Zoover

Aparthotelsterstersterster

Geweldig!!!

annelies
7-10-2011

Een mooie vakantie week gehad. Mooie ruime kamers, wel erg slechte bedden helaas.

Prachtig zwembad met veel speelgoed voor de kinderenen een mooi aflopend bad.

Goed eten bij het hotel, maar in de haven kan je ook heerlijk eten voor weinig geld.

De stoepen zijn wat hoog en soms slecht wat het wandelen met de buggy moeilijk maakt.

Wij gaan zeker nog terug!!!!!

Playa Club is zeker een aanrader met kinderen!!

maj
28-9-2011

Onze eerste vliegvakantie (12 dgn) met zoontje van 15 mnd. Gelukkig maar ruim 2 uur in vliegtuig. Nog wel een uur in bus van luchthaven naar hotel v.v. Appartement op bg met 2 slaapkamers+badkamers erg ruim. Terrasje ervoor met een hekje, uitzicht op zwembad. Ons appartement lag aan het einde van de gang dus geen last van rumoerige voorbijgangers. Bedden waren minder, we hadden hierdoor beide last van onze rug. Ruim opgezet complex met mooie tuin en groot zwembad. Ontbijt en diner-buffetten super! Veel variatie. Dinerbuffet wel "pas" om 19.00u, wat soms moeilijk was met de kleine die thuis normaal dan al op bed ligt. Personeel allen erg vriendelijk. Bij zwembad genoeg ligbedden vrij en veel speelgoed voor de kinderen beschikbaar. Op 5 min lopen strandje, wat restaurantjes en supermarkt. Op je gemakje liep je in 20 min naar het centrum van Cala n' Bosch. Door de hoge stoepranden niet altijd makkelijk lopen met de buggy op dit "buggy-eiland".

Aanrader!

maj
25-9-2011

Onze eerste vliegvakantie (12 dgn) met zoontje van 15 mnd. Playa Club is een ruim opgezet complex met mooie tuin. Wij hadden appartement op begane grond met 2 slk + badk, met een terrasje (met tuinstoelen+tafel) met hiervoor een hekje. We keken direct op het zwembad. Appartement erg ruim. Bijna dagelijks schoonmaak+schoon linnengoed. We zaten aan het einde van de gang dus weinig last van rumoerige voorbijgangers. Bedden waren minder, we hadden beide aan het einde van de vakantie last van onze rug. Campingbedje voor zoontje

Ontbijt-en dinerbuffet waren super! Veel variatie. Dinerbuffet pas om 19.00, best laat vonden wij met de kleine (die normaal thuis dan al op bed ligt).

Op 5 min lopen was strandje, restaurantjes en supermarkt (luiers, Ned.krant, ed). Centrum Cala n' Bosch op gemakje 20 min lopen. Met buggy niet altijd makkelijk door hoge stoepranden.

Groot badlaken voor 10 euro borg bij receptie te verkrijgen. Er was volop plaats bij zwembad. Veel speelgoed te gebruiken bij zwembad

Mooi complex

Jeroen, Lis en Jorus
31-8-2011

Fijne vakantie gehad! Appartementen mooi, wel gehorig. Mooi strand op loopafstand. Barkie"s club geweldig, dankzij de inzet van Christa en Michelle!! Onze zoon heeft genoten!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Handdoeken bij zwembad vanaf 9.00 uur!

W&I&S
30-8-2011

Wij verbleven 11 dagen in Playa Club. Goed appartement, schoonmaak prima, vriendelijk personeel, heerlijke buffet(en). Onze dochter -van bijna 11 jaar- kon zich heerlijk vermaken met de andere Nederlandse kinderen in en rond het zwembad. Naast Duitse gezinnen ook veel Nederlandse kinderen. Gezellig en enthousiast animatieteam.(Griezeltocht) Dank aan Michelle en Christa. Door de achtertuin kwam je bij het strandje. Prachtig om te snorkelen. In het weekend zit het strandje "vol" met plaatselijke bevolking. Als je een strandbedje/parasol wil huren moet je er vroeg bij zijn. Wij hebben in Playa Club een heerlijke vakantie gehad. We komen terug.

