Zoover
Appartement Solaqua

Appartement Solaqua

Appartement
8,7

Mooi en goed hotel, vriendelijk en schoon.

A. van Doormalen
21-5-2019

Mooi hotel, in rustiger deel van Albufeira. Mooie grote kamers(appartementen) en heel zuiver. Ontbijt is ook prima. Mooi zwembad buiten en ook binnenzwembad aanwezig. centrum en strand 15-20 minuten lopen. centrum Albufeira is wel erg ( Engels) massatourisme. Solaqua is een goede uitvalsbasis om de zuidkust te verkennen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Wat was het heerlijk!

Frieda Van Dorst
11-1-2019

Op 24 december aangekomen in Hotel luna Solaqua. Prima hotel, met keukentje. Dicht bij het strand, toch rustig gelegen. In de buurt veel lekkere restaurantjes. Het was een graad of 19/20.Algarve rustig in de winter. Met een auto kom je overal. Echt een aanrader om even op te laden.

Gereisd Met partner in december 2018

Leuk complex en ideaal qua ligging

Claire
    15-9-2018

2 kamer app met kindje van 1 jaar geweest. Mooie en ruime appartementen. Groot balkon en uit uitzicht op het zwembad! Het app complex ligt in een doodlopende straat, hierdoor heb je nauwelijks tot geen last van verkeer. Apart kinderbadje aanwezig bij het zwembad, wat ideaal is. Einde van de straaf (300 meter)is een groot winkelcentra waar je van alles kunt eten, grote supermarkt is en diverse kleding winkels zich bevinden. Strand is op loopafstand (wel heuveltjes op en af) oude centrum van Albufeira is ook op loopafstand en erg gezellig! Je kunt ook het treintje nemen die rijdt rond van het oude centrum, strand en de strip. De strip is voor jongeren, allemaal uitgaansgelegenheden. Een leuk complex en ideaal qua ligging

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Prima schoon hotel met nieuwe kamers

Chantal De Korte
    3-5-2018

Goed hotel wat net gerestyled is met nieuwe meubels en bedden. Die lagen heerlijk. Elke dag schone handdoeken (nieuwe zonder gaten) prima douche, schoon. We hebben er niet gegeten aleen op de laatste dag een tosti genomen en die was top!

Gereisd Met partner in april 2018

helaas een slecht begin van de vakantie

anoniem
    24-12-2017

We zijn via touroperator geweesd, kwamen in het hotel ipv zo hoog mogelijk zwembadzijde , dit hadden we geboekt , op 020 ,in de kelder met uitzicht op een oud vervallen kinderspeelplaatsje met een hoge muur met daarop een hekwerk met prikkeldraad heeft 5 dagen leuren en zeuren , bellen sms en geduurd eer er een andere kamer op de 2e verdieping voor ons was, geen hostes bereid gevonden langs te komen om het te regelen, ook hotel personeel doet vreemd, maar het is een mooie locatie op een perfecte plek tussen oud en nieuw Albufeira

Klachtverwerking duurde 11 weken.Het klachtenformulier werd wel gebracht in Solaqua!

Gereisd Met partner in september 2017

niet mijn beste vakantie

Mecht
    19-6-2017

Voor: ruim sppartement, grote koelkast, lekker bed en prima airco

tegen: Geen handdoeken service zwembad.Bedjes waren niet in aal te beste staat. De omgeving van het zwembad was niet al te schoon. De inrichting van het appartement was gedateerd. De kastdeur in de slaapkamer ontspoorde dagelijk. Geen dagelijkse handdoekenwissel. Handdoeken erg klein en volkomen versleten. Vaak met gat erin of vlekken. Beneden de maat. Appartement regelmatig pas tegen half 6 a zes uur pas schoongemaakt.Als je het niet storenbordje zou gebruiken om bv even te douchen of om te kleden dan wordt het appartement niet schoongemaakt. Ontbijt was het slechtste ontbijt ooit. Erg weinig keus. Elke dag exact hetzelfde. Een keer zwaar beschimmeld brood aangetroffen. En daar vroegen ze acht euro voor. Schandalig.

Heerlijke vakantie gehad

Eloise
    4-11-2016

Ruim appartement met twee balkons. Ideaal voor het wasrek en 1 om gezellig te zitten

Schoonmaak prima. Iedere dag keurig netjes.

Inventaris is mager maar prima voor ontbijt

Zwembad is leuk...vloer vonden wij alleen wel erg vies. Regelmatig te weinig parasollen en sommige ligbedjes waren ook aan vervanging toe.

Stranben oude centrum ongeveer 15 minuten lopen. Prima te doen, s avonds terug naar app sukkelde ons zoontje lekker in slaap in de buggy op al die keitjes haha

Albufeira is Leuk!

Solaqua is ook Goed

Wij zeggen Doen!!!

Niet zo snel meer naar Albuferia

Jaap en Durvien.
    20-9-2016

Mooi appartement. Ook schoon. Iedere dag schone handdoeken. Grote supermarkt op 100 Mar.

Geen gratis Wi-Fi. Kon je kopen voor 5€ per dag. Werkte alleen bij de receptie.

Geen stad voor minder valide mensen. Veel hoogte verschillen. En stoepen.

Best wel een eind lopen naar strand. Met veel hoogte verschillen.

Wel mooi strand.

Gereisd Met partner in september 2016

Prima vakantie met wat verbeterpunten

Ruby
    17-8-2016

Van 5 tot 15 augustus hebben wij een prima verblijf gehad in het appartement van Solaqua. Het personeel was zeer vriendelijk en heeft ons wanneer nodig geholpen. Het appartement met zwembadzicht was schoon maar zat bij binnenkomst vol met muggen (dit vanwege het water achter het hotel gelegen). De bedden waren goed, handdoeken werden om de dag vervangen en de kamer dagelijks schoon gemaakt. Echter zaten er wel een paar nadelen aan dit verblijf. Het zwembad was ronduit smerig, bodem was op dag 1 al vervuild en na een week was het water zo troebel dat je de bodem niet eens meer kon zien (niet schoon gemaakt dus). Ook bij ons vertrek na 10 dagen nog steeds niet schoon gemaakt. De ligging was niet ideaal, het strand is te bereiken door 20 minuten lopen. Een flinke tocht (met name de terugweg) bergopwaarts. Wel is de ligging ideaal tov de supermarkt, een grote supermarkt om de hoek waar je vanalles kunt kopen (+ gratis WiFi). We hebben ons prima vermaakt in Albufeira.

leuke vakantie

Rijsdijk
    12-7-2016

Slecht onderhouden speeltuin voor kleine kinderen zit onder de meeuwenpoep

Zwembadje voor kleine kinderen aanwezig echter zonder speeltoestellen, vrij kaal dus.

Ontbijt geen aanrader iedere dag hetzelfde. We vroegen een keer of we een gekookt eitje of spiegelei konden krijgen ipv roerei maar was niet mogelijk. Mensen moesten hier 7 euro voor betalen. Zeer slechte koffie ook. Kun je beter buiten in 1 van de restaurantjes ontbijt bestellen of zelf maken, supermarkt vlakbij. Wifi 20 euro per week per toestel. Zwembad geen toezicht. Wil je naar het strand, geen probleem naar beneden lopen kan, maar terug flinke klim en anders met het treintje kost 4euro pp per dag.