Zoover

Aparthotelsterstersterster

heerlijke vakantie

Janneke
9-6-2010

Half mei naar dit complex geweest. Naast het goede weer ook erg genoten. Groot, schoon en goed onderhouden zwembad waar gelukkig s'morgens geen handdoeken-race op de ligbedden werd gehouden. Groot "piere"bad. Zandstrandje ideaal voor zandkastelen bouwers. Magnetron, buggy's, babyfoons e.d te huur bij receptie. Te voet met kind in buggy loop je zo door rustige wijk nr centrum. Wij hadden half-pension geboekt en dat was zeer goed te eten. De kok staat elke ochtend eieren en pannekoeken te bakken en s'avonds vlees of vis te bereiden. Nadelen: kamers inderdaad gehorig, kamermeisjes schuiven er vlijtig op los met stoelen,tafels en bedden.(daardoor wel schone kamers!).Voor een wat lossere sfeer zouden er van mij wat meer engelsen en nederlanders mogen verblijven. Campingbedje past uitgeklapt niet door deur naar woonkamer, dus s'avonds laat kan je je kind niet verplaatsen nr de woonkamer, en dus sliep de kleine s'nachts naast ons( bij een 2-kamer app) Maar al om al: PRIMA COMPLEX.

Zeer goed verblijf voor ouders met jonge kinderen.

lb
20-5-2010

Terugkijkend op een herrlijke vakantie une zeer goed Apart Hotel. Kamers zijn schoon en worden zeer goed schoon gehouden. Alleen bedden zijn wel voor verbetering vatbaar, zowel matras als lengte. Ben zelf 1.90m en lag dus hele vakantie met benen buiten boord. Echter dit neemt niet weg dat het een heerlijk oord is met een uitmuntende service en goed eten voor ouders en kinderen.

Prachtig complex, eten is wat minder..

Michelle
16-5-2010

Een weekje in mei geweest. Het complex ziet er super uit. Mooi en ruim aangelegd, veel groen. De kamers waren ook goed, iets gehorig. Ook erg schoon! Prachtig zwembad met een aflopend gedeelte wat leuk is voor de kinderen. Het eten vonden wij echt een minpunt, dikke vette patatten en groente uit blik. Met paella of pasta, maar dat was niet zoals het behoorde te smaken. Een kok verzorgde live cooking, maar hij bakte macaronischelpjes op in een koekenpannetje.. niet veel bijzonders. Het ontbijt wel heel goed, veel keuze aan broodjes, croissantjes. Niet veel soorten beleg. Wel eitje, bacon, worstjes, pannenkoekjes.

Op loopafstandje (5 min) van een strandje met 2 restaurants en een supermarktje. Met het treintje (€5 pp) kan je naar het iets toeristischer gedeelte van Calan Bosch. Entertainment voor de kinderen viel beetje tegen, tijdens de minidisco was de 'clown' meer bezig om de kinderen druk te maken en de ouders te entertainen. Maar misschien is het in het hoogseizoen beter verzorgd.

super service, mooie accommodatie

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Super aanrader

Joy Thijssens
25-8-2009

Wij zijn net terug van een vakantie bij Gruphotel Playa club. Dit aparthotel is echt een aanrader. Het hotel ligt op een steenworp afstand van de zee en op 10 minuten lopen van Calan Bosch. De kamers zijn zeer ruim en heel schoon! De airco werkt prima. De badkamer is ook erg ruim met veel handdoeken die bijna dagelijks vervangen worden.

Bij de receptie kun je tegen 10 euro borg handdoeken voor bij het zwembad regelen. Deze kun je twee maal per week omruilen voor nieuwe.

Het eten is prima. Zowel 's ochtends als's avonds (bij halfpension) is er ruim voldoende keus en wordt er live gekookt. Wel zo lekker.

Het personeel is uitermate vriendelijk, op alle fronten. Van receptie tot restaurant en van schoonmaak tot animatie. De animatie is op zich prima. Wij hebben enkel van de kinderdisco...genoten... twee maal per week huren ze een animatieprogramma voor de avond in. Bij ons was dit echt SUPER.

