Zoover
Appartement Solaqua

Appartement Solaqua

Appartement
8,7

Prima vakantie met wat verbeterpunten

Ruby
17-8-2016

Van 5 tot 15 augustus hebben wij een prima verblijf gehad in het appartement van Solaqua. Het personeel was zeer vriendelijk en heeft ons wanneer nodig geholpen. Het appartement met zwembadzicht was schoon maar zat bij binnenkomst vol met muggen (dit vanwege het water achter het hotel gelegen). De bedden waren goed, handdoeken werden om de dag vervangen en de kamer dagelijks schoon gemaakt. Echter zaten er wel een paar nadelen aan dit verblijf. Het zwembad was ronduit smerig, bodem was op dag 1 al vervuild en na een week was het water zo troebel dat je de bodem niet eens meer kon zien (niet schoon gemaakt dus). Ook bij ons vertrek na 10 dagen nog steeds niet schoon gemaakt. De ligging was niet ideaal, het strand is te bereiken door 20 minuten lopen. Een flinke tocht (met name de terugweg) bergopwaarts. Wel is de ligging ideaal tov de supermarkt, een grote supermarkt om de hoek waar je vanalles kunt kopen (+ gratis WiFi). We hebben ons prima vermaakt in Albufeira.

leuke vakantie

Rijsdijk
12-7-2016

Slecht onderhouden speeltuin voor kleine kinderen zit onder de meeuwenpoep

Zwembadje voor kleine kinderen aanwezig echter zonder speeltoestellen, vrij kaal dus.

Ontbijt geen aanrader iedere dag hetzelfde. We vroegen een keer of we een gekookt eitje of spiegelei konden krijgen ipv roerei maar was niet mogelijk. Mensen moesten hier 7 euro voor betalen. Zeer slechte koffie ook. Kun je beter buiten in 1 van de restaurantjes ontbijt bestellen of zelf maken, supermarkt vlakbij. Wifi 20 euro per week per toestel. Zwembad geen toezicht. Wil je naar het strand, geen probleem naar beneden lopen kan, maar terug flinke klim en anders met het treintje kost 4euro pp per dag.

Super, een echte aanrader!

Fab
3-7-2016

Ontzettend genoten met mijn vriend samen in Portugal mede dankzij dit mooie appartementen complex Solaqua..

Grote supermarkt naast het appartement en nog 1 aan de overkant. Ideaal om alle inkopen te doen voor de tijd dat je er verblijft.

Personeel is heel vriendelijk en gezellig naar alle gasten toe.

Accomodatie heel netjes en verzorgd, elke dag wordt er schoongemaakt. Niks op aan te merken.

Zwembad is groot en schoon en er zijn genoeg ligbedjes.

Afstand naar het strand is 10 min lopen. Er zijn 2 looppaden om het strand te bereiken.

wij zaten de laatste weken van Juni in appartementen complex Solaqua en hebben tijdens ons verblijf geen overlast gehad.

Ook een aanrader voor een gezin met kinderen. Van alle gemakken voorzien.

uitstekend

jan uit twente
14-5-2016

mooi zwembad

kamers zien er goed en verzorgd uit

Gereisd Met partner in juni 2015

Super!

Marly
2-5-2016

Het appartement is schoon en leuk aangekleed bank, tv en keuken. Het zwembad is schoon en er zijn voldoende bedjes. De ligging is tussen het oude en nieuwe centrum, maar is goed te doen met de taxi. Verder zit er een supermarkt/winkelcentrum op loopafstand!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

fantastich

leny dappers
16-8-2015

het was een prachtig appartement. heel ruim met een groot balkon. en een mooi uitzicht op zee.heel schoon het enige minpunt waren de engelse gasten die daar het weekend komen vieren. veel kabaal en overlast vooral aan het zwembad.verder eengeweldig verblijf.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima appartement/Hotel

A. de Pooter
5-6-2015

Zeer goede verzorging en heel ruim appartement. Centrale ligging en mooi uitzicht op zwembad en zee. In nabijheid van veel Appartementen en winkels. Personeel heel vriendelijk en correct. Prijs/ kwaliteit is goed. Niet echt een restaurant maar ontbijtbuffet mogelijk en een bar met warme snacks aanwezig.

Gereisd Met partner in mei 2015

prachtig uitzicht en goede service

E. van zelderen
18-5-2015

midden tussen de drukke delen van Albufeira, ligt in een rustiger gedeelte dit appartementenhotel.

De appartementen aan de zwembadkant gaven uitzicht over het zwembad inderdaad, maar ook over de vallei, een stuk van het dorpje en in de verte de zee.

Prachtig uitzicht om de dag mee te starten en te eindigen.

Het appartement zelf was een twee kamerappartement met een goede badkamer, prima bedden en een nieuwe keuken met alles aanwezig.

elke dag werd er schoongemaakt en de bedden opgemaakt; voor een appartement een heerlijke luxe.

Enige nadeel; het eten bij het zwembad was wat eentonig, maar helaas was dat op meer plekken in de buurt zo, en de Wifi is alleen bij het zwembad bruikbaar....maar zo lees je nog eens een goed boek;)

mooiste appartement die wij kennen

arend rog
11-11-2014

onze ervaring in dit appartement is perfect,en schoon, fijn personeel.

en de werksters geven 100% service, een aanrader voor mensen met loop problemen, de modelo en de pinqe doche is in de buurt, goed aan te lopen

2 minuten, mooier kan niet, we gaan weer in april 2015 met veel plezier uitkijkend, de bar en desk personeel is vriendelijk en perfecte mensen

goed engels betreft uit leggen van alle diensten en shoppen in de buurt

uitzicht op balkon is heel mooi en kijkend op het zwembad.

goed apartement Evert&Roelie 65 +

e ten Wolde
5-10-2014

we hebben een hele fijne vakantie gehad, prachtig weer, zeer ruime appartementen, elke dag schoonmaak + handdoeken de supermarkt op loopafstand dat was ideaal je moet er wel goed ter been zijn, het klimt nog al het keuken gerei is karig maar wel 4 kookplaten wij hebben nog een pan en een vergiet gekocht schilmesje is er ook niet het ligt er mooi rustig aan een doodlopende weg een klein eindje lopen en je bent in de drukte een aanrader. en de taxie is er goedkoop. voor ons waren de bedden te hard maar dat is maar net wat je gewend bent en een super kleine tv wel met bvn er op