Zoover

2019

Aanrader

Ties
14-10-2019

Camping waar het aan niets ontbreekt.

In het onderste gedeelte is het inderdaad een mierennest, maar wij lagen in het bovenste gedeelte en daar was het een oase van rust.

Huisjes netjes, park was netjes, zwembaden mooi, wij hebben een top vakantie gehad.

"Geheimtip" is toch de brouwerij/wijnhuis/restaurant dat achter het bovenste gedeelte ligt en gewoon vanuit de camoing via een trap te bereiken is. Leuke speeltuin, grote bbq weide, groot terras om te gaan eten, of je laat het inpakken en neemt het mee de camping op. Weinig campinggasten die dit weten, dus lekker rustig.

Als ik dan één minpuntje mag benoemen dan is het de ligging. Je moet altijd met de auto de deur uit als naar het meer wilt, net iets te ver lopen.

Al met al een mooie camping, met name het bovenste gedeelte.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Nooit meer

Esther
12-9-2019

Huisjes: op elkaar gebouwd, weinig ruimte eromheen, geen privacy, vies, slechte bedden, airco werkte niet.

Animatie: veeeels te luid in de avond, kinderen konden er niet van slapen, herrie dreunt door en in het huisje is het net of je naast de box zit. (Gaat door tot 22:00)

Kinderdisco start om 20:00 of 20:30 veel te laat voor 1 en 2 jarige.

Zwembad: KOUD!!! Voor kleintjes veel te koud.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Leuk voor een keer maar niet nog eens

Eddy
8-9-2019

Camping gigantisch groot. Grote afstanden tussen huisjes en "het recreatie centrum". Locatie op een berg. In de omgeving is er niets. 15 min rijden tot peschiera waar je alles kunt vinden.

Geschikt voor kinderen tot een jaar of 6. Ons was niet bekend dat honden zijn toegestaan. Niet heel handig met allergische kinderen. Immers zijn er geen uitlaat gebieden dus poepen en piesen ze overal.

Ons huisje was zeer vies bij aankomst. Hiervan een klacht gemaakt bij de receptie en touroperator. Vervolgens is er 2 minuten een poetsploeg met fles dusty door het huisje gegaan. Wij hadden geboekt met vaatwasser en airco maar tp waren deze vol en kregen die niet. Samen met vrienden verbleven konden huisjes niet bijelkaar krijgen ondanks wij met voorkeur betaald hadden.

Zwembaden heel leuk. Goed verdeeld in gebieden voor de allerkleinste. Koop je zwemband vooraf in NL anders betaal je de hoofdprijs. Animatie(team)voldoende maar weinig variatie.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Mierennest

Karin
1-9-2019

Mierennest!!! Veel te druk.

Slechte animatie, geen speeltuin behalve een wip kip voor de kleintjes

Positief mooi schoon opgeruimd doordat elke ochtend de mensen hard bezig waren met schoonmaken.

Mooie zwembaden maar echt te weinig voor het hele park.

Parkeren is echt zo slecht, te weinig plekken.

Leuk gehad maar voor ons geen 2e keer

Stefan
1-9-2019

Leuke en mooie camping. Park word zeer goed bijgehouden. In de ochtend wel handdoekenleggers, maar eigenlijk altijd op de dag nog wel bedjes beschikbaar. Zeer vriendelijk personeel. En leuke faciliteiten en zwembaden. Neem wel banden voor de glijbanen mee van huis. Wij zaten op het lage deel van de camping.

Nooit meer.

Sabrina
28-8-2019

Zwembad te klein voor de Grote van de camping. Zeer slecht eten. En de afhaal veel vliegen, zeer onhygiënisch

Mooie kleine kinderen camping

Bootsma
23-8-2019

Echt een kindercamping, er zit niemand meer buiten na 23u, doodstil is het. Leuk voor kids tot een jaar of 12. Handdoekje leggen, weinig plek aan het zwembad waar de glijbanen in uit komen, broodjes niet vers leek wel een paar dagen oud elke ochtend weer, geen stokbrood, croissants 1 euro per stuk😳, veelste weinig parkeerplaatsen als je tegen 23.30/24.00 uur de camping op kwam moest je zo wat in de rimboe parkeren dit was een afgelegen stuk en ver lopen naar je caravan. Wij geboekt bij Homair, 6 persoons nou dat ging nooit passen veelste klein! Vieze kussens op de bank, geen normaal formaat koffie kopjes hier wat over gezegd en volgende dag nieuwe kussens en koffie kopjes gekregen. Plaatsen rond het gardameer heel erg leuk, een paar mooie shopping centers vooral die bij Verona! Gardaland zeker heen gaan en Caneva world een aquapark ook super.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Gewoon goed

Kelly
23-8-2019

Het is een mooi groot park! Goed onderhouden en onze accomodatie was prima en schoon. Wij zaten achterin in park en dan is het 8 min lopen naar zwembad dus valt best mee, tenzij je slecht ter been bent. Als je op de berg staat gaat er een treintje naar beneden. Dus mooi geregeld! Wat mensen schrijven over de broodjes van de supermarkt. Ze zijn wel degelijk vers, aangezien ik ze om 7.30 gevuld zie worden! Tja knapperige broodjes kennen ze gewoon niet. Voor goede broodjes en tevens goedkope boodschappen is er net buiten het park een giga supermarkt. Een fiets of auto is wel handig dan. Het restaurant op park is ook een echte aanrader! Verder dus een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ik ga hier echt niet meer naar toe. Vreselijk.

Dries
21-8-2019

Het park was prachtig. Het werd enorm goed bijgehouden. Vuilnisbakken, gras, etc. De accomodatie was echter vreselijk. We hadden geboekt voor een Waikiki stacaravan van touroperator. Deze was te smerig en de bedden waren oprecht dramatisch! We hadden allemaal pijn in onze rug na een nacht slapen. Ook de uitrusting van de caravan was op zijn zachts gezegd voldoende.

De camping was op zich top (op de broodjes van de supermarkt na), ga naar de Aldi, daar hebben ze echt lekkere broodjes! Die van de camping zijn van 3 dagen eerder en daardoor gortdroog. En tevens veel te duur! Nee, eigenlijk was het gewoon dramatisch, de omgeving is dan wel weer mooi. Enne, touroperator, je bent vreselijk in je caravans!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Zeer mooie vakantie gehad.

Herman
20-8-2019

Netjes park en zeer kindvriendelijk. 10 dagen met veel plezier geweest.