Zoover

8,4

Fantastisch verblijf!

G. & G. Huiskamp
16-7-2019

Met genoegen hebben wij 8 dagen doorgebracht in Hotel Fergus Style Palmanova op Mallorca.

Een lux hotel, van alle gemakken voorzien, we kwamen niets tekort.

Het ontbijt was iedere keer erg goed en variabel.

Het personeel is oprecht geïnteresseerd in hun gasten en uitermate vriendelijk, van de receptiemedewerkers tot aan de medewerkers housekeeping.

Een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019
Customer Experience, Ejecutiva de Marketing, 5-10-2019

Dear G. & G. Huiskamp,

Thank you for taking the time to leave your opinion about our FERGUS Style Palmanova and for your wonderful feedback.

It is a great pleasure to read that you not only had an enjoyable stay with us but that the facilities and staff met your needs. We will certainly pass your feedback on our whole team to advise them of the great work.

Thanks for choosing FERGUS Hotels.

We look forward to welcoming you on your next trip to the island.

Kindest regards,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE PALMANOVA

Fijn hotel. Leeftijd gem 60 jaar

Audrey
27-5-2018

Rustig en fijn hotel. Standaard kamers liggen aan achterkant en hebben belabberd uitzicht. Zeezicht kamers hebben ook zicht op het zwembad. Zwembad is dia ca 4m en 0.85 cm diep. Andere zwembad is minder diep en heeft deels een glazen bodem. Mensen in de receptie kunnen je dan zien zwemmen. Overal bordjes verboden te roken maar daar werd niet aan gehouden. Badjuf zegt dat er toch gerookt mag worden. Receptie zegt niet. Badjuf is ingelicht door receptie dat het niet mag. Zwembadbedden zijn heel comfortabel en je krijgt handdoeken van hotel. Bij zwembad heb je zicht op de zee. Zwembad ligt op eerste verdieping. Hotel ligt aan drukke straat. Zeer vriendelijk personeel! Uitgebreid ontbijt! Het is overal schoon! Kamers worden goed schoongemaakt

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Mooi hotel op een uitstekende locatie

Els K
3-6-2017

Fergus style is een prachtig vernieuwd hotel, met ruime kamers en prachtige zwembaden. Personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn schoon. Dagelijks schone handdoeken. Het ontbijt is zeer uitgebreid met volop wisselende keuzes. Het ligt centraal met de zee aan de overkant, ook zijn er genoeg restaurants in de nabije omgeving.Kortom een aanrader!

hotel is oud maar wel heel schoon.

m.v.wezel
7-9-2008

Wij hebben een fantastische week gehad,We hebben er voor gekozen sávonds elders te eten ,maar het ontbijt was goed alleen de koffie was minder de rest niks te klagen . Zwembad en ligstoelen.De weg over en je was op het strand 1 min.En niet te vergeten geen herrie snachts.

Gereisd Met vrienden in september 2008