Zoover

7,3

Prima ligging

Anita
4-8-2011

Narges ligt in een klein plaatsje, de meeste toeristen zitten in een ander deel van het eiland. Maar juist de ligging maakt veel goed, het plaatsje Aliki is charmant , meer Griekse toeristen, kleine boulevard, alles in de buurt. Hotel heeft redelijk grote kamers, modern ingericht, alleen de badkamer was een ramp, kleine boiler, die je eerst moest opwarmen, douchegordijn dat plakt tegen je aan als je doucht, kortom van de badkamer moet je het niet hebben. Jammer, personeel bar c.q. restaurantje was super en behulpzaam. De poolboy was heel erg streng, niet duiken bijv. bij de diepte van 3 meter?, en liefst ook niet springen. Maar wel altijd plaats bij het zwembad en het was 's avonds mooi verlicht. Auto huren in de buurt. Ontbijt was ook prima. Goed balkon. we waren hier 4 nachten ivm eilandhoppen.

Prima hotel

fam kocken
29-6-2011

Prima hotel. Mooie ruime kamer met airco.Goede service. Uitgebreid ontbijt. Fijn zwembad. Goede ligging;dichtbij het dorpje.

Gereisd Met partner in juni 2011

Uitstekende vakantie!

Vincent
29-3-2011

We zijn hier vorig jaar op vakantie geweest, en dit is ons prima bevallen!

Het hotel ligt in een rustig vissersdorpje en vanuit daar konden we op ons gemak het eiland verkennen. De kamers waren prima ingericht en ook het eten was best OK voor hotelbegrippen. Volgens mij is het hotel recentelijk nog gerenoveerd aangezien ik me niet kon vinden in de onderstaande commentaar. Superdeluxe hotels bestaan nu eenmaal niet op dit eiland. Wij hebben in ieder geval heerlijk genoten van onze vakantie!

Eerste indruk was goed

annika en bruno
15-8-2010

Wij waren in hotel Narges in mei 2010. We deden een rondreis van 4 cycladen eilanden en het hotel in Paros was het minst goede van de 4. We werden daar in een vergeten visserdorpje gedropt waar niets te zien was. We moesten zelf onze valiezen dragen naar ons kamer en dat was trap op en trap af zeker voor oudere mensen niet te doen. Ook die warmwaterboiler liet te wensen over die maakte constant een snerpend geluid en in de badkamer stonk het door het putje dat daar zat.Nochtans hadden we de duurste versie betaald voor deze reis maar we wisten nooit wat ons volgend hotel ging zijn.Het ontbijt viel wel mee maar avondeten hebben we daar niet gedaan er zijn aan het haventje genoeg tavernes waar je lekker kunt eten. Bijna op het einde van de esplanade is er een belg die daar ook een taverne open houdt en een paar studio's verhuurt bij Dennis een vriendelijke gast.

voldeed ons nog net

colpaert carine
18-6-2010

hotel is goed onderhouden,zwembad kan beter gereinigd worden,ligging is vlakbij klein vissershaventje,niet veel te doen,enkel een 6-tal restaurantjes,strand is klein en niet zo proper.in ons gedeelte van kamers,konden we geen bad nemen,er zat geen stop in,bij navraag zeiden ze dat dit was om dat ze niet genoeg water hadden,ook geen douche-ophanger,douche kraan lag op kraan bad,ook geen stop in lavabo,het antwoord aan de receptie was:jullie hebben de standaard goedkoopste kamers,sorry maar voor ons geen 2e keer,dit was geboekt met onze cycladen rondreis via touroperator,en wij wisten niet welke hotels we toeverwezen kregen,het moesten wel alle 4 * hotels zijn......tja,dit is eerder een 3,5 * hotel

prima ligging, ruime kamers

Stoter
3-10-2009

Het dorpje heeft niet zoveel te bieden. Het hotel is schoon maar ongezellig, mooi zwembad maar geen leuke ambiance

Gereisd Met partner in september 2009

nooit meer, niet trendy

marijke luiten
30-9-2009

kamers zijn klein en oud. Hotel is 2 jaar geleden gerenoveerd fmaar kamers zijn slcht. Douche is sterk verouderd, putdekseltje ligt er los op en vochtplekken overal. Armoedig douchegordijn in het bad. Je had geen aparte douche. Ontbijt was zeer armoedig. Alleen maar allerlei soorten zoet. Stokbrood alleen wit, af en toe enkele stukjes bruin. Brood was oud. Nooit in gaan zitten. Geen sfeer.