Zoover

2008

erg leuk!!

Mandy
24-7-2008

Mooi appartementcomplex met goedkoop Internet. ( €1.00 voor 20 minuten)

Chique toiletten en een leuke zaal waar elke avond leuke animatie/shows worden gegeven.

Lekker zwembad, sommige bedjes bij het zwembad zakken wel door.

Gereisd Anders in juli 2008

Heel mooi appartement,leuke moderne inrichting, net als op

silvia en moeders
15-6-2008

Heel mooi appartement,leuke moderne inrichting, net als op de foto's maar erg gehorig...met name de in en uitgaande gasten!! Elke nacht veel lawaai, waardoor je dus echt wakker ligt!!! Duitsers houden met niemand rekening hoor, of het nu dag of nacht is.

Bedden wel heel erg goed!!

2de slaapkamer,beneden, erg muf, maar wel schoon!

Mooie badkamers, mooi uitzicht, grote balkons!! (3k.apt)

Wij hebben elke avond gegeten bij Sa Barbada (restaurantje nabij strand en aptm) Heerlijke pizza's ed, leuke bediening en lekker dichtbij!! en lekker voordelig) Beter als bij het hotel, erg duur en toch steeds hetzelfde.

Heerlijke vakantie gehad

Michel, Marianne en Kim
10-7-2007

Heerlijke vakantie gehad. Mooie ruime appartementen, schoon complex, prima eten, leuke animatie voor de kinderen, aardige bediening, zwembad perfect, strandje en goed gesorteerde supermarkt om de hoek. Echt een aanrader. Wij gaan weer terug.

Gereisd Anders in juli 2007

Geweldige accomodatie! Heerlijk zwembad, ook voor de en 'n

Jantine
1-7-2007

Geweldige accomodatie! Heerlijk zwembad, ook voor de kleintjes, schoon appartement en vriendelijke mensen. Wel een eind lopen naar het leuke haventje van Cala 'n Bosc, met klein kind dat zelf loopt niet te doen, met buggy wel. (maar niet te vaak) Echt een supervakantie gehad met onze kleine, een aanrader!

Gereisd Anders in juli 2007

Mooie aparthotel, appartementen zijn ruim en goed ingericht

mdm
13-6-2007

Mooie aparthotel, appartementen zijn ruim en goed ingericht.Op ca.10-15min lopen van Cala'n bosch, supermarkt in directe omgeving. Eten prima, genoeg kinderstoeltjes beschikbaar.

Aanrader!

Gereisd Anders in juni 2007

Echt een prima hotel/appartement

Karin
8-6-2007

Echt een prima hotel/appartement. Schoon, netjes, goede service, en zeer goed eten (buffet - halfpension). Zeker aanrader met kinderen. Enige minpuntje is dat er geen magnetrons zijn in de appartementen.

Gereisd Anders in juni 2007

Super vakantie en ideaal voor de kids (die van ons 15 mnd

werkman
30-5-2007

Super vakantie en ideaal voor de kids (die van ons 15 mnd en 4,5 jaar). Strand leuk en lekker dichtbij, appartement schoon en ruim, zwembad kindvriendelijk en werd elke dag schoongemaakt, service uitstekend; direct nieuw matras gekregen na onze "klacht" en vriendlijkheid staat voorop; zeker een aanrader!

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn hier drie jaar achtereen geweest, want wij vinden

Annelies
25-12-2006

Wij zijn hier drie jaar achtereen geweest, want wij vinden de accommodatie perfect. De eerste keer waren onze dochters nog klein (9 maanden en 2,5 jaar). Je hebt alles bij de hand : strand, zwembad. En het wijkje is lekker rustig. Als je van drukte, bars en verschillende restaurantjes houdt, kun je beter in Cala 'n Bosch zelf zitten.

Het personeel is heel vriendelijk en de buffetten zijn super.

Klein minpuntje is de verre ligging van het vliegveld. Na landing zit je nog een uur in de bus (met twee kleine kinderen dus en midden in de nacht vertrokken, dus een tikkeltje vermoeid).

Het zwembad is heel geschikt voor kleine kinderen en zelfs baby's. Want het loopt heel langzaam af van 0 cm. Je kunt ze zelf (veilig) laten rommelen.

Kortom, wij hebben al drie keer enorm genoten.

We zijn hier begin september geweest met onze dochter van

Ed en Miranda
4-10-2006

We zijn hier begin september geweest met onze dochter van 10 maanden. Perfecte bestemming wanneer je kinderen hebt: buggy en babyfoon te huur, kidseethoek in het restaurant, kinderstoelen etc. Mocht je 's avonds nog iets willen drinken in de hotelbar met de babyfoon aan zorg dan, dat je een appartement boven de bar krijgt (gebouw Ponent heeft bv. geen ontvangst per babyfoon). Het zwembad heeft een afgescheiden kinderbad (max. 60 cm) en het grote bad loopt ook langzaam af. Het strand stelt niet zoveel voor. Het eten in het restaurant is goed, het appartement schoon, bediening vriendelijk. Kortom: volgende keer komen we weer.

Mooi hotel,rustig gelegen en ideaal voor kinderen (geen de

arnoud
19-9-2006

Mooi hotel,rustig gelegen en ideaal voor kinderen (geen schreeuwende dronken pubers).

Ook de prijzen voor drankjes ed vielen alles mee.We gaan weer.

Gereisd Anders in september 2006