Zoover

8,7

Super tijd gehad

nomenmarielle
29-7-2014

Mooi en netjes hotel, waar we 9 nachten hebben geslapen. Het hotel ligt precies tussen het oude en het nieuwe centrum in, dit betekend wel dat je goed te been moet zijn om naar beide te kunnen lopen. Ideaal is dat het hotel vlakbij een groot winkelcentrum ligt waar je eventueel ontbijt en andere benodigdheden kunt halen. Wij hebben vooral veel genoten van Albufeira zelf en niet veel in het hotel geweest.

De hotel kamer wordt netjes schoongemaakt en de mensen aan de balie zijn erg vriendelijk.

Leuk en rustig appartementencomplex

Jan
21-3-2014

De appartementen zijn ruim en goed schoon.

De keukeninrichting vonden wij bijzonder karig.

De appartementen werden 6 x per week goed schoongemaakt en de handdoeken inclusief theedoek werden 5 x per week verwisseld.

Bijzonder handig is dat de Modelo (grote supermarkt) op minder dan 2 minuten loopafstand is.

Gereisd Met partner in februari 2014

Goede rustige appartementen

kim
1-8-2013

Solaqua is zelfs in de bouwvak niet super druk. Mooie appartementen, netjes en schoon en ruim genoeg. Met redelijk formaat balkon. Wij hadden 10 euro extra betaald voor zwembad uitzicht, dit is super, ook de zee is te zien vanaf t balkon op de 3e etage. De andere zijde kijkt uit op een straat en tegenoverliggend hotel. Iedere dag kwam de schoonmaakster en hebben we handdoekenwissel gehad. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar dat zag er wel goed uit (goede keuze). De bedden zijn helaas wat aan de harde kant en de kussens zijn erg hard, maar liggen niet door. Zwembad is schoon en mooi. Er staat wel een harde wind, maar dat is alleen ff fris zodra je het water uit komt. Zowel de oude stad, het strand en de nieuwe stad (Strip) liggen op zo'n 20 min loopafstand. Goed te doen! Om de hoek zit een binnenwinkelcentrum met grote supermarkt waar alles te vinden is.

Lekker klimaat, warm, maar niet te!

uitstekend verblijf

leny.dappers
20-7-2013

ontzettend ruim.en schoon. een rustige buurt .met een mooi winkelcemtrum op honderd meter afstand. met een grote en goede supermarkt.we hebben niet in het restaurant. ontbeten.omdat we het fijn vonden. om op het mooie balkon .te ontbijten

Gereisd Met partner in juni 2013

Keurig aparthotel met zeer grote appartementen

sabrinadg
5-6-2013

Solaqua is een aparthotel, rustig gelegen in een zijstraat. Albufeira shopping centre met oa een hypermercado ligt op 2-3 minuten lopen. In de directe omgeving vind je vele restaurants en winkels. Solaqua ligt centraal tussen The Strip en het oude centrum en het strand. Alles is prima lopend te doen. De 2-kamer appartementen waren extreem groot en erg netjes. Schoonmaak dagelijks, handdoekwissel om de dag. Eten in het aparthotel is zeer beperkt. Ontbijt hebben we niet gehad, maar scheen nog steeds erg slecht te zijn en zeker geen €6,- pp waard. Vanuit de snackbar serveert men diverse lunch-snacks en dranken. Diner is niet mogelijk. Personeel is in het algemeen erg vriendelijk. Weinig overlast gehad van dronken Engelsen. Ze waren er wel, maar doordat de bar om 23.00u sloot, bleef de overlast beperkt.

Goed!

Femke
10-5-2013

Leuk hotel met vriendelijk personeel. Kamers waren ruim, schoon en mooi ingericht. Het eten viel tegen, wij hadden halfpension en hadden verwacht dat het niet zo slecht zou zijn als dat op Zoover stond. Het hotel is nu overgenomen door een andere hotelketen/eigenaar en hierbij bestaat halfpension dus ook niet meer. Zwembad bij en in het hotel waren prima en netjes. Wel veel luidruchtige Engelsen die de hele dag door bier dronken, maar uit recente reacties heb ik vernomen dat ze All In Engelsen niet meer toestaan. Het oude centrum en de strip liggen op loopafstand van het hotel. Groot winkelcentrum (met supermarkt, winkels en eetgelegenheden) ligt om de hoek. Ook ben je binnen een paar minuten bij de stranden.

goed

Nellie
26-3-2013

"Wederom goed"nellie48

25-3-2013 We zijn (net als vorig jaar) weer erg tevreden over dit appartement, de ligging is fantastisch, alles op loopafstand en Albufeirashopping op 200 meter.

De all- inclusive Engelse gasten hebben ze afgeschaft dus de eventuele overlast is verdwenen.

Gereisd Met partner in januari 2013

wederom goed

Nellie
25-3-2013

Gereisd Met partner in februari 2013

Het hotel/appartement is 3 sterren waard.

Echtpaar
22-9-2012

Personeel erg vriendelijk. Veel ruimte in het appartement. Ligging goed.

Vervelend waren de luidruchtige Engelse in het weekeinde. Ligbedden bij het zwembad aan vervanging aan toe.

Gereisd Met partner in september 2012

Handig om te weten!

SylviadeW
4-8-2012

Super Accomodatie alleen zijn de Engelse jongeren die in het weekeind komen, verschrikkelijk luidruchtig(vrijgezellenfeesten)!

Gereisd Met vrienden in mei 2012