Zoover

Appartement Chalet Résidence Le Sabot de Venus

Appartementsterstersterster
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,6

Mooi appartement op een fantastische toplocatie

Jeroen
5-1-2018

Plus:

Vanaf de piste kan je rechtstreeks naar de skiroom van het complex. Die zat op dezelfde etage als ons 6-kamer appartement. Dus vanaf ons appartement was het letterlijk 20 stappen tot de piste.

Ook terug kan je letterlijk tot aan het complex komen met je skies/snowboard.

Tegen een vergoeding kan je de auto onder het appartement parkeren.

De dichtstbijzijnde supermarkt was 5 minuten lopen. En de prijzen van de supermarkten in Val Thorens zijn tegenwoordig prima (vergelijkbaar met Nederland of net iets duurder).

Het personeel van het complex was super vriendelijk en behulpzaam.

Centraal gelegen in het dorp. Beter dan dit kan je eigenlijk niet zitten.

Min:

Het appartement heeft 5 slaapkamer, 5 badkamers en 3 wc's. Voor ons was dat voldoende. Maar 3 wc's voor 9 volwassenen en 2 kinderen kan op sommige momenten enigszins onhandig zijn.

Geen wasmachine in het huis (wasserette zit echter letterlijk tegenover het complex).

Super

Birgit Janssens
24-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een appartement op een superlocatie op de piste.

Rechtstreeks van je appartement skiën naar de liften en de laatste après ski meepikken in La Folie Douce, kortom ideaal!

De kamers hebben allen een kleine badkamer wat heel aangenaam is.

Indien je graag verder wil ontspannen kan dit 's avonds in de sauna/haman.

Gereisd Met vrienden in maart 2016

De chalet voldoent aan alle verwachtingen.

mevrouw Janssens
31-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voldoende kamers. Voldoende badkamers. Jammer genoeg wel lang moeten wachten om op de kamer te kunnen bij aankomst (19u).

Gereisd Met vrienden in maart 2015

uitstekend appartement

heer van der Kuilen
30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement aan de piste en dichtbij het centrum. Goede supermarkten.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2015

Prachtig skigebied

heer Semler
16-3-2015

Zeer mooi uitgebreid skigebied.

Geen massale drukte en wachttijden bij de skiliften daardoor.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Aanrader

heer Sengonul
13-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aan de piste, in het centrum, ruime appartement

Vroeg 'sochtends lopende kinderen op de bovende etage waren lastig

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

onderhoud appartement loopt terug !!

heer Zweekhorst
11-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

je ziet dat het onderhoud en de service terug loopt

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Top appartement met een perfecte ligging

Alex
7-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik heb een 2 weken geleden een week lang in appartement le Sabot de venus gezeten. Wij waren met 8 vrienden en hadden het luxe 10 persoons appartement van 130m2, helemaal bovenin in het gebouw. Het was in alle opzichten ehct helemaal top geregeld! Heel veel ruimte, gezellige woonkamer met openhaard, zeer vriendelijke Nederlandstalige receptie en een perfect service. Bij aankomst vroegen we of we van een 2 persoonsbed, 2x een 1 persoonsbed konden laten maken. Dat werd direct geregeld. Zeer vriendelijk, gezellig en behulpzaam personeel. OOk de ligging is perfect. Direct aan de piste, maar ook centraal op een goede locatie in het dorp zelf.Wat mij betreft kom ik hier ieder jaar terug.

aanrader van de bovenste plank

EvdM
29-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie, ruime, schone en compleet ingerichte appartementen direct aan de piste. Wij verbleven met 5 stellen in een 10 persoonsappartement.

Prima keuken welke is voorzien van oven en losse magnetron, veel borden/bestek/bekers/etc. Iedere kamer heeft 2 bedden, een klein maar net badkamertje. 1 kamer heeft een toilet, 1 heeft een bad. er zijn 2 toiletten op de gang.

Woonkameris voorzien van mooie 2+3 zits bank, openhaard, grote 12 persoons eettafel+stoelen, LCD tv en draadloze router. Het balkond is alleen via de woonkamer bereikbaar.

In de ski-opslag-ruimte staan bankjes en een prive kast. De handschoen/skischoen verwarmers zijn top maar nemen veel ruimte in, hierdoor hebben 10 personen eigenlijk 2 kasten nodig. Vanuit de skiruimte sta je na 5 m op de piste. Vanaf daar ski je gemakkelijk naar meerdere skiliften.

Personeel is vriendelijk; ligging is zeer centraal. Mijn complimenten voor de uitbater van dit complex; we hebben mede door het fijne appartement een top vakantie gehad!

Zeer ruime appartementen echt direct aan de piste

Pascal
9-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Le Sabot de Venus heeft hele mooie appartementen, echt direct aan de piste gelegen. Even remmen op de piste (Plein Sud), 10 treden de trap af en direct je skilocker in! Super.

We hadden een van de drie 'kleinste' appartementen, maar 85m2 met 4 personen is echt immens. Een keuken/woonkamer (met openhaard, vaatwasser, magnetron, oven, grote flatscreen TV, etc etc), drie badkamers, 3 slaapkamers. Allemaal keurig verzorgd en modern ingericht, het complex is pas vanaf 2008 open. We waren het laatste weekend van november in Val Thorens en de pistes waren werkelijk al fantastisch. Meer dan voldoende sneeuw, alleen waren de doorsteken naar de Trois Vallees nog niet open. Alleen Vallei Val Thorens was open, maar dat was geen probleem: mooie pistes genoeg, ook enkel in Val Thorens!