Zoover
Hotel Gaudí

Hotel Gaudí

Hotelstersterster
8,8

Aanrader voor een centrale ligging

Jeroen Oerlemans
6-5-2018

Leuk hotel, midden in het centrum van Barcelona met een eigen parkeergarage (betaald). Het hotel is voor een centraal gelegen hotel in een grote stad enigszins betaalbaar. De kamers zijn ruim en schoon en de bedden zijn prima. Het ontbijtbuffet was ook prima!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Prima locatie

Bruno
13-8-2017

Prima hotel met goed ontbijt.

Eetzaal war krap. Prijs kwaliteit verhouding had iets gunstiger gemogen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Perfect Hotel Super locatie

Geelen
30-5-2016

Super vriendelijk, mooie grote familiekamer met 4 aparte bedden balkon .

Goede schoonmaak, heel goed ontbijt werd ook snel bijgevuld.

Alles in centrum op loopafstand

Zou er zeker weer naar toe gaan

Aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Goede uitvalsbasis voor citytrip

Ludo
17-8-2015

Uitstekende ligging in centrum, kort bij de Ramblas, kort bij het metrostation en op loopafstand van de zee. Comfortabele weliswaar kleine kamers met zicht op Palau Guell. Bij het ontbijt is alles aanwezig, doch eetzaal is aan de krappe kant, broodjes zijn niet lekker, koffiemachine was bij onze eerste dag stuk, op de vierde dag nog altijd. Goede hygiëne. Goed werkende airco. Warmwaterboiler geeft storend geluid en de muren zijn dun. Maar voor 4 dagen, meer dan ok!

prachtig en goed hotel

Barbara
20-7-2015

wij hadden een familiekamer, echt het zag er top uit. Ze brengen je spullen naar je kamer. En 's avonds nog ff zwemmen(de kinderen) op het dakterras met bar. Parkeergarage om de hoek 20 euro per dag. Uit het hotel sta je na 50 meter op de Ramblas!!! Ontbij met alles erop en eraan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Topplek!

Danny
29-1-2015

Tegenover Palau Guell, kregen uiteindelijk ook een kamer met balkon en uitzicht op het dak van Palau Guell! Met dank aan de alleraardigste receptionist! Ontbijt was basic, maar verder prima.

Gereisd Anders in september 2013

Geweldige tijd.

Imken
26-5-2014

Met een vriendin 5 dagen in Barcelona geweest. Bij aankomst bleken de gewone kamers overboekt en kregen wij een hele ruime familie kamer. De locatie is top. Een zijstraat van de Ramblas. We hebben niet in het hotel gegeten, maar wel op het mooie dakterras gezeten. Hier kijk je uit over Barcelona. De kamers zijn wel iets gehorig, maar ook rustig. Geen jongeren hotel. Wanneer je de Ramblas oversteekt en daar het straatje in loopt, kom je op een pleintje met allemaal hele gezellige restaurantjes. Ontbijt hebben we 1 x in het hotel gedaan. We hadden het niet bij geboekt. Daarna zijn we bij een locale bakker gaan ontbijten. Alhoewel er in het hotel ook veel keus was, was het bij de bakker lekkerder en goedkoper. Bakker zit in de zijstraat parralel aan het pleintje met restaurants en hebben heerlijke fruitsmoothies.

Voor herhaling vatbaar!

Bibi
29-5-2013

Een zeer schoon hotel met prima service aan de receptie, gelegen op een goede locatie. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Niet alle kamers hebben een mooi uitzicht, maar dat hinderde ons niet (want we waren er slechts om te slapen). De kamers zijn idd gehorig maar 's nachts was t rustig. Fan van een laken met bruine deken ben ik evenmin maar het beddengoed was schoon en de deken hebben we niet nodig gehad. Airco en kluisje (deze laatste tegen betaling) op kamer. Twee supermarktjes op een steenworp afstand. Mogelijkheid tot opbergen van de bagage in een afgesloten ruimte op dag van vertrek is erg fijn. Taxi naar het vliegveld wordt door receptionist(e) geregeld.

prima hotel

H van Buuren
11-5-2013

prima hotel op uitstekende locatie.Wij hadden een superieur kamer met een prachtig dakterras. Geen last van herrie op straat, maar wel gehorige kamers. Personeel vriendelijk en behulpzaam Alles ziet er zeer schoon uit. Goed georganiseerd hotel. Lekker gevarieerd ontbijtbuffet.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad en heerlijk geslapen, ondanks de harde bedden.

Toppertje!

Fleur
19-2-2013

Geweldige locatie een zijstraat van de La Rambla.

Wij hebben hier 4 nachten mogen verblijven.

We hebben genoten het personeel is erg vriendelijk. Het sanitair was schoon en was netjes onderhouden. Het ontbijt was ook goed!

Een aanrader!!

Gereisd Met partner in februari 2013