Zoover

Aparthotelsterstersterster

geweldig hotel

D.v.Rennes
28-6-2015

Geweldig .En ook voor ouderen zonder kinderen in het voorseizoen lekker ontspannen. Ook geen bedden bij het zwembad bezet houden,Dus geen handdoekje leggen.Verder alle faciliteiten aanwezig die je mag verwachten.Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in juni 2015

Op het eerste gezicht ziet het appartement er goed uit, is

Marloes
7-7-2008

Op het eerste gezicht ziet het appartement er goed uit, maar het is erg gehorig! Vooral je buren, als ze iets verschuiven hoor je het al. Zwembad was goed maar erg druk. Het is aan te raden er een huurauto bij te nemen zo kan je leuke kleine strandjes bezoeken waar het niet vol ligt met Engelse en Duitsers. In de omgeving is niet veel te doen.

Gereisd Met partner in juli 2008

Net terug van een heerlijke vakantie op PlayaClub het is 3

Van Eersel
2-10-2007

Net terug van een heerlijke vakantie op PlayaClub het is een Super goed complex, mooi, schoon en vriendelijke mensen. We zaten in een 3 kamer appartement wat zeer ruim was en direct aan het zwembad. Ideaal want zo konden wij lekker (met de babyfoon aan) aan het zwembad liggen terwijl onze dochter aan het slapen was.

Eten wat ook heel goed, ruime keus maar na 2 weken wordt je het buffet wel een beetje zat. Dat ligt niet aan playa club maar aan ons.

Twee dagen nog een autotje gehuurd, prima rijden in Menorca, wel even opletten op de siesta tussen 14:00 en 17:00, de winkels zijn dan dicht.

Cala en Bosch is toch wel een stukje lopen ongeveer 35 min op spaans tempo dan natuurlijk. Wel op 5 min diverse supermarkten en restaurantjes.

Playa Club is echt een aanrader, zal je geen spijt van krijgen zeker voor kinderen ideale bestemming.