Goed hotel voor gezinnen met jonge kinderen

J&R
29-8-2011

Wij zijn 11 dagen in dit hotel geweest. Vooral voor kinderen t/m ongeveer 12 jaar is dit een super locatie. Onze kinderen hebben zich 11 dagen uitermate goed vermaakt. Er waren voldoende vriendjes en vriendinnetjes. Tevens waren Michelle en Christa van de animatie super voor de kinderen (prima gedaan meiden!) Ook het personeel van het hotel is erg vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Het eten is goed. Wat deze locatie leuk maakt is dat je alles bij de hand hebt, zwembad, strand, restaurantjes maar ook een supermarkt op loop afstand voor een vers stokbroodje voor het ontbijt of de lunch.

Heerlijke vakantie gehad in Grupotel PlayaClub

Leon
11-8-2011

Een echt familiehotel. Veel ouders met merendeel jonge kinderen. Klantvriendelijk + servicegericht. Wij waren hier met onze kids van 2 en 10 jaar.

Animatie:we hebben voorgaande jaren professionelere animatiesteams meegemaakt. Maar voor 15 dagen is dit prima te doen. ABBA en de goochelshow waren leuk. Voor kleine kids is de Barkiclub, elke avond hetzelfde dansje en truukje. De meisjes van TO Kids Club zijn heel lief voor de kids.

Zwembad:Prima. Voor de kids is het kinderbad iets te diep, beter naar het gedeelte lopen waar de animatie club zit

Strand:5 minuten lopen, achterlangs hotel. Strand is klein, schouder aan schouder. Maar erg mooi, loopt lekker af en erg mooi water. Je ziet de vissen zwemmen.

Kamers:2k-app beneden bij het gras. Super met kids. Schoonmaken kan beter. Bedden prima. Soms gehorig op gang.

Omgeving:supermarkten, paar restaurants bij strand. Voor de rest hotels. Cala 'N Bosch en Citadella zijn moeite waard

Eten: top! genoeg keuze en super bediening

Een mooi plekje op een prachtig eiland

Daan en Rosalie
2-8-2011

dit appartement voor de tweede keer bezocht en werderom weer genoten. Alles even mooi, verzorgd en iedereen even vriendelijk. Huur echt een auto want het eiland is zo de moeite waard. Meiden van de animatie Christa en Michelle, jullie waren top!!! Onze kids hebben nog nooit zo'n leuke vakantie gehad en ze missen jullie enorm.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prima hotel maar lange transfer vanaf vliegveld

Boels
8-7-2011

De lat lag hoog door de goede beoordelingen op deze site.

Het buffet vonden wij, voor een buffet, prima eten en ruime keus. Nadeel was dat het avondbuffet pas om 19 uur open ging, met name voor de kleine kinderen was dit laat.

Kamer vonden wij klein en erg gehorig. Kamers werden nooit gezogen, alleen gedweild, waardoor de vloer niet schoon werd. Maar voor Spaanse begrippen was het schoon begrepen wij. Nabijgelegen strand was mooi, maar klein en erg druk. Mooi zwembad, maar kinderbad was op ruim 50 cm diep en dus te diep voor de kleinste kinderen. Die konden gebruik maken van een hoek van het grote zwembad, waar het langzaam afliep, maar zonder afzetting. De vloer van het zwembad was daar erg glad, we hebben geregeld kinderen uit zien glijden die toch rustig het water in liepen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De transfertijd van het vliegtuig naar het hotel was ruim een uur.

Spaanse kwaliteit

Familie berkel
7-7-2011

Goed complex, maar wel met aandachtspunten. Glazen salon tafel, hoekig meubulair en een zwembad met veel scherpe randjes welke allemaal voor kinderen gevaarlijk kunnen zijn. Schoonmaak kan beter.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011