Zoover

8,3

Niet meer voor ons

Katy
23-9-2019

Aangekomen in de kamer, was het maar een kamer voor 2 personen terwijl we met 3 zijn. Gevraagd naar bed, steenharde zetel werd opgemaakt als bed, bed was kleiner dan de persoon zelf waardoor ze met haar benen uit bed kwam. Bijna geen plaats om te draaien en echt super hard.

Animatie, '0' niks terwijl er staat sportief hotel, geen zumba of aquagym of gelijk welke activiteit. 1x Griekse avond, een half uur een optreden van de Griekse dans maar geen plaats om te zitten.

Over het eten zijn we niet te spreken terwijl dit veel doet op vakantie, eten was lauw en koud. Veel eten ligt er veel te lang in bakken, dochter en partner 2 dagen ziek geweest.Te weinig personeel waardoor je lang op je drank moet wachten.

In het restaurant waar je 1x mag gaan eten moet je ook nog eens betalen, wens je bbq te doen moet je bijbetalen, visavond dat kan maar betalen, wij gaan niet meer terug

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Voor herhaling ! !

Koen
20-8-2019

TOP hotel ! ! Vriendelijk personeel over gans het hotel. Propere mooie kamers die alle dagen worden gepoetst, handdoeken worden tot 2x per dag vervangen. Mooi groot zwembad. Ligzetels met kussens genoeg op ligweide en strand (waar je je handdoek niet van 7u moet gaan leggen), handdoek service, geen ligzetels rond zwembad. Goede cocktails in de bars. Lekker eten, uitgebreide keuze zeker bij het ontbijt. Rond het hotel is er niet veel te doen, ideaal om tot rust te komen. Zelf auto huren en de streek verkennen is ideaal, zo hebben we mooie plekjes ontdekt die je met een georganiseerde excursie niet ziet. Wij verbleven er voor de 2de maal en gaan zeker nog terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Zeer goed , maar het eten kan veel beter.

Aronjaco
1-7-2018

Betreft een kleinschalig heel leuk hotel , all inn mogelijk. Zeer mooi groot zwembad , maar wat te ondiep , zegge 1.10 meter , iets wat zwemmen voor volwassenen toch wat minder leuk maakt. Veel kamers zijn gelegen net aan het zwembad , dat met terras en ligbedden ; een luxe .

Alle kamers zijn zeer mooi ingericht , grote badkamer ook , met alles erop en eraan. Het onderhoud , netheid , is optimaal , en er is steeds " koffiefaciliteit gratis voorzien. Het personeel is werkelijk overal op het domein zeer vriendelijk en gedienstig .Ze hebben bovendien ook de tijd voor wat persoonlijk contact , iets wat wij ten zeerste kunnen smaken.

Er is een grote ligweide , aansluitend aan het strand met alle nodige voorzieningen.

Het strand zelf , wel dat is daar geen zand, maar kiezel , iets wat het in en uit de zee gaan , zeker voor wat oudere mensen , sterk bemoeilijkt; zwemschoenen lijken ons noodzaak De baai zelf , wel daar is het heerlijk zwemmen.

Gereisd Met partner in mei 2018

geen 5 *

schelfhout kramer
18-6-2018

Vriendelijk personeel en zeer goede en gevarieerde maaltijden, echter geen animatie en slecht een bar waar er geen muziek is.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Mooi verzorgd hotel,super vriendelijk personeel

Molders M.
14-6-2018

Personeel doet er alles aan om je vakantie compleet te maken, enkel jammer dat het een keienstrand is en geen zand strand.

Gereisd Met partner in juni 2018

fantastisch

Christine
30-8-2017

Fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is zeer lekker. Het is een hotel voor wie houdt van rust en stilte.

Enige minpunt is dat het wat afgelegen ligt maar voor de rest niets op aan te merken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig hotel maar omgeving slecht

Nancy
23-10-2015

Een mooi en goed hotel maar hier alleen naar toe gaan als je van rust houdt of verliefd bent en niks nodig hebt als alleen elkaar ! De omgeving is slecht er is niks te doen. Wij zijn hier gekomen omdat ons hotel eerder dicht ging met oudere puber. Kolimbari is niks. Nooit naar toe gaan. Zonde want het hotel is heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Heel goed en mooi hotel.

Myriam
21-7-2015

Mooi rustig hotel. Uitstekende buffetten. Ruime kamer aan zwembad met mooi terras. Geen minpuntjes gevonden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Schitterend hotel

Prille dertigers
13-10-2013

Wij hebben genoten in het Cavo Spada Luxury Resort. Fantastische maaltijden en zeer vriendelijk personeel. We hadden totaal geen opmerkingen. Het is steeds belangrijk te weten wat je boekt en wat je er zal voor krijgen. Er is inderdaad geen animatie voorzien in het hotel maar dat weet je op voorhand natuurlijk. Er zijn schitterende busverbindingen waardoor de omgeving goedkoop bereikbaar is. Bij een bezoek aan Kolymbari mag je enkel schittende restaurantjes verwachten, meer is er niet. De bus nemen naar Chania is meer aangeraden als je wat beweging wilt. Kortom schitterend hotel in een rustige omgeving!

Verontwaardigd!

Van Huffel
4-10-2013

In dit hotel zien ze mij niet meer! Het eten was niet goed, alles was koud of lauw , de kok bij het ontbijt kon nog geen deftig ei bakken! savonds geen annimatie, dus om 21.30u. het bed in!!Op de kamer was alles ok, doch op ons terras was maar 1 ligzetel, dus een van de twee moest op de grond liggen, doch ik ben mij

een gaan halen aan het grote zwembad, doch sanderendaags was hij weggehaald! Het personeel was vriendelijk, doch dit hotel is geen 5 sterren waard! Als dat Krete is, zien ze mij daar nooit meer;Het is niet te vergelijken met 5 sterrenhotels in Turkeye of Egypte.