Zoover
Hotel Bänklialp

Hotel Bänklialp

• Ligging t.o.v. pistes7,7

Goed hotel voor een goede prijs

Erik
19-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel doet wat ouderwets aan op het eerste gezicht, maar als je door deze Zwitserse ambiance heenprikt, dan zie je al snel de goede punten. Onze kamer zag er nieuw en fris uit, de badkamer was erg netjes. Verder was het ontbijt goed en uitgebreid en kregen we bij ons diner iedere avond de keuze uit 2 hoofdgerechten binnen een 3-gangen menu. Het eten was erg lekker en veel, en de wijnkaart zeer goed.

Daarnaast werden we iedere dag met een gratis busje op en neer gereden naar de skilift.

Al met al uitstekende services en een echte aanrader als je op zoek bent naar een rustig en goed hotel voor een prima prijs!

Prettig hotel met prima prijs-kwaliteitverhouding

Irma en Peter
5-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is wat gedateerd. De kamers zijn voldoende ruim en hebben een prachtig uitzicht omdat het hotel wat hoger ligt tegen een bergwand aan. De bedden zijn prima, goede matrassen. Het ontbijt is goed, met voldoende keuze in broodsoorten, muesli, eieren, kaassoorten etc. Het avondeten is erg goed: elke avond 3 gangen diner met een keuze uit twee hoofdgerechten. Mooi opgemaakt, prima van smaak en alles vers bereid. Goede wijnkaart, wel wat prijzig. Goede bediening en gastvrije ontvangst en ook hier een mooi uitzicht vanuit het restaurant. Het hotel is superhondvriendelijk, ze waren erg lief voor onze Labrador. De afstand naar de skilift van de Titlis is 15 minuten te voet, maar de gasten worden met een busje gehaald en gebracht. Wij hebben er heerlijk gewandeld. Voor het hotel start een stevige wandeling naar de Gerschnialp. Wij waren er in de goedkoopste periode (eind januari) en vonden de prijs-kwaliteit verhouding meer dan goed. Een aanrader dus!

Sympathiek typisch Zwitsers hotel

Nancy Haelewaters
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuke lokatie voor een short ski, vriendelijk onthaal, goede keuken, ruime kamers, het hotelbusje brengt je tot aan de centrale vertrekplaats van de liften (soms wel lange wachttijden in het dal) - mooie afdalingen.

Gereisd Met vrienden in januari 2009