Zoover
Appartement Solaqua

Appartement Solaqua

Appartement
8,7

Leuk complex en ideaal qua ligging

Claire
15-9-2018

2 kamer app met kindje van 1 jaar geweest. Mooie en ruime appartementen. Groot balkon en uit uitzicht op het zwembad! Het app complex ligt in een doodlopende straat, hierdoor heb je nauwelijks tot geen last van verkeer. Apart kinderbadje aanwezig bij het zwembad, wat ideaal is. Einde van de straaf (300 meter)is een groot winkelcentra waar je van alles kunt eten, grote supermarkt is en diverse kleding winkels zich bevinden. Strand is op loopafstand (wel heuveltjes op en af) oude centrum van Albufeira is ook op loopafstand en erg gezellig! Je kunt ook het treintje nemen die rijdt rond van het oude centrum, strand en de strip. De strip is voor jongeren, allemaal uitgaansgelegenheden. Een leuk complex en ideaal qua ligging

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Prima plek in een rustige buurt.

A.Verweij
25-7-2017

Vriendelijke mensen en een leuk zwembad.

Prima appartement, met airco in beide kamers, goede bedden en elke dag schoonmaak.

Goed balkon met vrij uitzicht, op de derde etage zelfs uitzicht op zee.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Heerlijke vakantie gehad

Eloise
4-11-2016

Ruim appartement met twee balkons. Ideaal voor het wasrek en 1 om gezellig te zitten

Schoonmaak prima. Iedere dag keurig netjes.

Inventaris is mager maar prima voor ontbijt

Zwembad is leuk...vloer vonden wij alleen wel erg vies. Regelmatig te weinig parasollen en sommige ligbedjes waren ook aan vervanging toe.

Stranben oude centrum ongeveer 15 minuten lopen. Prima te doen, s avonds terug naar app sukkelde ons zoontje lekker in slaap in de buggy op al die keitjes haha

Albufeira is Leuk!

Solaqua is ook Goed

Wij zeggen Doen!!!

Super!

Marly
2-5-2016

Het appartement is schoon en leuk aangekleed bank, tv en keuken. Het zwembad is schoon en er zijn voldoende bedjes. De ligging is tussen het oude en nieuwe centrum, maar is goed te doen met de taxi. Verder zit er een supermarkt/winkelcentrum op loopafstand!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

prachtig uitzicht en goede service

E. van zelderen
18-5-2015

midden tussen de drukke delen van Albufeira, ligt in een rustiger gedeelte dit appartementenhotel.

De appartementen aan de zwembadkant gaven uitzicht over het zwembad inderdaad, maar ook over de vallei, een stuk van het dorpje en in de verte de zee.

Prachtig uitzicht om de dag mee te starten en te eindigen.

Het appartement zelf was een twee kamerappartement met een goede badkamer, prima bedden en een nieuwe keuken met alles aanwezig.

elke dag werd er schoongemaakt en de bedden opgemaakt; voor een appartement een heerlijke luxe.

Enige nadeel; het eten bij het zwembad was wat eentonig, maar helaas was dat op meer plekken in de buurt zo, en de Wifi is alleen bij het zwembad bruikbaar....maar zo lees je nog eens een goed boek;)

Keurig aparthotel met zeer grote appartementen

sabrinadg
5-6-2013

Solaqua is een aparthotel, rustig gelegen in een zijstraat. Albufeira shopping centre met oa een hypermercado ligt op 2-3 minuten lopen. In de directe omgeving vind je vele restaurants en winkels. Solaqua ligt centraal tussen The Strip en het oude centrum en het strand. Alles is prima lopend te doen. De 2-kamer appartementen waren extreem groot en erg netjes. Schoonmaak dagelijks, handdoekwissel om de dag. Eten in het aparthotel is zeer beperkt. Ontbijt hebben we niet gehad, maar scheen nog steeds erg slecht te zijn en zeker geen €6,- pp waard. Vanuit de snackbar serveert men diverse lunch-snacks en dranken. Diner is niet mogelijk. Personeel is in het algemeen erg vriendelijk. Weinig overlast gehad van dronken Engelsen. Ze waren er wel, maar doordat de bar om 23.00u sloot, bleef de overlast beperkt.

Handig om te weten!

SylviadeW
4-8-2012

Super Accomodatie alleen zijn de Engelse jongeren die in het weekeind komen, verschrikkelijk luidruchtig(vrijgezellenfeesten)!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

prima

Mandy
30-5-2012

Van 14/5 tm 21/5 verbleven in solaqua. De kamer was super. mooi ruim en groot balkon. Ook erg netjes. Ook handig was een aparte (ruime) slaapkamer. Jammer dat in de keuken erg weinig aanwezig was qua keukengerei. En geen afwas materiaal oid aanwezig.

Het onbijt was zeer slecht. Weinig keus qua beleg. We hebben ons er 1x aan gewaagd. Ook erg laat, 8.30 (plaatselijke tijd) wat met een baby niet handig is, De dagen erna hebben we bij de LIDL verse broodjes en croissants gekocht, een aanrader!!!!

op vrijdag waren daar dan de engelsen.. ik had er al wel over gelezen, en ze hebben hun reputatie waar gemaakt. Erg luidruchtig en rommelig. Via de receptie krijg je geen respons. Zij deden niets met de klachten die er kwamen.

Verder nog een nadeel; WIFI tegen betaling (4 euro per uur!!!!)

Desalniettemin hebben wij er zelf wel een mooie vakantie van gemaakt. De prijs/kwaliteit verhouding klopt wel. Niet 4 sterren waarig.

Goed appartement

Thijs
30-10-2011

Ruim appartement met modere inrichting. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Ideaal: winkelcentrum inclusief grote supermarkt op 150 meter afstand. mbt boekingen zonder diner: In de omgeving zijn er veel en goede gelegenheden om goed te eten (vaak ook afhaal mogelijk).

Kwaliteit van het diner vonden wij wat tegenvallen. Weinig variatie en niet bijzonder creatief en smaakvol. Drank was overigens, ook bij diner, inbegrepen. Strand op loopafstand. Ook te doen met kinderen. en evt buggy.

Enkele nadelen die wij ondervonden specifiek met onze jonge kinderen:

-Wij hadden halfpension geboekt en kwamen er ter plekke achter dat het ontbijt vanaf 08:30 werd geserveerd en het diner pas vanaf 19:00 uur. De tegels rond het zwembad zijn, indien nat, verschrikkelijk glad, ook bij het kinderbadje!

Voordeel mbt jonge kinderen: goede kinderbedjes aanwezig en ook kinderstoelen in het restaurant. Geen kinderstoelen aanwezig in appartement (wel ter plekke naar gevraagd, maar bleek niet mogelijk)

Gezellig en goed verzorgd hotel

Magnificent 7
23-9-2011

Hotel ligt mooi tussen oud Albufeira en de Strip in.Het is beide gemakkelijk te voet te doen.Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.Alleen jammer dat er s'avonds niets te doen was.De kamers waren netjes,alleen keuken was zeer spaarzaam ingericht.Het onbijt was voldoende keus,alleen spek en eieren kon wel wat warmer.Iedere dag schone handdoeken.Excursies tegen zeer redelijke prijzen.Al met al vonden deze 7 vriendinnen uit Limburg het best nog wel een keer voor herhaling vatbaar.