Zoover

8,7

Goed!

Femke
10-5-2013

Leuk hotel met vriendelijk personeel. Kamers waren ruim, schoon en mooi ingericht. Het eten viel tegen, wij hadden halfpension en hadden verwacht dat het niet zo slecht zou zijn als dat op Zoover stond. Het hotel is nu overgenomen door een andere hotelketen/eigenaar en hierbij bestaat halfpension dus ook niet meer. Zwembad bij en in het hotel waren prima en netjes. Wel veel luidruchtige Engelsen die de hele dag door bier dronken, maar uit recente reacties heb ik vernomen dat ze All In Engelsen niet meer toestaan. Het oude centrum en de strip liggen op loopafstand van het hotel. Groot winkelcentrum (met supermarkt, winkels en eetgelegenheden) ligt om de hoek. Ook ben je binnen een paar minuten bij de stranden.

goed gelegen tussen oud en nieuw albufeira in.

mieke van der heijden
30-8-2011

Shoppingcentrum met grote supermarkt op 2 minuten lopen die ook nog tot 23.00 elke avond geopend zijn.Ligging tussen The strip(uitgaan) en oud Albufeira in.Fijn zwembad .Alles is op loopafstand zoals de stranden in Albufeira met roltrap.

Taxi vanaf de Strip en oud centrum naar Solaqua slechts 3,90 euro.Je moet wel altijd bij een taxistandplaats staan.Aanrader Praia Coelja en Arrifs en strand in Caveiro.Olhos de Qaua strand vond ik minder omdat het daar heel druk was en niet zo bijzonder als beschreven staat

volgend jaar weer!!

j de jager
4-8-2010

We waren zeer tevreden over Sol Aqua. Prima ligging. Grote supermarkt om de hoek van het appartement. (dit is gelijk een winkelcentrum). Fijne mensen bij de receptie. Bewaking iedere nacht aanwezig. Geeft toch een fijn gevoel. Leuk zwembad niet te groot en niet te klein. Probleem met bedden hebben we zelf ook ondervonden,dus toch maar een handdoek neerleggen. Appartement zelf mooi, ruim en alles aanwezig. Koffiezetapparaat, magnetron, wasrekje buiten en heel veel kastruimte. Enige min puntje de papagaaienshow. Stelde niet veel voor, maar werden wel foto's gemaakt van 10 euro per stuk. (persoonlijk ga ik daar volgend jaar niet meer naar toe. Het complex is heel rustig.

Zeker aan te bevelen!

Leo en Marijke van Pelt
30-5-2010

Wij zijn in juni 2010 voor 2 weken naar dit hotel geweest. De eerste week samen met onze zoon en z'n vriendin. Vriendelijk baliepersoneel. We keken onze ogen uit toen we het appartement binnen gingen, wij op de 2e en zij (m'n zoon en vriendin) op de 1e verdieping. Wat een ruimte, ieder zelfs met 2 balcons. De schoonmaak was prima, het keukengerei wat minder, maar mis je iets dan kopen we dat meestal zelf b.v. bij de handige Modelo-super op 2 min. afstand lopen. De bedden hard maar prima geslapen. Airco aanwezig, maar niet nodig in het voorjaar. Naar het strand was een gezellige wandeling van circa 10 min. lopen. Het zwembad was prima, genoeg ligbedden maar dat zal in het hoogseizoen wel anders zijn. De "strip" vonden wij niets. Maar, wat een leuke en gezellige restaurans in het oude Albufeira en allemaal goed betaalbaar met een vriendelijke bevolking. Wij gaan snel weer naar Portugal!