Zoover

8,7

Super plek

Sharona pothmann
25-8-2017

Goede ligging je bent zo in het nieuwe en oude gedeelte van albufeira. Loop je richting de strip zit een heel lekker chinees restaurand echt een aanrader!

Gereisd Anders in juli 2017

Goed!

Femke
10-5-2013

Leuk hotel met vriendelijk personeel. Kamers waren ruim, schoon en mooi ingericht. Het eten viel tegen, wij hadden halfpension en hadden verwacht dat het niet zo slecht zou zijn als dat op Zoover stond. Het hotel is nu overgenomen door een andere hotelketen/eigenaar en hierbij bestaat halfpension dus ook niet meer. Zwembad bij en in het hotel waren prima en netjes. Wel veel luidruchtige Engelsen die de hele dag door bier dronken, maar uit recente reacties heb ik vernomen dat ze All In Engelsen niet meer toestaan. Het oude centrum en de strip liggen op loopafstand van het hotel. Groot winkelcentrum (met supermarkt, winkels en eetgelegenheden) ligt om de hoek. Ook ben je binnen een paar minuten bij de stranden.

goed gelegen tussen oud en nieuw albufeira in.

mieke van der heijden
30-8-2011

Shoppingcentrum met grote supermarkt op 2 minuten lopen die ook nog tot 23.00 elke avond geopend zijn.Ligging tussen The strip(uitgaan) en oud Albufeira in.Fijn zwembad .Alles is op loopafstand zoals de stranden in Albufeira met roltrap.

Taxi vanaf de Strip en oud centrum naar Solaqua slechts 3,90 euro.Je moet wel altijd bij een taxistandplaats staan.Aanrader Praia Coelja en Arrifs en strand in Caveiro.Olhos de Qaua strand vond ik minder omdat het daar heel druk was en niet zo bijzonder als beschreven staat

volgend jaar weer!!

j de jager
4-8-2010

We waren zeer tevreden over Sol Aqua. Prima ligging. Grote supermarkt om de hoek van het appartement. (dit is gelijk een winkelcentrum). Fijne mensen bij de receptie. Bewaking iedere nacht aanwezig. Geeft toch een fijn gevoel. Leuk zwembad niet te groot en niet te klein. Probleem met bedden hebben we zelf ook ondervonden,dus toch maar een handdoek neerleggen. Appartement zelf mooi, ruim en alles aanwezig. Koffiezetapparaat, magnetron, wasrekje buiten en heel veel kastruimte. Enige min puntje de papagaaienshow. Stelde niet veel voor, maar werden wel foto's gemaakt van 10 euro per stuk. (persoonlijk ga ik daar volgend jaar niet meer naar toe. Het complex is heel rustig.

Ik wil terug!

Gertie
30-7-2010

Net terug van dit heerlijke complex.Hoewel ook wat opmerkingen (we blijven wel Nederlanders he??!)Het aantal bedjes bij het zwembad bleek idd niet genoeg voor het aantal gasten,om over de parasols maar te zwijgen.Ondanks dat er overal briefjes hingen geen handdoeken neer te leggen en ondanks afzetlint,stierden mensen toch vroeg,terwijl er nog gespoten werd,door.Wat strenger optreden zou geen kwaad kunnen.Dan de schoonmaak.Niet zo heel tevereden over.Af en toe hing een week dezelfde handdoek.Het leek een schone,maar deze werd gewoon elke dag weer keurig op het rek gehangen.Werden ook niet allemaal tegelijk verschoond.Beddengoed was ook niet schoon.Ook ruime week onder hetzelfde met rode (jam??)vlek gelegen.Verder was het er heerlijk.Uitzicht op zee gehad, wat minder op het zwembad,maar heerlijk.Erg vriendelijke mensen.Het terug komen waard.

Zeker aan te bevelen!

Leo en Marijke van Pelt
30-5-2010

Wij zijn in juni 2010 voor 2 weken naar dit hotel geweest. De eerste week samen met onze zoon en z'n vriendin. Vriendelijk baliepersoneel. We keken onze ogen uit toen we het appartement binnen gingen, wij op de 2e en zij (m'n zoon en vriendin) op de 1e verdieping. Wat een ruimte, ieder zelfs met 2 balcons. De schoonmaak was prima, het keukengerei wat minder, maar mis je iets dan kopen we dat meestal zelf b.v. bij de handige Modelo-super op 2 min. afstand lopen. De bedden hard maar prima geslapen. Airco aanwezig, maar niet nodig in het voorjaar. Naar het strand was een gezellige wandeling van circa 10 min. lopen. Het zwembad was prima, genoeg ligbedden maar dat zal in het hoogseizoen wel anders zijn. De "strip" vonden wij niets. Maar, wat een leuke en gezellige restaurans in het oude Albufeira en allemaal goed betaalbaar met een vriendelijke bevolking. Wij gaan snel weer naar Portugal!

Aanrader

Freek & Eliza
19-4-2009

April 2009

Wij hadden een 2 kamer appartement, wat heel groot en netjes was, mooie keuken met magnetron, toaster en citruspers.

Eethoek, groot bankstel en LCD tv met 1 nederlandse zender (BVN).

Gratis parkeren voor de deur.

Buitenzwembad met ligbedden en parasols, er is ook een mooi binnenzwembad.

Het is 15 minuten lopen naar oude centrum van Albufeira, en 25 minuten naar "the strip" van praia da Oura.

Het app. uit naar links na 100m zit een winkelcentrum, met de supermarkt MODELO, waar je verse broodjes kan halen.

een aanrader met goede service

G.van Meeuwen
4-4-2009

Mooi en rustig gelegen appartement op loopafstand van het oude centrum, goede busverbindingen.In de zomer zal het wel wat rumoeriger zijn. Het wegennet vertoont hier en daar wel eens een gaatje en verloopt glooiend, dus de snelheid aanpassen, denk om de hartslag.

De grote Modelo-super is op de hoek van de straat en daar is bijna alles te koop en zo niet dan oversteken naar Pingo Doce. Een fijne tijd toegewenst!!