Zoover

Aparthotelsterstersterster

Fantastisch!

M.
27-7-2018

Heerlijk luxe schone appartementen incl ontbijt. Iedere dag schoonmaak. Vlak bij leuk strand (stenen in de zee). Zwembad met veel ligstoelen en parasols. Animatie viel dit jaar wat tegen, kan leuker. Dichtbij leuke stadjes die makkelijk met ee bus te bereiken zijn. Auto huren kan ook. Niet duur. Dit jaar voor 2e keer geweest. Bevalt erg goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima vakantie

Erik0409
1-3-2014

Bij aankomst merk je meteen al dat dit een goed hotel is. Alles is super schoon en het personeel is heel vriendelijk. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en de handdoeken worden vervangen. In het plaatjes is niet heel veel te beleven maar er zijn een aantal leuke winkeltjes, een super markt en er is een prachtig strand is de buurt. Niet twijfelen gewoon gaan!

Handdoeken bij zwembad vanaf 9.00 uur!

W&I&S
30-8-2011

Wij verbleven 11 dagen in Playa Club. Goed appartement, schoonmaak prima, vriendelijk personeel, heerlijke buffet(en). Onze dochter -van bijna 11 jaar- kon zich heerlijk vermaken met de andere Nederlandse kinderen in en rond het zwembad. Naast Duitse gezinnen ook veel Nederlandse kinderen. Gezellig en enthousiast animatieteam.(Griezeltocht) Dank aan Michelle en Christa. Door de achtertuin kwam je bij het strandje. Prachtig om te snorkelen. In het weekend zit het strandje "vol" met plaatselijke bevolking. Als je een strandbedje/parasol wil huren moet je er vroeg bij zijn. Wij hebben in Playa Club een heerlijke vakantie gehad. We komen terug.