Zoover
Camping Torre del Porticciolo (Glamping)

Camping Torre del Porticciolo (Glamping)

7,1

Veel te verbeteren, mooie locatie.

Melanie
19-8-2018

Op zich prima camping, wel duur. waren met de camper en hadden een goede plek. Voorzieningen voor gehandicapten zijn er niet. Opgang naar toilet is met trapjes, paden tussen de huisjes liggen ook verhoogd. Sanitair is recentelijk vernieuwd maar oogt smerig en word niet goed schoongemaakt. Schoonmaakploeg fladdert er doorheen en er is 1 grote afvalbak in de sanitairruimte welke uitpuilt van de damesverband etc.

Schoonmaaksters van de chalets/ stacaravans gooien de inhoud van de afvalbakjes over de reling en laten het op het terrein liggen ??

Bar is eenvoudig. Minimarkt is erg basic. Voor mensen die geen auto tot de beschikking hebben is het wijsheid om een goede voorraaad mee te brengen. Tevens contant geld, want op de camping moet je betalen met een magneetkaart welke alleen op te laden is met cash.

Het restaurant is slecht. Personeel heeft geen idee waar het mee bezig is komt ongeduldig over en kan de druk niet aan. Lange wachttijd

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie omgeving, maar de camping viel tegen

Fam. B
31-7-2018

De camping ligt op een mooie locatie in het natuurpark aan de mooie baai van Torre del Porticollo. Er is een groot zwembad met veel ligbedden, die altijd wel beschikbaar zijn. Er is een restaurant en een bar, waar 's avonds wat entertainment is. Er is helaas geen speelgelegenheid voor de kinderen of veldje voor bv voetbal op de camping. Capo Caccia met de trap naar de Nettuno grot ligt op zo'n kwartier rijden en naar Alghero (op zo'n 20-25 min rijden) is zeker de moeite waard. Andere mooie standen zijn Le Bombarde of Maria Pia met het Splash Aquapark. Als je gaat kamperen, kun je hier prima terecht. Wij zaten in een stacaravan en die viel echter tegen. Personeel was niet erg behulpzaam. Vanwege de warmte en stacaravan met airco geboekt, maar om deze daadwerkelijk te laten functioneren moet naast de huurpijs nog extra een kaart worden gekocht voor in de airco (30 euro voor 24 hr). De douche bleef koud. Er is geen wifi bij de accomodatie.

Best aardig

janet
31-7-2018

Geen onaardige camping, al vond ik de prijs-kwaliteitverhouding niet geweldig. Camping ligt op een mooie plek, al zijn er op Sardinië naar mijn mening mooiere plekken (we hebben een rondreis gemaakt). We verbleven in een stacaravan. Op de site stond "voorzien van airco". Er hing inderdaad een airco, maar mocht je deze aan willen zetten, dan moest je hiervoor apart een pasje halen (30 Euro voor 24 uur). De douche wisselde continu tussen heel koud en heel warm water, voor ons niet een groot probleem, maar voor jongere kinderen erg onhandig. Erg veel muggen, dus neem zeker antimuggenspray mee! We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en ook het zwembad is top.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Voortdurend blaffende honden in de nacht

Piet
29-7-2018

De camping is mooi gelegen alleen management is niet begripvol. In het deel van de camping waar wij staan staat het huis van de eigenaar waar s avonds honden steeds blaffen achter een hek en de aangrenzende kampeerders en ons wakker houden. We hebben nu 2 nachten slecht geslapen. De reactie van de intake balie was dat dit een veel gehoord probleem was en dat we naar de mainoffice moesten gaan. De reactie van de mainoffice was dat ze hier niets aan gingen doen. Er komen toch voldoende mensen en als wij ons hier aan irriteerden moesten we maar besluiten om te vertrekken. Je verwacht voor 86 euro per nacht toch iets meer begrip. Het probleem kan simpel opgelost worden om de honden binnen te houden.

Mja...

Mieke
21-7-2018

De camping is zeer mooi gelegen. Zijn hier meerdere malen geweest. Dit jaar was men echter meermaals zeer onvriendelijk. Het gaat niet zozeer om de boodschap, maar wel de manier waarop. Spottend, weinig begripvol, men laat geen ruimte om uit te spreken, ... Jammer...

Mwah

Hartmans
30-6-2018

Camping is niet meer dan 2 sterren waard! We hadden een luxe stacaravan, die was helemaal prima op de douche na. Er was geen stabiel warm water. De stacaravans staan op linker deel vd camping en de tenten op een ander deel. Plekken v tenten zag er goed uit. Stacaravans staan beetje vreemd opgesteld, kort op elkaar, bij een grote parkeerplaats. Personeel is niet behulpzaam en niet heel aardig. Supermarkt in de buurt gevonden om boodschappen te doen.

