Zoover

Aparthotelsterstersterster

Super!

Ray
17-8-2018

Schitterend hotel! Goed onderhouden en superschoonmaak.

Zwembad zout water waardoor minder prikkende ogen :). Werd dagelijks goed getest of het water wel goed was. Kamers keurig, Alles er op en aan. Ruime kamers ook. Wij hadden een tweekamerappartement.Bedden wat aan de harde kant, maar wel goed.

Minpunten vond ik het ontbijt (alles was er wel maar niet bijster kwalitatief) en het entertainment. Er lopen 3 heren die slecht engels spreken. Ze mogen ook wel iets actiever zijn in hun spelletjes. De minidisco was een aanfluiting.

Vlakbij het hotel zitten een paar restaurants en meerdere supermarkten. Vooral Why Not is een aanrader! OP ca 20 minuten lopen zit de haven. Daar volop restaurants (uitgaansleven is er verder niet) maar wij vonden dat te toeristisch

Ondanks dat wij midden in het hoogseizoen zaten voelde het toch rustig aan. Geen handoekje leggen! dat was ook wel eens fijn.

eventuele klachten werden direct opgelost! super

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Erg mooi hotel

Tom
30-7-2015

Wij verbleven met twee jonge gezinnen(4 volwassen en twee kinderen onder de 2) in een 3 kamer appartement in dit complex. Het appartement voldeed aan al onze verwachtingen. Er waren twee prima slaapkamers waarin goede camping bedjes stonden met een dubbele matras voor de kinderen. Er waren twee aparte badkamers allebei met ligbad en toilet. De woonkamer/keuken was prima van formaat.

Bij het zwembad waren tijdens ons verblijf voldoende bedjes met parasol voor iedereen. Het zwembad bestaat uit een kinderbadje en een groot zwembad. Het kinderbadje is voor de hele kleine kinderen net iets te diep (ongeveer 50 cm) maar het grote bad heeft een schuin aflopende kant waardoor de hele kleintjes ook rustig kunnen spelen/zwemmen.

Het ontbijt is uitgebreid, voor ieders wat wils.

Het hotel ligt vlakbij het strand (5 minuten lopen) waar je heerlijk kunt vertoeven. De haven is ongeveer 20 minuten lopen met buggy maar dat is prima te doen. Wat ons betreft is dit hotel een aanrader!

Prima

Arnoud
24-7-2015

Dit was alweer ons 7e bezoek aan Menorca. De eerste keer (2004) waren we ook al in Playa Club en nu, 11 jaar later weer. Dit hotel ligt aan de buitenrand van de bebouwing en dus lekker rustig. We hadden een prachtig 3-kamer appartement met 2 badkamers, 2 slaapkamers en 2 grote balkons, waarvan een met uitzicht op zee. Het zwembad is heerlijk en ondanks het (a-sociale) handdoekje leggen waren er altijd wel bedjes beschikbaar. Bezetting is voor 90% Duits, verder een handjevol Nederlanders. Animatie stelt niks voor en is ook weer gericht op Duits publiek. Het restaurant is voor Spaanse begrippen best gezellig, vooral het buiten terras is sfeervol met uitzicht op de mooie tuin.

De laatste dagen van ons verblijf werd het drukker, hetgeen betekent dat je 's ochtends niet meteen kunt zitten voor het ontbijt, ook het snacktentje was onderbemand. Lang wachten, koud eten. Het personeel werkt echt heel hard, maar het management dient gewoon voor meer "handjes" te zorgen op zulke momenten.

Heerlijk, maar wel erg 'Duits'

Monique
20-5-2015

In het voorseizoen een week geweest. Goed hotel. Wij hadden 2 slaapkamers ( en 2 badkamers en 3 tv's). Superschoon en volgens ons vernieuwd..zelfs de waterkoker was nog nooit gebruikt. Prachtig gelegen. Wij zaten aan de achterkant en hadden app op de begane grond. Heerlijk grasveld ervoor voor de kinderen. En werkelijk prachtig uitzicht op de natuur van Menorca en 100m vh strand. Echt super! Eten was ook ook top. Elke dag iets anders en goed gevarieerd. Enige wat opviel dat we echt in een Duitse enclave zaten. Zelfs het personeel spreekt je aan in het Duits terwijl we toch echt op Spaans Menorca zitten. Dat zou toch niet hoeven. Omdat we in het voorseizoen zaten waren er weinig andere kinderen (behalve baby's en peuters). Onze kids (10 en 8jr) hadden er geen last van en lagen de hele dag in het zwembad. Top hotel, wel wat truttig/ über Duits maar al met al een heerlijke week gehad. Ligt goed aan de Cami des Cavalles, aanrader mbt wandelen

Heerlijke vakantie gehad!

Femke
24-8-2014

Algemene indruk:prachtig aangelegde tuin, gezellig restaurant binnen en buiten, appartementen rondom het mooie grote zwembad en in tuin gelegen.

Omgeving/uitzicht:gelegen in een mooie groene omgeving, uitzicht afhankelijk van ligging appartement (zwembad,zee,tuin,straat)

Ligging: het centrum van cala bosch is ongeveer 15 min. Lopen (geen gezellige wandelroute)

Het haventje bestaat vnl uit restaurantjes en een enkel winkeltje.

