Zoover

Appartement

Mooi en ruim appartement

Relinde
26-8-2017

Mooie accommodatie met ruime appartementen. Niet te groot complex, iets van 32 appartementen. Beste is wel om poolview te boeken anders kijk je op de straat of parkeerplaatsen. Twee leuke zwembaden om af te koelen. Poolbar is niet bemand maar via de receptie kon je bestellen. Nooit druk aan t zwembad, altijd wel een bedje vrij. Paar honderd meter lopen ben je bij het strand en daar zijn ook allerlei leuke restaurantjes en souvenierswinkeltjes. Verder is daar niet veel te beleven. Erg klein maar wel gezellig. Strand is niet eeg groot en wel erg druk met veel Portugezen. Op 2 plaatsen kun je bedjes met parasol huren. De supermarkt is op loopafstand. Moet je wel even zoeken naar de tussendoorweg. Elke dag daar verse broodjes gehaald, ook op zondag. De accommodatie ligt aan de doorgaande weg naar t strand. 'S avonds hoor je wel veel geluidje van de straat , maar als je de schuifdeuren dicht laat heb je er geen last van.

Personeel is vriendelijk en er is altijd iemand aanwezig bij de receptie. Elke dag wordt er schoongemaakt, zelfs de afwas wordt gedaan als je die nog niet gedaan hebt. Elke dag voldoende nieuwe handdoeken. De kamers zagen er mooi en netjes uit. Frisse inrichting. Bedden waren wel wat hard maar we hebben prima geslapen. Geen last van gehad. Goede airco. Grote badkamer met een douchebak en een douche en ene dubbele wastafel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

geweldig.

hennie mannes
10-5-2017

geweldig complex erg ruim .Heerlijk plaatsje alleen niet erg voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met partner in mei 2015

Heerlijke plek

Miranda Onck
8-3-2017

Goeie ligging, vlak naast de massale hotels. Wij hadden gewoon lekker dr ruimte en schoon appartement

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Top voor echtpaar, vlakbij strand.

Maat
7-5-2016

Vlakbij het mooie strand van Olhos d'Agua.

Nette appartementen met prima Ikea inrichting. Op loopafstand van leuke restaurants en een prachtig strand.

Voor kinderen weinig faciliteiten met uitzondering van een klein badje en klein speeltuintje, maar appartement vinden wij met kids niet voor herhaling vatbaar.

(Opklapbedden in woonkamer).

Sportfaciliteiten waren minimaal, loopband het gehele verblijf kapot.

Heerlijk plek centraal gelegen

Marjon
15-4-2016

Heerlijk vakantie gehad. Hotel ligt heel erg centraal vlak naast een bus station en taxi om in andere steden te komen. Restaurants, strand en supermarkt om de hoek. Je kunt er heerlijk wandelen alleen voor moeilijk lopende mensen misschien te zwaar door de hoogte verschillen. Appartement is groot en erg schoon en netjes en personeel is behulpzaam en valt je niet lastig. Zwembad is mooi en schoon. Wij hebben het er heerlijk gehad en komen zeker terug.

Geen aanrader

Van Ooosteroom
7-3-2015

Absoluut geen vriendelijke mensen. Je krijgt amper een antwoord en zelfs dat is al te veel.

Geen of nauwelijks balkon

Sobere inrichting van het appartement.

Alleen WiFi bij de receptie en zwembad.

Buurt is levendig.

Er wordt wel schoongemaakt maar bij aankomst plakte je aan de vloer. Iedere wel schone handdoeken.

Er staan wat stoelen en tafels in de hal.dat heet een restaurant? Geen gebruik van gemaakt.

Wij zouden er met kinderen niet willen zitten, het is erg gehorig. Er is verder niets voor kinderen behalve zwembad.

Prima locatie

Jan
7-11-2014

Net een week terug na verblijf van twee weken daar.

Prima acomodatie, ruim appartement,en wordt heel goed schoongemaakt ook.Enige minpuntje zijn wellicht de bedden die aan vervanging toe zijn.

Verder heel goed naar onze zin gehad, Olhos is een leuk gezellig plaatsje ,lekker rustig met goede restaurants,en als je van drukte houdt ga je gewoon een avondje naar Albufeira

Prijs-kwaliteit verhouding niet goed

santos_1965
21-9-2014

Aqua-Mar is een kleinschalig appartementencomplex, rustig gelegen maar toch dichtbij alle winkeltjes,het strand en restaurantjes in het centrum van Olhos d'Agua. Het ligt op een heuvel die voor mensen die wat slecht ter been zijn lastig kan zijn . Het appartement is heerlijk ruim en heeft twee fijne balkons. Wij hadden uitzicht op de zwembaden-kant, lekker rustig. We vonden de bedden wel erg hard en hebben daar niet echt goed op geslapen. Wel een fijne grote badkamer, flinke keuken en woonkamer. Koken is niet echt mogelijk want de keuken is wel heel minimaal bevoorraad. Gewoon uit eten gaan, is heel goedkoop!. Wij vinden dit appartement te duur voor wat je krijgt, de inrichting is minimaal en de bank/bedden zijn niet comfortabel. Helaas schimmel gespot in de badkamer, vieze vlekken in de gordijnen en een vies vloerkleed in het woongedeelte. Gelukkig waren we de hele dag weg. Geen gezellig personeel, bij het uitchecken totaal niet geinteresseerd of we het naar de zin hadden gehad.

Volgende keer zeker weer!!

Daisy en Miranda
2-7-2014

Geweldige vakantie gehad in Aquamar. Mooi schoon hotel met alle faciliteiten, mooie schone kamers,prachtig uitzicht. Was erg rustig aan het zwembad,zwembaden mooi schoon! Als je er met tien man lag was het veel. Er wonen twee meeuwen op het dak van Aquamar. Elke dag hoor je een aantal keren dat ze er zijn en bij heet weer nemen ze een duik in het zwembad. Wij vonden dat grappig. Ze schooien niet en ze maken geen bende. Receptionisten waren vriendelijk. Niks op aan te merken. (met Jeromeke kun je lachen, klein maar behoorlijk gespierde jonge vent) Gezellig plaatsje Olhos d' Aqua. Klein maar fijn. Heerlijke restaurants op loopafstand. Leuke prijsjes. Als je van Japans eten houdt, ga dan zeker eens naar Fuji in Albufeira, is qua prijs duurder maar super lekker. Supermarkt Intermache ook zo te lopen voor de dagelijkse boodschappen en om eventueel zelf te koken, hebben wij ook veel gedaan.Een dag Lissabon en een dag Sevilla bezocht. Mooie steden! Kortom heerlijk genoten!

Mooie vakantie

Ger van Veen
18-6-2014

Ruim appartement met zicht op het zwembad. Erg schoon. Het is er in juni erg rustig. Geen kip te zien bij het zwembad. Het personeel is vriendelijk maar zeker niet familiair. Op drie minuten lopen van het leuke dorpje Olhos d'Agua met terrassen met zeezicht. Veel verse vis, zo van de gril. De prijzen zijn erg schappelijk. Ga ook een eten bij restaurant Olhos d'Agua. Lekker en een puike bediening. De stranden van Olhos d'Agua zijn geweldig, vooral het prachtige Faleisiastrand met de rode kalkrotsen. Ook een uitvalbasis naar de schitterende west- en oostkust. En bij de ticketshop tegenover Aquamar is het zeer voordelig. De helt van de prijs die reisorganisatie rekent. Het waren tien prachtige dagen.