

een stil, rustig park aan een mooi meer

fam. Hoek uit Geesteren
30-5-2007
  • Onderkomen7

een stil, rustig park aan een mooi meer. Wij hadden de pech dat het niet zulk warm weer was, dus kon er niet worden gezwommen in het meer, maar we hebben wel mooie wandelingen gemaakt en met de boot op het meer geweest, dat was ook leuk! Maar we gaan er niet zo gauw weer naar toe, het is ons te rustig en in het stadje Claustaler is zowat niks te beleven!