Zoover
Hotel Petit Palace Mayor

Hotel Petit Palace Mayor

Hotelsterstersterster
7,6

Geweldig hotel, mooi in het centrum

Patricia
21-9-2015

wij vonden het een uitstekend hotel. Uitzicht op plaza Mayor.

Prima kamers, heerlijke bedden en een super douche.

Het enige nadeel was het geluidsoverlast wat de straatverkopers kunnen veroorzaken.

Ik beveel dit hotel iedereen aan!

Gereisd Anders in september 2015

Zeker geen 4 sterren

Tim
3-6-2014

Hotel is op zich niet slecht, maar zeker geen 4 sterren waard. Liggin is perfect, midden in het centrum op nog geen 5 minuten lopen van Puerta del Sol en recht tegenover de Plaza Mayor. Kamers zijn schoon en netjes, voldoende ingericht. Maar toch is de geluidsoverlast (je hoort de deuren slaan, de toiletten en douches van andere kamers lopen, de telefoon van de receptie beneden en het rollen van de trolleys over de tegelvloer bij de receptie wel heel erg duidelijk). Wij hadden een kamer op de tweede verdieping, uitzicht op een binnenplaatsje van een meter of 3 a 4.

De kwaliteit van de bedden was bedroevend. Een boxspring matras, alleen de onderste helft ontbrak, die lag op een (optisch mooie) houten bak, m.a.w. op een plank. Met andere woorden, het leek wel of je op een betonnen plaat lag, om over de kwaliteit van de kussens maar helemaal niet te spreken.

Kortom, een prima hotel, op het geluid en de bedden na, maar dit is wel heel belangrijk wil je comfort hebben.

Super locatie

Margot
10-9-2013

Perfect hotel voor een stedentrip. Het ligt hartje centrum tegen het Plaza Mayor aan. Kamer was voorzien van airco, gratis wifi, laptop en massagedouche. De kamer was ruim en we keken uit op de ingang naar het Plaza Mayor. Het enige wat tegenviel was het ontbijt, al was het voor Spaanse begrippen vrij uitgebreid. Handig is de supermarkt direct naast het hotel.

schitterende uitvalsbasis voor citytrip

roberthannon
6-8-2012

Een mooi modern onderkomen met vriendelijk en correct personeel. De kamers zijn netjes en dagelijks onderhouden. De ligging is ideaal, in het historisch gedeelte. Geen verkeersdrukte zoals men van een groot zou verwachten. Gezien de ligging is het niet nodig om een restaurant te hebben want in de buurt komt men voor ieders beurs en smaak aan zijn trekken.

Een echte aanrader!!!

Heerlijk hotel

Diana de Callafon
26-5-2012

Dit hotel heeft een ideale ligging om Madrid te bezoeken, dichtbij het Plaza Mayor, en de metro. De kamers zijn heel mooi, prima bedden en een mooi badkamer met een geweldige douche.

Het ontbijt is prima.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Prima locatie, verder een redelijk hotel

Siem van der Veen
24-1-2012

Hotel staat op een steenworp afstand van Plaza Major, een van de mooiste pleinen van Madrid. Redelijk hotel, voldoende voorzieningen, maar kamer was te warm en er hing een matige riool geur.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Geweldige ligging.

Trea Reitsma
30-12-2011

Wij ( ouders + zoon van 12 ) met de kerst hier geweest. Met 3 personen op 1 kamer is erg krap. De kamer was erg warm, en daar kon niets aan gedaan worden. Omdat het kerst was stonden er flesjes cava + bonbons klaar. Voor de jongere kinderen lag er een cadeautje onder de kerstboom.

Het ontbijt was redelijk/goed. Als je vers fruit wilde, moest je snel zijn, anders was het op. De dame en heer van de receptie waren erg vriendelijk.

Dit was een drukke periode in Madrid. Er waren genoeg restaurants open met kerst. Op kerstavond waren er bijna geen restaurants open, en de metro reed maar tot 21.30.

Centraal gelegen en goede uitvalsbasis

Jan
3-10-2011

Hotel Petit Mayor ligt op 5minuten lopen van Puerta del Sol en tegenover een uitgang van Plaza Mayor en tegenover Mercado San Miguel. Binnen een uur reis je met de metro vanaf Sol naar het vliegveld voor eur 2,50 (wel twee keer overstappen). In de laatste kan er goed worden gegeten en gedronken, maar de prijzen zijn fors. Op Plaza Mayor vond ik niet dat we waar voor ons geld kregen.

Handig in hotel is de laptop met internetconnectie, je kunt ook je eigen laptop meebrengen en inloggen op het wifi netwerk. Bed is aan de harde kant, zeker wanneer je iets zachter bent gewend. Onze kamer op de begane grond was niet groot, maar voldoende. Douche was goed, maar de vloer was daarna wel een waterballet. Ontbijt was niet inbegrepen en de prijs (eur 18 pp) was aan de stijve kant. Met wat onderhandelen konden we de prijs halveren. Overigens kun je een Spaanse desayuno ook tegenover het hotel gebruiken. Personeel was zeer behulpzaam en sprak goed engels.

Bij volgend bezoek zeker weer hier.

Prima hotel

Anita
3-9-2011

Het hotel heeft een fantastische ligging. In die zin een prima hotel als uitgangsbasis voor een stedentrip. Een echt stadshotel. Erg donker, kleine kamers en het rook er muf. Ondanks dat was het wel schoon. Vriendelijk personeel, maar het zou allemaal net iets 'meer' mogen zijn. Geen 4 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Goede uitvalsbasis

van Lieshout
6-8-2011

Hotelkamer was ruim voor een kamer in een grote stad. Bed vonden wij heerlijk stevig, maar niet te hard! Lapop op de kamer werkt, maar daar is alles mee gezegd. Airco was noodzakelijk, maar hield mij wel uit m'n slaap als ie weer aansloeg.

Ligging is super, want de weg oversteken en je loopt zo Plaza Mayor op. Metrostation Opera is op nog geen 5 min lopen en Sol op ong 5 min lopen.

Genoeg restaurantjes in de omgeving om heerlijk te eten. Echte aanrader is Viva Madrid in een klein straatje vlakbij Plaza de Santa Ana.

Ontbijt was prima, maar had dat graag wat uitgebreider gezien... Weinig keus voor het hartige gedeelte en niet elke ochtend echt smakelijk.

Personeel was vriendelijk en sprak de talen goed.

Is een 4 sterren hotel, maar vonden het zelf een 3+ hotel 4 sterren is het net niet waard.