Appartement:de appartementen zijn enigszins verouderd.Ze zijn sober ingericht en niet heel ruim. Mieren in de keuken.Goede schoonmaak (elke dag)!

Restaurant:Lekker en uitgebreid buffet (18.30 uur).Elke dag iets anders en altijd verse vis en vlees bij de grill.Ontbijt is ook prima.

Zwembad:heerlijk groot,genoeg ligbedden,oplettende badmeester,2x pd controle van water.

Animatie:leuk!Alles in het duits, maar voor NL kindjes ook prima.Elke dag minidisco (20.00 uur) en activiteiten overdag.

Zeer vriendelijke medewerkers zowel bij bar,restaurant en receptie!

Prima complex

Pieter
17-6-2013

Prima accommodatie. Kamers worden 5x per week schoon gemaakt, badkamer is wel wat veroudert maar voldoet prima. Wij hadden een appartement op de eerste verdieping met voor een groot balkon met uitzicht over het zwembad (en de zee in de verte) en achter een klein balkon waar je savonds nog even lekker in de zon kon zitten. Maar dit verschilt erg per appartement, sommige hebben alleen klein balkon en als je pech hebt ook nog aan de straat kant, die op zich rustig is maar er komt toch af en toe verkeer voorbij en met name snachts is dat lawaaierig. Ze hadden wel kinderstoel (tegen extra betaling) en een kinderbed (aanvragen) maar verder was appartement zelf niet zo kind vriendelijk voor een kleintje dat net kruipt, scherpe tafel, geen traphekje of e.d. Zwembad is heerlijk met kinderbad mooi centraal zodat je de kids goed in de gaten kan houden. Wij hadden geen ontijt of diner, dat begint te laat voor kleintjes onze kids waren tegen die tijd al uitgeteld.

Mooie locatie, loopafstand van strand, super.

Ellen Groothuis
13-5-2013

Grupotel Son Xoriguer, rustige omgeving. Bij het strand, 5 minuutjes en mooi zwembad. We hadden een 2 kamer appartement, supergroot, 3 balkons met strandzicht. Personeel erg vriendelijk. Eten was prima. We waren de eerste gasten in mei, het was dan ook erg rustig , ruimte genoeg bij het zwembad. Mooi wandeleiland met mooien baaitjes. Erg genoten, gezin met 2 jongens van 8 en 11 jaar.

Geweldig!!!

annelies
7-10-2011

Een mooie vakantie week gehad. Mooie ruime kamers, wel erg slechte bedden helaas.

Prachtig zwembad met veel speelgoed voor de kinderenen een mooi aflopend bad.

Goed eten bij het hotel, maar in de haven kan je ook heerlijk eten voor weinig geld.

De stoepen zijn wat hoog en soms slecht wat het wandelen met de buggy moeilijk maakt.

Wij gaan zeker nog terug!!!!!

Playa Club is zeker een aanrader met kinderen!!

maj
28-9-2011

Onze eerste vliegvakantie (12 dgn) met zoontje van 15 mnd. Gelukkig maar ruim 2 uur in vliegtuig. Nog wel een uur in bus van luchthaven naar hotel v.v. Appartement op bg met 2 slaapkamers+badkamers erg ruim. Terrasje ervoor met een hekje, uitzicht op zwembad. Ons appartement lag aan het einde van de gang dus geen last van rumoerige voorbijgangers. Bedden waren minder, we hadden hierdoor beide last van onze rug. Ruim opgezet complex met mooie tuin en groot zwembad. Ontbijt en diner-buffetten super! Veel variatie. Dinerbuffet wel "pas" om 19.00u, wat soms moeilijk was met de kleine die thuis normaal dan al op bed ligt. Personeel allen erg vriendelijk. Bij zwembad genoeg ligbedden vrij en veel speelgoed voor de kinderen beschikbaar. Op 5 min lopen strandje, wat restaurantjes en supermarkt. Op je gemakje liep je in 20 min naar het centrum van Cala n' Bosch. Door de hoge stoepranden niet altijd makkelijk lopen met de buggy op dit "buggy-eiland".

Aanrader!

maj
25-9-2011

Onze eerste vliegvakantie (12 dgn) met zoontje van 15 mnd. Playa Club is een ruim opgezet complex met mooie tuin. Wij hadden appartement op begane grond met 2 slk + badk, met een terrasje (met tuinstoelen+tafel) met hiervoor een hekje. We keken direct op het zwembad. Appartement erg ruim. Bijna dagelijks schoonmaak+schoon linnengoed. We zaten aan het einde van de gang dus weinig last van rumoerige voorbijgangers. Bedden waren minder, we hadden beide aan het einde van de vakantie last van onze rug. Campingbedje voor zoontje

Ontbijt-en dinerbuffet waren super! Veel variatie. Dinerbuffet pas om 19.00, best laat vonden wij met de kleine (die normaal thuis dan al op bed ligt).

Op 5 min lopen was strandje, restaurantjes en supermarkt (luiers, Ned.krant, ed). Centrum Cala n' Bosch op gemakje 20 min lopen. Met buggy niet altijd makkelijk door hoge stoepranden.

Groot badlaken voor 10 euro borg bij receptie te verkrijgen. Er was volop plaats bij zwembad. Veel speelgoed te gebruiken bij zwembad