Zwembad was netjes en lekker rustig. Restaurant was prima qua eten, maar andere avonden in Alghero gaan eten, beviel ons beter.

Camping ligt aan n kleine baai met zandstrand.

Alghero is 25 min met de auto.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Vreselijk

Karin
23-9-2017

Vreselijk personeel op deze camping! We hebben drie weken rondgetrokken op Sardinie maar zijn nergens zo onbeschoft behandeld als hier. Omdat we als gezin met drie kleine tentjes op reis waren betaalden we overal, in overleg met campingpersoneel, een gezinsprijs (rond de 100 euro) ipv drie campingplekken. De meneer op deze camping wilde hier niets van weten en wilde ons voor drie plekken laten betalen (rond de 180 euro)! Op zich prima natuurlijk aangezien het zijn camping is maar de manier waarop hij tegen ons deed (heel hooghartig, samen met een ander personeelslid ons uitlachen waar we bij stonden) was voor ons de hoofdreden om een andere camping te gaan zoeken. Tot grote verbazing/frustratie van deze meneer want zijn camping was erg leeg voor in Augustus! Misschien wat doen aan de klantvriendelijkheid meneer? Prima camping voor als je de hoofdprijs wil betalen en geen problemen hebt met onbeschoft personeel!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Smerige accommodatie in een schitterende omgeving

Alessandro Aru
    14-8-2017

Dit jaar zijn we voor de 12e keer als gezin in Sardinie geweest. Na al die schitterende plekken die we gezien zijn we dit jaar beland op Camping Torre del Portocciolo voor onze laatste 4 nachten. Nog nooit hebben we zo'n smerige, gore, kapotte slaapplek aangetroffen als daar. En toen we er iets over zeiden bij de receptie waren ze zwaar beledigd met de mededeling dat het een Basic Mobile is. Ik schaam me als Sardijn zijnde dat ze deze stacaravans aanbieden aan toeristen. De foto's die we gemaakt hebben van dit smerige hok hebben we verstuurd zodat er hopelijk nooit een ander gezin in terecht zal komen. Ajò Forza Sardegna!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Dear Mr Sandro and Mrs Micha,

we are sorry for your review but you should tell the truth about how it went, and the bad words you sent us by email CIT "And you can go fuck yourself!

You have booked the Basic solution In the central week of August at a very low price and pretending for free upgrade.

For your disadvantage during your stay, we will recommend all our colleagues in Sardinia not to accept your next booking

Basichome schandalig

Mauro aru
    14-8-2017

Ik ben al meer dan 10 keer in Sardinië geweest en deze camping ligt naar mijn menig in een van de mooiste gebieden van Sardinië qua natuur en zee en natuurlijk bij een hele mooi stad Alghero. Maar als je een basichuisje pakt moet het niet zo zijn dat er overal mieren in het huis lopen en dat er haren in de slaapkamers zijn dat alle horretjes kapot zijn om de muggen tegen te houden dat je in je huisje komt en dat dan de gasfles leeg is waardoor je 5 dagen zonder warm water zit en als je de receptie vraagt om het te maken doen ze er helemaal niks aan en de receptie is heel erg respectloos dan de parasol was ook kapot en de ijskast ook. Dan zegt de receptie dan had je een luxer huisje moeten betalen dus omdat je een goedkoper huisje betaald is alles kapot dat kan je precies vergelijken als je een stoel van 100 euro koopt dan is ie met 4 poten en koop je een stoel van 1 euro dan is ie met 3 poten kort samengevat deze camping is smerig en schandalig.

Gereisd Anders in augustus 2017

BasicMobileHome

MICHA
    14-8-2017

Al 16 jaar genieten wij van onze vakanties op het wonderschone Sardinië. Zoveel plaatsen gezien en op zoveel plekken geslapen...torre di porticiollo is een serene camping in een prachtig gebied. Helaas hebben we 4 overnachtingen gehad in een "basic " mobile home waarbij alles kapot was en zeer goor met name de badkamer. Aan de receptie deden ze belachelijk en zeiden ze als we luxe wilden moesten we maar meer betalen, ronduit schandalig! Basic mag zeer zeker oud zijn maar niet vuil en kapot. Ze hebben ons zelfs 5 dagen zonder warm water laten zitten, de gasfles was leeg...ze deden er verder niks mee. Hier gaan wij dus nooit van ze nimmer meer heen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017