Zoover

Sorteren

Goede locatie, matig hotel

Bea
31-3-2017

Fantastische locatie, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Veel restaurants in de buurt. Hotelkamer is somber, amper daglicht en slechte verlichting. Bedden zijn goed. Badkamer is klein, geen plaats voor toiletspullen. Ontbijt is karig. Werd slecht aangevuld. Ene ochtend yoghurt op, andere ochtend geen boter. Handdoeken die we ter verschoning op de grond hadden gelegd, werden weer teruggehangen. We zullen dit hotel niet aanraden.

super ligging

Ank
25-3-2017

Leuk hotel, elke kamer een ander thema, ligging midden in centrum Madrid, rondom eettentjes, alle belangrijkste bezienswaardigheden op loopafstand.

Kraakhelder hotel, aardige medewerkers, heerlijk bed en kussens. fijne douche. Enig minpuntje, maar voor ons toch wel belangrijk: er zijn in totaal maar 3 minibedlampjes, geen lamp aan plafond, kamer veel te donker om bijvoorbeeld te lezen, of in mijn geval insuline te prikken. Ook het gebrek aan stopcontacten om GSM op te laden is lastig. Moesten notabene van de 3 lampjes stekkers eruit halen om onze gsm's op te laden. Jammer jammer, hier laten ze iets liggen. Als dit verbeterd wordt krijgt het hotel op alle punten een 10!!

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

martin
23-5-2009

Ligging zeer centraal - klein hotel (Leuk pittoresk) en kleine kamer maar wie wil er op zijn kamer zijn in Madrid.

Aardige mensen en de kamer was schoon.