Kortom, een aanrader! Veel vakantie plezier!

Zeer mooi complex

Schulte
7-8-2009

De service was uitstekend, ligging iets minder (ca. 20 min. lopen met van het centrum. Verder mooi zwembad en genoeg strandstoelen. Het eten was matig. Veel van hetzelfde en weinig keus.

Het strand vond ik niet zo, er lagen veel stenen en was moeilijk beloopbaar (maar kinderen spelen er dan wel weer leuk mee).

Uit eten gaan waar het druk is, is een goede tip, omdat je zo de slechte restaurants vermijd en je buikpijn voorkomt.

Auto huren een must als iets wilt doen op het eiland.

Een Grupotel is wel aan te raden want dan zit je altijd goed.

super!

Droste
4-8-2009

Het is een mooi hotel, mooi zwembad en vriendelijk personeel. We hebben in een twee kamer appartement gelogeerd. Het was netjes maar voor ons iets te klein. Helaas was er geen 3 kamer appartement meer beschikbaar. Het app. is schoon!

Het animatieteam is goed, alleen te weinig met 2 personen.

Het strand is op loopafstand.

Het eten was gemiddeld. Na 7 dagen is er veel van hetzelfde. Weinig afwisseling. Ook waren de groenten niet vers, veel uit blik. Voor een 4 sterren hotel viel dat een beetje tegen. Wel zijn er voldoende eettentjes in Cala 'n bosch als je eens wat anders wil. De spanjaarden zijn supervriendelijk en gastvrij.

Al met al is dit een aanrader!

Aanrader

Heja
26-7-2009

Wij zijn net terug. Kamers zijn keurig en ruim, keukentje ook goed gesorteerd (echter geen magnetron aanwezig). Erg schoon. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. 2 min. lopen naar het strand, 10-15 min. lopen naar het centrum. Supermarkt en lekkere eettentjes op 2 min. lopen.

Animatieclub bestond uit 2 pers. Ze deden erg hun best maar met te weinig mensen kan je niet zo veel.

Zwembad was groot en schoon. Voldoende ligbedden en parasols aanwezig en geen 'handdoeken terreur'.

Kortom een acc. waar we nog wel een keer naar toe willen!

Prima lokatie

Esther
25-7-2009

Net terug van heerlijke vakantie in Playa Club. Wij hadden 3 kamerapp. en deze zijn erg ruim, met 2 badkamers. Keuken is netjes maar niet uitgebreid.Ontbijt buffet is fantastisch en kan niets bedenken wat er niet was. Zwembad is zeer kindvriendelijk. Personeel is erg vriendelijk en welwillend. Animatie deed erg hun best, maar 2 is echt te weing om goede animatie neer te kunnen zetten. Dit was enige minpuntje in een verder perfect complex!

Heerlijke bestemming

R.Oling
2-7-2009

Wij (2 volw + 1 kind van 2,5 jaar) zijn net terug van een week Menorca. Dit hotel is een absolute aanrader. Heerlijk groot zwembad (loopt langzaam af) en een afgesloten babybad van ca 50 cm diep. Kamers zijn prima, wij hadden 2 kamer appartement en dat was prima. Bedden wel hard!

Wij hadden inclusief ontbijtbuffet geboekt en dat is aan te raden , lekker in de tuin een ontbijtje nuttigen is echt vakantie!!

Alles is op kinderen gericht en de animatie is voor kinderen heel leuk, wij houden zelf absoluut niet van animatieprogramma´s, maar ´s middags lekker kleuren en ´s avonds dansen is voor kinderen fantastisch.

Over Menorca: de stranden zijn mooi, het eiland biedt naast strand en zon en enkele leuke stadjes met haventjes niet veel bijzonders. Toeristisch is het wel, menukaart in het Nederlands en aangesproken worden door de ober in het Nederlands is niet altijd het perfecte vakantiegevoel maar ja..

Wij hadden wel hele week auto en dat was is heerlijk en o.i ook nodig.