Zoover

Aparthotelsterstersterster

Prima plek

Karin
29-5-2011

Met 2 kleine kinderen geweest, ideaal complex was nog heerlijk rustig en het weer was erg warm, 25 tot 30 graden. Zee en zwembadwater waren heerlijk. We hadden geen eten bij geboekt, dus daar geen oordeel over. De supermarkten op paar 100 meter afstand waren erg duur, tip huur een auto en zie hoe mooi menorca is. vooral het strand van Son Bou is echt top! Op het eiland genoeg heerlijke restaurants, Citadella is ook een aanrader.

Veel plezier!

Echte aanrader.

Fam. van Gerven
16-5-2011

Hele fijne vakantie gehad met gezin met 2 kinderen (10 en 11). Alles goed, geen klachten.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Prima!

Leo
13-5-2011

Zeer kindvriendelijk, uitstekende schoonmaak.

Prachtige locatie: strand, zee, rustige omgeving.

Uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Sfeervolle accomodatie met een prima service

Anita van Roon
27-8-2010

De appartementen liggen wat verder van het centrum maar heel dichtbij een prachtige baai.Zeer vriedelijke mensen altijd een glimlach je voelt je daar direct welkom en dat in de drukste maand van het jaar. Ook de kinderanimatie was leuk niet overdreven aanwezig. Nikki en Daisy jullie foto hangt nog steeds in de slaapkamer. Wij komen zeker nog een keer terug. Ook erg lekker gegeten. Alles was eigenlijk top.

Top Vakantie-Locatie.

D.V.R.
26-8-2010

Top locatie om met kinderen op vakantie te gaan.

Strand op nog geen 200 meter afstand, zwembad centraal gelegen van het complex. Service uitstekend qua personeel en schoonmaak. Mooie kamers,tuin en zwembad. Alles netjes onderhouden. Supermarkt en twee restaurants op loopafstand. Duss...wat wil je nog meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Zorgeloos genieten

Annette
8-8-2010

Leuk, goed onderhouden complex, groot zwembad, mooie tuin, direct grenzend aan duingebied dat leidt naar de zee, rustig gelegen, fijn en ruim appartement, prettige service, leuk en niet opdringerig entertainment, supermarkten met verse producten in de buurt, restaurant bij Julia supermarkt is een aanrader qua kwaliteit eten, restaurants bij de zee is genieten van het uitzicht tijdens het eten. Kinderen kunnen lekker op grasveldje ervoor spelen en rennen. Leuk om een auto te huren en zomaar naar een ander strandje te gaan. Punta Prima heeft mooi lichtblauw water met heel fijn zand. Ciutadella is bezoekje waard.

Prachtige acc. en zeer geschikt voor kinderen

Jennifer koenen
7-8-2010

De kamers zijn prima (alleen geen magnetron)! We hadden een 3 pers. kamer met 2 badkamers. Het zwembad was keurig onderhouden. Het animatieteam is heel leuk voor kinderen met voldoende afwisseling in de thema's. De minidisco 's avonds was een echt feest voor onze kinderen. De shows 's avonds vonden wij iets minder. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De ligging t.o.v. het centrum is wel wat ver met jonge kinderen (zeker 20 min. lopen), maar je kunt er fietsen huren. Een auto huren is een must als je wat van het eiland wil zien, maar de prijzen zijn vrij hoog.

Voor herhaling vatbaar

Greta
2-8-2010

Goed onderhouden complex. Spanjaarden zeer vriendelijk en het eten is zeer uitgebreid, er is zelfs pasta zonder saus of groenten voor de kids die moeilijk eten zoals onze dochter. Het strandje is goed te lopen maar doe dat niet op het heetst van de dag. Het supermarktje verderop heeft alles wat je nodig hebt. We hebben een dagje een auto gehuurd en waren erg onder de indruk van Cala Galdana (erg mooi) Om het voor de kids spannend te houden is het wel leuk om een zaklantaarn mee te nemen en 's avonds een eindje te wandelen.

Vanaf het hotel kun je ook naar de rotsige kust wandelen en de boottocht op de Don Pancho is ook erg leuk. Je ziet dan baaien met zwembad-blauw water. Wij hadden een tweekamer appartement waarvan de slaapkamer op de eerste verdieping was en de woonkamer op de tweede, erg lastig ivm het niet alleen durven slapen van onze dochter. Volgende keer ga ik echt opgeven dat ik alles gelijkvloers wil hebben. Wij vonden de bedden niet prettig, maar dat is voor iedereen anders.

Groot en schoon appartement

Yvonne
22-7-2010

Wij hadden een 3-kmr-app. Zeer ruim, 2 badkamers. Werd goed schoon gemaakt. Fijn zwembad, groot kinderbad. Eten in hotel was goed. Op loopafstand 2 restaurants waar je ook prima kunt eten. En een supermarkt met vers stokbrood. Centrum is best ver lopen met kinderen. Buggy niet echt handig (steeds hoge stoep op en af). Kunt wel fietsen huren. Daarnaast 3 dgn een auto gehuurd. Stadje Ciutadella erg leuk! Ook goed te doen met de bus (25 min). Bushalte vlakbij hotel. Waterpark AquaRock is klein stukje fietsen. Vanaf 14.30 is het goedkoper. Sluit om 18.00 uur, maar dan heb je alles wel gezien.

Animatie leuk, elke avond minidisco. Totaal geen geluidsoverlast gehad. Het ligt er misschien aan wie er naast je zit. Enige minpuntjes: dun hoofdkussen en bij het zwembad liggen de ligstoelen niet echt lekker. Voor de rest was alles perfect. Spanjaarden vriendelijk. Wij gaan nog wel een keer terug!

Fijne vakantie

Remco
20-6-2010

Half juni zijn wij 12 dagen in Playa Club geweest, voor het eerst met onze dochter van bijna 2. Het is met name met kinderen een erg fijne accomodatie. Wij hadden een driekamer appartement met twee badkamers. Lekker veel ruimte.

Zwembad is top en strand is erg dichtbij. Complex ligt aan de rand van het dorpje en ligt hierdoor lekker rustig, wel even een stukje lopen (15 minuten) naar het centrum. Wij kijken er met veel plezier op terug.