Zoover

11-8-2018

dit nooit meer.

carlabrantjes
29-1-2014

Bij aankomst een uur op de parkeerplaats moeten wachten,daarna nog een tijd in een rij gestaan voordat we naar de plek gebracht werden. Plek was zanderig en vies, we hadden twee honden die niet op het gras konden liggen ze zaten onder de prut waardoor twee keer per dag geveegd moest worden. Plek was klein, we hadden om een grote zonnige plek gevraagd. Verkeer raaste langs, incl. Vrachtwagens die kwamen bezorgen. Tractor werd ook gewoon op onze plek geparkeerd om bij de buren gras te maaien. Douches of ijskoud of je verbrandde Je kon er niet onder staan.. Oudere man die brood verrkocht hielp iedere dag eerst,ondanks protest van de fransen ,eerst hen en als laatste de nederlandse.Dit gebeurde dagelijks.We zijn een paar dagen eerder weg gegaan,ondanks dat we alles al betaald hadden. Nog nooit zo,n rotvakantie gehad door deze camping

nooit meer

ghislain & greta
6-9-2011

Plaatsen met beschutting liggen in het bos ver van alles af; veel last van allerhande ongedierte. Takken hingen zo laag dat je met de caravan er niet onder door geraakte. Ligging niet goed; auto nodig om naar strand te gaan want fietsweg was met veel hellingen te zwaar om doen. Enkele dagen met stroompannes gezeten en de uitbater wilde niets compenseren want het was de schuld van campeerders en niet van hem.

's Avonds disco tot 23u30 alhoewel de camping sloot om 22u30...., en dan lagen we er nog ver af, beklaag de mensen die er dicht bij lagen. Regelmatig gebrek aan warm water in de douches. Eerste maal in 30 jaar dat mijn stroomkabel niet lang genoeg was.

een topper

raf
20-4-2009

goede camping met groot verwarmd zwembad.niet in centrum gelegen maar wel rustig en tussen het groen.goedkope chambres d otes en mooie chalets te huren

Gereisd Met partner in april 2009